Zacharius Carls Group - Fields of gold
Tänään olin hesan foorumin free record shopissa ettimässä mastodonin leviathan levyä tai jotain carcassia (mistä vitusta löydän?) , mutta ei löytynyt, taustalla soi tämä bändi ja koska kuulosti niin pirun hyvältä etsiskelin siinä vielä muita huippulevyjä.. 3 kappaletta kun olin kuullut menin kysymään myyjältä mikä levy nyt soi, ja kuulin että tämä on suomalaisen bändin uusi levy joten päätin miettimättä tämän ottaa ja ei ollut todellakaan hullumpi kiekko. Omasta mielestäni hieman liian pitkä, mutta selvästi yksi tämän vuoden parhaita julkaisuja. En ollut koskaan ennen kuullut tästä bändistä, mutta nyt olen suuria faneja. Monet ovat sanoneet, että tämä on livenä paljon parempaa kuin levyllä. Kai se joskus pitää sit mennä kattomaan. Musiikista siis sen verran, että "kun sulkee silmänsä voi nähdä Jim Morrisonin." . Suuresti on saatu The doorsilta influensseja ja muilta 60-70 luvun bändeiltä. Tämän hetken paras suomalainen rock bändi!
Parhaat kappaleet ovat Is this what u want from life, Judas, Better be ready, Truth is in the radio, Master of reality.