1. Mikä sai sinut valitsemaan nykyisen siviiliammattisi?
Vahingossa. Tulin nykyiseen ammattiini työharjoitteluun, mutta viihdyin niin hyvin, että olen vieläkin sillä tiellä. Palkka ei ole hyvä, mutta työajat mukavat ja työ ihan mielekästä.
2. Mistä ammatista haaveilit 15-vuotiaana?
Formula 1 kuski. Ihailin Mika Häkkistä ja McLaren Mercedesiä yli kaiken.
3. Jos tapaisit lampun hengen ja saisit kolme toivomusta toteen, mitkä ne olisivat? Vastaa nopeasti, älä funtsi liikaa.
Taloudellinen vapaus, asuisin jossain kivassa Keski-Eurooppalaisessa kaupungissa elämäni naisen kanssa. (Jota en siis ole vielä löytänyt ja se olisi siis kolmas toive).
4. Mikä seuraavista haluaisit olla ja miksi:
Zambonin kuljettaja, veturin kuljettaja vai Formulaykkösen kuljettaja?
Veturin kuljettaja. Formulakuskin elämää en jaksaisi, koska en enää jaksa matkustella ja inhoan lentämistä. Tosin olisi kiva herätä Monacosta merenrannan ääreltä ja syödä aamiaista parvekkeella silloin, kun olisi kotona.
5. Kuka seuraavista on mielestäsi paras artisti ja miksi?
Maukka Perusjätkä, Prince vai Madonna?
Madonna.
6. Onko sinulla joku uni, jonka näet toistuvasti tai uni, jonka olet nähnyt vain kerran, etkä unohda sitä koskaan? Jos, niin kerro se lyhyesti.
Minulla on karmea korkeapaikan pelko. Näen joskus painajaista jossain minun pitää kiivetä tikapuita alas korkealta katolta.
7. Mikä on mielestäsi maailman romanttisin paikka ja miksi?
Eurooppa täynnä toinen toistaan romanttisempia kaupunkeja, mutta romantiikka syntyy spontaanisti hetkestä oikean ihmisen kanssa. Helsingin Kaivopuisto voi olla maailman romanttisin paikka, kun hetki on oikea.
8. Jos saisit olla mikä tahansa instrumentti missä tahansa kappaleessa, mikä olisit?
En tiedä.
9. Kumpi on parempi lehti, Nyt-liite vai City-lehti ja miksi?
Molemmat ovat tekopyhiä ja roskajournalismia. City lehti taitaa nykyisin olla vain netissä...
10. Valehtelitko kertaakaan tämän kyselyn aikana?
En omasta mielestäni.