Viestin lähetti JHag
Tehdäänpä Jatkoajan lukijoiden oma versio ja lyhennetään selkeästi 10 kysymykseen.
Tässä kyssärit ja aloitan itse vastausleikin.
1. Mikä sai sinut valitsemaan nykyisen siviiliammattisi?
- Arnoldia mukaillen, luonnonvalinta...ainakin kun tarkkailee opiskelupaikan sukupuolijakaumaa(90-10) niin voi vetää vain sen johtopäätöksen että tätä porukkaa ei ole tehty lisääntymään.
2. Mistä ammatista haaveilit 15-vuotiaana?
-15 vuotiaana olin...öööh yläasteella? hmm jo silloin luonnontieteet kiinnostivat minua mutta enpä voi sanoa uneksineeni fyysikon urasta(iän myötä tämä unelma on jonkinlaisessa siniaallossa laskien ja nousten aina välillä).
Vastaan kuitenkin että johtajan ammatista.
3. Jos tapaisit lampun hengen ja saisit kolme toivomusta toteen, mitkä ne olisivat? Vastaa nopeasti, älä funtsi liikaa.
- Laajemman käsityskyvyn
- sosiaalisista taidoistakin voisi olla apua, kunhan eivät rajoittaisi ajattelua
- Täydellinen taloudellinen riippumattomuus kaikesta. Eli rahaa olisi niin paljon ettei tarvitsisi olla kenenkään kanssa tekemisissä ellei huvittaisi.
hmm nyt kun hetken mietin havaitsin että ensimmäiset ajatukset olivat täysin itsekkäitä...ei siinä mitään, sellainen näemmä olen.
Ehkä listaan voisi laittaa sellaiset unelmat kuten avaruusmatkailun jne. mutta tosiaan tämä tuli mieleen vasta jälkijunassa , ehkä oikeassa tilanteessa olisi pohtinut näitä tarkemminkin...eikun niin laajempi käsityskyky tosin oikeastaan liittyy tuohon, eli itsekkyydessäni on sittenkin jotain inhimillistä...
hah
4. Mikä seuraavista haluaisit olla ja miksi:
Zambonin kuljettaja, veturin kuljettaja vai Formulaykkösen kuljettaja?
-Formulakuski, näkisi maailmaa ja saisi kerrankin tosissaan pistää itsensä likoon ajaessaan 300:aa sateella.
5. Kuka seuraavista on mielestäsi paras artisti ja miksi?
Maukka Perusjätkä, Prince vai Madonna?
- Ensimmäisestä tiedän moottorisahan, kolmannesta ihan kivan ulkonäön.... noh kait The Artist(vai mikä nyt onkaan) on näistä paras. Kenenkään musiikkia en ole tietoisesti kuunnellut.
6. Onko sinulla joku uni, jonka näet toistuvasti tai uni, jonka olet nähnyt vain kerran, etkä unohda sitä koskaan? Jos, niin kerro se lyhyesti.
-En muista näkemiäni uniani juurikaan. Käsittääkseni kaikki kuitenkin näkevät unia joten ehkä uneni sitten ovat liian rankkaa kamaa nuorelle miehelle kun niiden tallenteet pyyhitään aamuisin pois kovalevyltä.
7. Mikä on mielestäsi maailman romanttisin paikka ja miksi?
- hmmm Paratiisikuru UKK-puistossa auringonnoustessa ja valaistessa karun tunturiylännön keskellä sijaitsevan laakson.
Hankalinta on se että harvassa ovat ne naisihmiset joita tuota ihmettä saisi raahattua katsomaan.
Ehkä myös auringonlasku Jurmon eteläkärjessä on ihan jees.
8. Jos saisit olla mikä tahansa instrumentti missä tahansa kappaleessa, mikä olisit?
-Joko sellainen jumalaton sotarumpu jota örkit soittavat Sormusten herrassa tai sitten sellainen 10 metrinen alppitorvi jonka ääni kantaa kilometrien päähän.
Miksi? öööh sotarumpu luo kauhua ihmisten mieliin, vanhassa Ralph Baksin Sormusten herrassa hienoin kohtaus on se kun örkit marssivat Helmin syvänteeseen laulaen jotain hämyä hymniä jne.
9. Kumpi on parempi lehti, Nyt-liite vai City-lehti ja miksi?
-Nyt-liite. Siinä on joskus jotain asiaakin. City on vain säälittävä yritys leikkiä jotain ändögraund-lehteä tjsp.
10. Valehtelitko kertaakaan tämän kyselyn aikana?
-En koskaan puhu totta.
Viestin lähetti JHag
Kaikkihan tietävät nämä ämmäinlehtien "Käsi sydämellä - missikisojen haastaja Sini D-Kuppi vastaa sataan kysymykseen". Kysymykset ovat sitten tosi henkilökohtaisia ja mukarohkeita....Milloin oksensit ensi kertaa poikaystävän housuihin? Ynnä muuta.
Viestin lähetti JHag
Helvetin hyvä kysymys. En ymmärrä. Paska työ ja vähän rahaa. Onneksi pääsen vuodenvaihteessa pois
Opettajan. Haaveilen edelleen
3. Jos tapaisit lampun hengen ja saisit kolme toivomusta toteen, mitkä ne olisivat? Vastaa nopeasti, älä funtsi liikaa.
Mani.
Yliopistoon pääseminen keväällä
Viinaa
No-brainer. Zambonin kuljettaja tietenkin.
Ei kukaan, kaikki perseestä
6. Onko sinulla joku uni, jonka näet toistuvasti tai uni, jonka olet nähnyt vain kerran, etkä unohda sitä koskaan? Jos, niin kerro se lyhyesti.
Ainoat toistuvat samankaltaiset unet ovat liskojen yön unet. Joka ikinen su-ma yö kohtaan saman tummaihoisen pariskunnan, jotka ovat paenneet naapurilta. Naapuri nimittäin hakkaa heitä. Mukavia ihmisiä sinänsä. Kuten kuvitella voi, entiset tyttöystävät ovat hieman ihmetelleet, kun alan puhumaan keskellä yötä mukavia n. puolisen tuntia mielikuvituskavereilleni.
Hakametsän jäähalli :) En ossoo sannoo
8. Jos saisit olla mikä tahansa instrumentti missä tahansa kappaleessa, mikä olisit?
Metallican edesmenneen basistin (vituttaa, en muista nimeä. Häpeän itseäni) basso Orionissa.
City-lehti. En perusta Hesarista
En ainakaan selvinpäin
Ja omat vastaukset rohkeasti esiin!
- vahinko
- suojatyö
- autoasentaja
- fyrkkaa
- menestystä HIFK:lle
- lapsille kunnon elämä
-Zambonin kuski olen jo
Maukka Perusjätkä, Prince vai Madonna
-Maukka, ainoo jota jaksaa kuunnella
-Eip oo
-Oma sänky, siellä tehty kaikkea mukavaa.
-Göstan äänihuulet kappaleessa "Itkisitkö onnesta"
-City-lehti, stadilainen
-Muistaakseni en
Viestin lähetti JHag
- Huomionkipeys, unelma rahasta, naisista ja vallasta (illuusio?). Ja se, että saa kieltäytyä mahdollisuudesta tavata esim. Janina F tai päästä katsomaan ilmaiseksi Wrestlingiä, jos ei sillä hetkellä nappaa. Mä oon vaan syntynyt mediapersoonaksi!!!!
- ATK-alan tyyppi tai kiekkoselostaja. Kumpikaan ei kiihota tässä vaiheessa.
- Toisaalta, aina oon haaveillut kuuluisuudesta ja siitä, että kaikki syö mun kädestä. Eli vastataan: Rokkitähteys.
- 25 000e/kk loppuelämän ajan, teen mitä tahansa.
- Perhe johon kuuluu vaimo ja pikkubisnesman, joka tykkää jo luonnostaan IFK:sta. Ja jolla ei ois mun geenit. Eli siis YH-äiti ja skidi ;)
- loputon määrä uusia toivomuksia.
- f1-kuski. Saisi fyrkkaa ihan vitusti ja kullankaivajamissit iskisi kiinni.
- Toisaalta, Zambonikuskikin on omalla tavallaan aika sälli. Ja jokapikkupojan unelma-ammatti. Mut ei se ole seksikäs juttu, ollenkaan.
- Veturia en halua kuskata. En diggaa junista. Niissä on tylsää. Paitsi kännissä.
- Madonna. Se on ainut jota viitsisin käydä rykäisemässä.
- Yksi ainutlaatuinen uni näkyi jonku aikaa sitten. Minä olin jossain toisessa ulottuvuudessa, kun kaksi tällä palstalla kirjoittelevaa IFK-miestä tulivat "kouluttamaan" minua. Ja selvisin hengissä. Enkä edes pitänyt asiaa pahana.
- Jossain vaiheessa näin unia Tiktakin Petrasta. Se oli silloin jännää. Nyt ei enää.
- Kerrostalon rappukäytävä lokakuussa -97. Menetin poikuuteni siellä.
- Eiku mä korjaan. Romanttisin paikka on ehdottomasti merenrannalla, jonkun rikkaan kaunottaren huvilan terassilla. Minä ja sixpäkki Olvi Dobbelbockia ja se beibi siinä palvelemassa minua punaiset push-upit ja minimaaliset stringit yllä. Mitään ei tapahdu, koska sammun.
- TikTak Nean urut satuprinsessa-biisissä!
- City. Se on mageempi ja ei maksa lukijalle suoranaisesti mitään.
- En tietenkään. Mä en valehtele koskaan!
- Mut hei, kaikkea ei kannata ottaa ihan vakavissaan. En minä näin kusipää (aina) ole.