Alamummo kirjoitti:Henkilökohtainen Waltari-suosikkini on kaksiosainen Ihmiskunnan viholliset, joka kertoo Rooman rappiosta.
Tarkoittanet toisella osalla Valtakunnan salaisuutta?
Alamummo kirjoitti:Henkilökohtainen Waltari-suosikkini on kaksiosainen Ihmiskunnan viholliset, joka kertoo Rooman rappiosta.
Gentleman kirjoitti:Tarkoittanet toisella osalla Valtakunnan salaisuutta?
Alamummo kirjoitti:No, mulla on kirjahyllyssä vanha painos Ihmiskunnan viholliset I ja II, mutta kyse taitaa sitten olla yhdestä teoksesta. Olen aina luullut, että kyseinen teos on kaksiosainen. Valtakunnan salaisuushan liittyy siihen oleellisesti, totta.
Gentleman kirjoitti:Jep jep, aiemminhan nuo tiiliskivet kai julkaistiin parissa osassa painoteknisistä tai kustannussyistä. Itse olen niin nuori, että hankkiessani Waltareita kymmenkunta vuotta sitten, olivat jo ihan yhtenä kappaleena.
Ketjun aiheeseen, tällä hetkellä hitaasti etenemässä Waltarin Kaarina Maununtytär.
Unkka kirjoitti:Hienoa että joku lukee Päätaloa, olen nimittäin sieltä päin kotoisin.
Vähän samankaltainen oli oma kokemukseni Iijoki-sarjasta.Uleåborgir kirjoitti:Iijoki-sarjan alku oli mahtavaa luettavaa. Nyt ei enää toimi yhtä hyvin. Mutta pakko lukea. Kalle on vielä Lainansa kanssa ja minä odottelen vesi kielellä, milloin ja miten Kalle lemppaa tuon pirullisen keunan.
Vesa kirjoitti:Oululaisetkin voisivat kirjoitella, että onko kirjojen paikkoja vielä olemassa.
calvin kirjoitti:Freeman Patterson: Photographing the World Around You. Aika silmiä avaava teos valokuvaamisesta ja valokuvien rakentamisesta.
jeffrey kirjoitti:Tämä käsittääkseni sotii kyllä sananvapautta vastaan, mutta siis onko kirja mielenkiintoinen muillekkin kuin uusnatseille?