Minkä CD:n ostit viimeksi?

  • 198 661
  • 2 169

RtSn

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
pata13 kirjoitti:
Sentenced-The Funeral Statement

Ensikuulemalta kelpo tavaraa.
Oon kuunnellut levyä nyt ilmestymisestä asti ja täytyy sanoa, että levy paranee kuin viini vanhentuessaan. Erinomaista matskua!
 
F

Flonaldo

The Machete - Regression

Ihan kelpo paskaa poikain kakkosviritykseltä, eiköhän tuota pitäne muutaman viikon päästä mennä livenä toljottamaan YO-talolle.
 

pata13

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Lajinsa Viimeiset, Polk High
pata13 kirjoitti:
Sentenced-The Funeral Statement

Ensikuulemalta kelpo tavaraa.

Siis The Funeral Album......Mistä lie tuo Statement tullut.....

Levy paranee kuuntelukertojen lisääntyessä koko ajan, kuten Routainen Sydän tuossa jo kirjoittikin. Oikein hyvä.
 

costi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues, #33 Timo Hirvonen
Colme Cowboyta - Kuuden tähden hotelli
Yö - Nuorallatanssija
Yö - Myrskyn jälkeen
Yö - Pirstaleet
Yö - Rakkaus on lumivalkoinen
 

Serge

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Suomi
Kotiteollisuuden Eevan Perintö on viimeisin hankinta. Hyvältä kuulostaa.
 

Fläppis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
pata13 kirjoitti:
Siis The Funeral Album......Mistä lie tuo Statement tullut.....

Oisko tosta ketjusta Sentenced funeral statement...
 

Osmo Rapeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuusijuhla - Sex Festival
Nännimäinen kirjoitti:
Kerkko Koskinen: Lolita

Sama täällä (19e). Pamautin siihen luonnolliseksi seuraksi vielä uuden Opethin (17e), jota on tullut kyllä netistä impattuna jo kuunneltua. Lisäksi mukaan lähti 7 euron tappokappalehintaan Doorsin "Soundstage Performance" ja Frank Zappan "A token of his extreme" DVD:t mukaan. Halapaa sanon minä.
 

Leiska

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, SuKiKa
Juuri laitoin Airon Musiikin nettisivuilta tilaukseen Excalionin levyn Primal Exhale. Loppuviikosta sitä ilmeisestikin pääsee jo kuuntelemaan, jos ja kun kaikki menee toisessa päässä hyvin.
 

Mitchner

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Kerkko Koskisen "Lolita" on uusin hankinta.
 

St. Pat

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, NUFC, Les Canadiens
Iron Maiden: Death On The Road
Status Quo: In The Army nOW
Helloween: High Live

Huomenna ilmestyykin jo sitten uusi Stratovarius.
Edit: Ja Epeksestä löytyikin jo näemmä tänään se Strato...
 
Viimeksi muokattu:

mazapp

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues
St. Pat kirjoitti:
Iron Maiden: Death On The Road
Ostoslistalla. Eikös kyseinen keikka ole nauhoitettu Islannin keikalta. Ja sisältää näitä Earley Days kappaleita.
 

MainMan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Eikös kyseinen keikka ole nauhoitettu Islannin keikalta. Ja sisältää näitä Earley Days kappaleita.

Juuei. Eli kuten levyn nimestäkin voi päätellä, kyseessä on edellisen, eli Dance Of Death -levyn, kiertueen taltiointi. Paikka on Dortmund.
 
Viimeksi muokattu:

BigRedBob

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Florida Panthers, Miami Heat, Trevor Gillies
The Machete - Regression

Toimii.
 

flatfoot

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Kirkkonummen Salamat
The Mamas and the Papas: Greatest Hits.
Huikea juttu! Mulla oli aikoinaan vinyylinä eräs heidän
levynsä ja menin suurpiirteisenä hölmönä antamaan sen synttäri-
lahjaksi eräälle, joka kylläkin piti siitä, jos mahdollista, minua vieläkin
enemmän. No nyt asia on lähes korjattu, levyltä puuttuu Sing for your
supper ja se on sitten jostain kaivettava! Oi tätä autuutta!
 

mazapp

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues
MainMan kirjoitti:
Juuei. Eli kuten levyn nimestäkin voi päätellä, kyseessä on edellisen, eli Dance Of Death -levyn, kiertueen taltiointi. Paikka on Dortmund.
Selvä. Nähtävästi olen saanut ja pahemman kerran väärää informaatiota asiasta.
 

Nikke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sinivalkokeltainen
Ale-laarista tarttui mukaan "hieman" laidasta laitaan:

Pantera - Reinventing hell (The best of)
The Darkness - Permission to land
Soundtrack - Kill Bill Vol. 1
 

Vintsukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Suomi, Panthers
Turmion Kätilöiden Hoitovirhe-levy tuli vihdoin postissa, johan sitä muutama viikko odoteltiin. Aivan upeaa kamaa, parhaita suomenkielisiä lyriikoita sitten Ismon parhaiden päivien.
 

KPL

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo, Q
Nikke kirjoitti:
The Darkness - Permission to land

Onko hyvä levy, tai edes hintansa väärti? Ollut jo pitempään jonkinlaisella ostoslistalla, mutta ei ole sattunut silmään, niin on jäänyt ostamatta.
 

Blackie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
KPL kirjoitti:
Onko hyvä levy, tai edes hintansa väärti? Ollut jo pitempään jonkinlaisella ostoslistalla, mutta ei ole sattunut silmään, niin on jäänyt ostamatta.

Justin Hawkins on ainakin itse sanonut, että levyllä on parempia biisejä kuin Mötleyn Crüen kokoelmalla. Kenties tuo lausunto saa sinut ostamaan levyn, mutta mielestäni tuo ei ihan älytön lupaus mieheltä ollut ;). Ei vaan, olen nähnyt pari niitten keikkaa ja ihan kivan kuuloista kamaa, vaikka sitä falsettia tulee käytettyä välillä vähän turhissa paikoissa. Sub TV:ltä tulleella keikalla ne veti varmaan koko levyn läpi ja voin sanoa, että suht vaihtelevan erilaisia biisejä niillä on. Olen itsekin harkinnut ko. levyn ostoa, mutten ole saanut mitään aikaiseksi.
 

KPL

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo, Q
Ankassa tuli nähtyä ja silloin keikkaa piti ärsyttävästi venyttää pitkillä välispiikeillä, kun materiaalia ei ollut tuota yhtä levyä enempää. Nyt kun bändi on tunnettu, niin laulaja voisikin luopua siitä falsetista ja laulaa normaalisti. Ja että parempaa kamaa, kuin mötiköiden parhaat, pitänee mennä nopeasti poimimaan tämä master piece, ennen kuin loppuvat kesken.
 

MarkusMaggot

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kaljaliigalaiset
Combat Rock Shopista löytyi kohtuuhintaan

Converge - When Forever Comes Crashing
Isis - Mosquito Control

Kertakuuntelulla kumpikaan ei vielä avautunut ihan täysin mikä lupaa hyvää, ei ne orkesterien muutkaan levyt ole olleet kerralla pureskeltavaa tavaraa.
 

ervatsalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
ХПК ja Tuukka "T-73" Mäkelä
Verenpisara

Niin, itse ostamalla ostin Verenpisaran Irtileikatun. Kivan positiivista soitantoa ja lauleskelua.

Täältä tähän
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös