Re: Re: Minä, Jatkoaikalainen. Vastaukset kymmeneen henkilökohtaiseen kysymykseen
1. Mikä sai sinut valitsemaan nykyisen siviiliammattisi?
Itsenäisyys ja ei pomoa. Oma panos ratkaisee ja palkitsee tai jättää palkitsematta
2. Mistä ammatista haaveilit 15-vuotiaana?
Siihen aikaan oli ihan muut asiat mielessä kuin ammatti
3. Jos tapaisit lampun hengen ja saisit kolme toivomusta toteen, mitkä ne olisivat? Vastaa nopeasti, älä funtsi liikaa.
- hyvä terveys
- onnellinen elämä
- rahaa ja paljon
4. Mikä seuraavista haluaisit olla ja miksi:
Zambonin kuljettaja, veturin kuljettaja vai Formulaykkösen kuljettaja?
- veturin kuljettaja omalla radalla
5. Kuka seuraavista on mielestäsi paras artisti ja miksi?
Maukka Perusjätkä, Prince vai Madonna?
- Maukka, sillä vaatteet on mun aatteet ja säpinää pitää olla aina
6. Onko sinulla joku uni, jonka näet toistuvasti tai uni, jonka olet nähnyt vain kerran, etkä unohda sitä koskaan? Jos, niin kerro se lyhyesti.
Toistuvasti:asun Ruotsissa ja olen harkitsemassa muuttoa takaisin Suomeen, mutta en pääse maasta pois, koska joku tentti on suorittamatta. Herätessäni mietin aluksi minuutin, että mikä helvetin tentti vielä voi olla jäljellä kunnes tajuan, että olen valmistunut jo vuosia sitten
7. Mikä on mielestäsi maailman romanttisin paikka ja miksi?
- romantiikka saa minut vaivautuneeksi
8. Jos saisit olla mikä tahansa instrumentti missä tahansa kappaleessa, mikä olisit?
- Johnny Burnetin kitara kappalessa "Train kept rollin´"
9. Kumpi on parempi lehti, Nyt-liite vai City-lehti ja miksi?
Nyt-liite vaikka meikäläiselle ei enää tulekaan kuin sunnuntain Hesari. City-lehdessä on liikaa mainoksia.
10. Valehtelitko kertaakaan tämän kyselyn aikana?
En valehtele koskaan
1. Mikä sai sinut valitsemaan nykyisen siviiliammattisi?
Itsenäisyys ja ei pomoa. Oma panos ratkaisee ja palkitsee tai jättää palkitsematta
2. Mistä ammatista haaveilit 15-vuotiaana?
Siihen aikaan oli ihan muut asiat mielessä kuin ammatti
3. Jos tapaisit lampun hengen ja saisit kolme toivomusta toteen, mitkä ne olisivat? Vastaa nopeasti, älä funtsi liikaa.
- hyvä terveys
- onnellinen elämä
- rahaa ja paljon
4. Mikä seuraavista haluaisit olla ja miksi:
Zambonin kuljettaja, veturin kuljettaja vai Formulaykkösen kuljettaja?
- veturin kuljettaja omalla radalla
5. Kuka seuraavista on mielestäsi paras artisti ja miksi?
Maukka Perusjätkä, Prince vai Madonna?
- Maukka, sillä vaatteet on mun aatteet ja säpinää pitää olla aina
6. Onko sinulla joku uni, jonka näet toistuvasti tai uni, jonka olet nähnyt vain kerran, etkä unohda sitä koskaan? Jos, niin kerro se lyhyesti.
Toistuvasti:asun Ruotsissa ja olen harkitsemassa muuttoa takaisin Suomeen, mutta en pääse maasta pois, koska joku tentti on suorittamatta. Herätessäni mietin aluksi minuutin, että mikä helvetin tentti vielä voi olla jäljellä kunnes tajuan, että olen valmistunut jo vuosia sitten
7. Mikä on mielestäsi maailman romanttisin paikka ja miksi?
- romantiikka saa minut vaivautuneeksi
8. Jos saisit olla mikä tahansa instrumentti missä tahansa kappaleessa, mikä olisit?
- Johnny Burnetin kitara kappalessa "Train kept rollin´"
9. Kumpi on parempi lehti, Nyt-liite vai City-lehti ja miksi?
Nyt-liite vaikka meikäläiselle ei enää tulekaan kuin sunnuntain Hesari. City-lehdessä on liikaa mainoksia.
10. Valehtelitko kertaakaan tämän kyselyn aikana?
En valehtele koskaan