Kaikkihan tietävät nämä ämmäinlehtien "Käsi sydämellä - missikisojen haastaja Sini D-Kuppi vastaa sataan kysymykseen". Kysymykset ovat sitten tosi henkilökohtaisia ja mukarohkeita....Milloin oksensit ensi kertaa poikaystävän housuihin? Ynnä muuta.
Tehdäänpä Jatkoajan lukijoiden oma versio ja lyhennetään selkeästi 10 kysymykseen.
Tässä kyssärit ja aloitan itse vastausleikin.
1. Mikä sai sinut valitsemaan nykyisen siviiliammattisi?
-Naiset, autot ja helppo raha.
2. Mistä ammatista haaveilit 15-vuotiaana?
-Vasen laitahyökkääjä tai sitten rikkaan naisen elätti. Kumpikaan ei toteutunut.
3. Jos tapaisit lampun hengen ja saisit kolme toivomusta toteen, mitkä ne olisivat? Vastaa nopeasti, älä funtsi liikaa.
-Suhoselle kenkää
-Moniavoisuus sallituksi
-Hadanka auki 24 h vuorokaudessa
4. Mikä seuraavista haluaisit olla ja miksi:
Zambonin kuljettaja, veturin kuljettaja vai Formulaykkösen kuljettaja?
-Zambonin kuski, ehdottomasti. Pääsisin näyttämään kentällä, että koolla on merkitystä. Formulakuskin pitää läpikäydä lobotomia, ei kiinnosta ja VR:llä ei tarjoilla grappaa.
5. Kuka seuraavista on mielestäsi paras artisti ja miksi?
Maukka Perusjätkä, Prince vai Madonna?
-Maukka, koska tunnen sen
6. Onko sinulla joku uni, jonka näet toistuvasti tai uni, jonka olet nähnyt vain kerran, etkä unohda sitä koskaan? Jos, niin kerro se lyhyesti.
-Olen vieraassa maassa ja menen ravintolaan. Ravintola on yllättäen täynnä naisia, joiden kanssa olen ollut sillai ja naisia, joiden kanssa haluaisin olla sillai. Viihdyn, kunnes taikaiskusta sisään kävelee naisia, joiden kanssa olen ollut sillai ja joita ei tosiaankaan olisi väliksi nähdä enää koskaan. Pakenen baaritiskille, jossa minulle tarjoilee drinkin peruskouluaikojeni englannin maikka (tuolloin 58 v vanhapiika), jolla on ratsastussaappaat ja sairaanhoitajan asusteet. Karkaan. Karkuvälineenä on jostain syystä HKL:n bussi numero 14. Bussia ajaa Michelle Pfeiffer. Tämä uni on muuten tosi.
7. Mikä on mielestäsi maailman romanttisin paikka ja miksi?
-Hotelli Monarch Lee Gardensin lobbybaari Bangkokissa. Hyvä tunnelma.
8. Jos saisit olla mikä tahansa instrumentti missä tahansa kappaleessa, mikä olisit?
-Hösse Häkkisen basso millä tahansa Roadrunnerin raidalla. Täysin lapsilta kiellettyä värinää.
9. Kumpi on parempi lehti, Nyt-liite vai City-lehti ja miksi?
-Nyt-liite. Siinä on usein loistavia juttuja nousussa/laskussa palstalla.
10. Valehtelitko kertaakaan tämän kyselyn aikana?
-Kyllä, yhden kerran tämän aikana. Ei liity näihin kysymyksiin/vastauksiin mitenkään.
Ja omat vastaukset rohkeasti esiin!
Tehdäänpä Jatkoajan lukijoiden oma versio ja lyhennetään selkeästi 10 kysymykseen.
Tässä kyssärit ja aloitan itse vastausleikin.
1. Mikä sai sinut valitsemaan nykyisen siviiliammattisi?
-Naiset, autot ja helppo raha.
2. Mistä ammatista haaveilit 15-vuotiaana?
-Vasen laitahyökkääjä tai sitten rikkaan naisen elätti. Kumpikaan ei toteutunut.
3. Jos tapaisit lampun hengen ja saisit kolme toivomusta toteen, mitkä ne olisivat? Vastaa nopeasti, älä funtsi liikaa.
-Suhoselle kenkää
-Moniavoisuus sallituksi
-Hadanka auki 24 h vuorokaudessa
4. Mikä seuraavista haluaisit olla ja miksi:
Zambonin kuljettaja, veturin kuljettaja vai Formulaykkösen kuljettaja?
-Zambonin kuski, ehdottomasti. Pääsisin näyttämään kentällä, että koolla on merkitystä. Formulakuskin pitää läpikäydä lobotomia, ei kiinnosta ja VR:llä ei tarjoilla grappaa.
5. Kuka seuraavista on mielestäsi paras artisti ja miksi?
Maukka Perusjätkä, Prince vai Madonna?
-Maukka, koska tunnen sen
6. Onko sinulla joku uni, jonka näet toistuvasti tai uni, jonka olet nähnyt vain kerran, etkä unohda sitä koskaan? Jos, niin kerro se lyhyesti.
-Olen vieraassa maassa ja menen ravintolaan. Ravintola on yllättäen täynnä naisia, joiden kanssa olen ollut sillai ja naisia, joiden kanssa haluaisin olla sillai. Viihdyn, kunnes taikaiskusta sisään kävelee naisia, joiden kanssa olen ollut sillai ja joita ei tosiaankaan olisi väliksi nähdä enää koskaan. Pakenen baaritiskille, jossa minulle tarjoilee drinkin peruskouluaikojeni englannin maikka (tuolloin 58 v vanhapiika), jolla on ratsastussaappaat ja sairaanhoitajan asusteet. Karkaan. Karkuvälineenä on jostain syystä HKL:n bussi numero 14. Bussia ajaa Michelle Pfeiffer. Tämä uni on muuten tosi.
7. Mikä on mielestäsi maailman romanttisin paikka ja miksi?
-Hotelli Monarch Lee Gardensin lobbybaari Bangkokissa. Hyvä tunnelma.
8. Jos saisit olla mikä tahansa instrumentti missä tahansa kappaleessa, mikä olisit?
-Hösse Häkkisen basso millä tahansa Roadrunnerin raidalla. Täysin lapsilta kiellettyä värinää.
9. Kumpi on parempi lehti, Nyt-liite vai City-lehti ja miksi?
-Nyt-liite. Siinä on usein loistavia juttuja nousussa/laskussa palstalla.
10. Valehtelitko kertaakaan tämän kyselyn aikana?
-Kyllä, yhden kerran tämän aikana. Ei liity näihin kysymyksiin/vastauksiin mitenkään.
Ja omat vastaukset rohkeasti esiin!