Tähän mennessä Wild tehnyt seuraavat treidit:
Michael Keränen <------> Conor Allen (Ottawa)
Brett Sutter <------> Scott Sabourin (LA)
Eli siis hurjat kaksi treidiä ja molemmat farmipelaajien treidejä. Odotus oli vähän kovempi ja ainakin Russon mukaan Wild ei tehnyt mitään muuta. Pakko sanoa, että oli kyllä kova pettymys, jos ei enää mitään järisyttävää tapahdu.
Olen @Wolfesteinin kanssa täysin samaa mieltä. Lännessä on niin hurja kilpailu, että olisin odottanut tradejä Fletcheriltä. Predatorsille tuli Johansen (Forsberg, Ribeiro ja kumppanit nostaneet viime aikoina tasoaan rajusti), Chicagoon tuli Ladd, Fleischman, Wiese ja Ehrhoff, Anaheimille McGinn, Birri, Colorado hankki Bödkerin ja Dallas Russelin. Vaaralliselta näyttää läntinen konferenssi, ja nimenomaan pudotuspelit on nurkan takana, vaikka Wild onkin hyvä pudotuspeli joukkue.
Tämä materiaali kyllä riittää, jos kaverit pystyy pelaamaan oman tason ylärajoilla vaikka mihin, mutta tason nostoa ei näy. Katselin eilen kolmannen erän Florida pelistä, ja Haula oli kyllä liukas kaveri. Mikellä oli mielestän hiukan itseluottamus kateissa, mutta aika lyhyt otanta oli, kommentoidakseni sen syvällisemmin. Voitto oli tärkein. Seuraava matsi Coloradoa vastaan saattaa itseasiassa minun mielestäni jopa ratkaista poffi paikan, ja on siten äärimmäisen tärkeä peli voittaa.
Kaikki on vielä omissa käsissä, mutta minun laskujen mukaan jäljellä olevista 19 pelistä täytyisi 13-14 voittaa, mikäli playoffeihin tänä vuonna halutaan, ja se on vähän enemmän, kuin kaksi kolmesta. Kova urakka on edessä. Nyt on muutamilla kavereilla viimeinen näytön paikka tänä keväänä, eikä nyt puhuta pienestä tason nostosta, vaan tason on noustava huimasti. Katsotaan mitä tuleman pitää.
Viimeksi muokattu: