Minkä CD:n ostit viimeksi?

  • 198 435
  • 2 169

St. Pat

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, NUFC, Les Canadiens
Secondhand Swampin hyllyjen kätköistä löysin Method Of Destruction-yhtyeen Gross Misconduct-CD:n. Taattua Billy Milano-kamaa.
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Satyricon - Now, Diabolical

Ainakin tuo nyt soitossa oleva K.I.N.G. biisi kolisee mukavasti, levy tosin on vielä matkalla postissa joten kokonaiskuvaa kyseisestä levystä ei vielä ole.

Ja odotuslistalla on Maybeen uusi tän kuun loppupuolella julkaistava Pling levy, josta jälleen ainakin Tyttöystävänpäivä biisi vaikuttaa lupaavalta tekeleeltä.
 

Zuppana

Jäsen
Suosikkijoukkue
Saimaan Pallo, Jokerit
Hain la:na uuden Maj Karman, prkl on hyvää taattua kamaa! Suosittelen kokeilemaan!
 

Vintsukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Suomi, Panthers
Postin setä toi eilen Daft Punkin kokoelmalevyn Musique Vol. 1 1993-2005. On se hyvää kamaa, ne levyn lopusta löytyvät Daft Punkin remixit muiden biiseistä ei oikein nappaa mutta muuten on loistava paketti. Bonuksena vielä DVD jolla 12 komeaa musavideota, niin ei hintakaan, n. 14 euroa, ollut paha.
 

dtw!

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Avalanche, hirvee intensiteetti
Morrow10 kirjoitti:
Aiemmin viime viikolla tuli ostettua myös Kuolleiden Intiaanien uusin levy Silinteritie. Se ei taas meinaa pudota allekirjoittaneelle ollenkaan. Inkkarit ovat mielestäni lähteneet jo liian teatraaliseen meininkiin, musiikin kustannuksella.

Itselle putoaa. Ovat mielestäni saaneet rauhallisemmankin materiaalin toimimaan paremmin kuin Puuluurangolla. Mainio levy.
 
CDON:ssa oli/on mukava tarjouskampanja; levyhyllystäni puuttuvia levyjä sai n. 10€:n hintaan. Lisäksi ostin paikallisesta levyliikkeestä pari levyä.

Soilwork - Stabbing the Drama
Soilwork - The Chainheart Machine
White Zombie - Astro-creep 2000
Disturbed - Believe
Godsmack - Faceless
Coal Chamber - s/t
Coal Chamber - Chamber Music

Ei tarvi taas miettiä mitä tekisi työpäivien jälkeen :)
 

Untouchable

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Florida Panthers, Chelsea
Ice Cube: Laugh now, cry later. Smoke some weedin biitti on aivan käsittämätön taidon näyte. Siihen lisättynä Cuben tykitystä tapaan: Kalifornia quicksand gotta n***a sinking....huh huh. Onneksi Cubekin tekee vielä musiikkipuolen hommia. Vaikka ei hän suurin suosikkini olekaan räpäyttäjistä. Tämäkin platta kannatti hankkia.
 

MarkusMaggot

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kaljaliigalaiset
Viimeiset mukaan tarttuneet:

Red Sparowes: At The Soundless Dawn
Nasum: Shift
Depeche Mode: Playing The Angel

Onhan siinä taas vähän erilaista, Red Sparowes oli ennestään tuttu kun se lainassa oli joskus aikanaan, nyt sitten sattui Combat Rock Shopissa löytymään niin oli pakko ostaa viimein, loistavaa fiilistelyä. Nasum on Nasum, mitä nyt grindistä voi sanoa. Depeche Modesta olen positiivisesti yllättynyt, tykkäsin varsin paljon vaikka olin hieman ennakkoluuloinen sen suhteen että vieläkö vanhat jaksavat. Näemmä kyllä.
 

Moto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Nicky Wire - I Killed The Zeitgeist

Yllättävän vahva albumi Manicsin epämuusikolta. Laulupuolessa on eniten hiomista, mutta aiemmin lähinnä sanoituspuolella kunnostautunut basisti paljastuu varsin hyväksi biisinkirjoittajaksi ja kitaristiksi.


Tilauksessa on vihdoin Mewin debyytti A Triumph For Man. Eilen melkein lirahti onnenpissi housuun, kun huomasin, että siitä on vihdoinkin otettu uusintapainos ja lätkäisty kylkeen kiekollinen bonusmateriaaliakin.
 
Viimeksi muokattu:

MarkusMaggot

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kaljaliigalaiset
Kirottu Asematunnelin Free Record Shop kun on niin myöhään auki, meni taas rahaa mutta sainpa sentään laatua.

Mastodon: Blood Mountain. Se on hyvä. Käsittämätön. Huikea. Vuoden levy.
Diablo: Mimic47
The Kovenant: SETI

Diablo ja Kovenant lähti 2 levyä 25€:llä kampanjasta, enhän minä ees tiennyt että Diablon uusin on näinkin tiukkaa tavaraa, en pettynytkään. Enkä pettynyt kyllä Kovenantiinkaan, harmi kun laadukasta industrialia on niin vaikea löytää, tässä tapauksessa minun mielestäni laadukasta.
 

jesse72

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, MP, E. Frankfurt, hyvä MJE!
Taas täydennystä hyllyn..

Sepultura: Arise
Slayer: Reign In Blood

- Nämä tuli ostettua nyt myös CD:nä kun olivat tarjouksessa. Molemmissa myös bonuskipaleita. Sepulturalla Orgasmatron, Intro, C.I.U (Criminals In Uniform) ja Desperate Cry ( Scott Burns mix). Slayerilla Criminally Insane (mix).

Kilpi: Kaaoksen Kuningas.
- Tämä lähti myös hintaan 5,95€. Syynä että joku oli voihkinut tekstivihkon. Kysessä erikoispainos avattavilla kansilla ja kolme bonuskappaletta Turha Mies ja euroviisuversiot kappaleista Katharsis ja Toinen Minä.

Alphaville: First Harvest 1984-92.

- "Salainen suosikki", mutta Alphavilleä olen diggaillut jo 80-luvulta lähtien. Big In Japan, Jerusalem, Dance With Me ja Forever Young ovat klassikoita (ja ne muistot).
 

Nosebleed

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, San Jose Sharks
Van Halenin The Best Of Both Worldsin, oli CityMarketissa joku koppana missä Best Of levyt makso 10€ niin tarttu mukaan. Olis siinä ollu Ramonesia ja Panteraaki, mutta näin tällä kertaa.
 

Grome

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
jayton kirjoitti:
Stockmannin hulluilta päiviltä hintaan 6.99€

Coldplay - Parachutes
Kent - Vapen&Ammunition
Johnny Cash - American Recordings

Onko tuo 6,99 kpl hinta vai kaikki nuo kolme? Kyllä mäkin siellä kävin pyörähtämässä, mutta mä en kyllä kestänyt sitä tungosta kauaa. Olisi ehkä eri asia jos tietäisi tarkalleen, mitä levyjä on hakemassa. Sekään ei kuulema toimi, että menee heti, kun ovet aukeaa. Hullua.
 

Köpi

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Buffalo Sabres, Green Bay Packers
Pitipä tuossa nyt sitten vierailla Airon Musiikissa taasen:

Iron Maiden - Live At Donington
Iron Maiden - Death on the Road
Amoral - Decrowning

Nää tarttui mukaan sillai ohimennen, kun olin hakemassa syksyn odotetuinta levyä..

My Dying Bride - A Line of Deathless Kings
 

Footless

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toronto Maple Leafs
Köpi kirjoitti:
Nää tarttui mukaan sillai ohimennen, kun olin hakemassa syksyn odotetuinta levyä..

My Dying Bride - A Line of Deathless Kings
Kuis toi potkii? Vielä ei ole kerinnyt kauppaan, mutta kaipa tuo on pian pakko hommata.

Itse viimeksi ostin Rotten Soundin Exitin. Ihan hyvä levy, mutta silti pidän enemmän Murderworksista.
 

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
Tässä on viimeaikoina tullut ostettua kohtuullinen joukko cd-levyjä, pääasiassa Metallicaa ja Rammsteinia mutta viimeisin ostos toissapäivältä on Bruce Springsteenin "The Essential" - on se "The River" vaan hyvä..

vlad.
 

mice

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Flames, Juventus, Parma
Opeth - Damnation
Kiuas - vanhempi levy
Kamelot - uusin
Rhapsody (of Fire) - uutukainen
Nick Cave - B-sides & rarities
Axel Rudi Pell - Between the walls

Nämä tuli tilattua cdon.comista. Eipä ole vähään aikaa tullutkaan ostettua tuommoista määrää levyjä kerralla.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös