Kuten jo aiemmin tänne kirjoitin on kepulaiset oikeasti varsin konservatiivisiä siis äänestäjät. Tämä uusi vihervasemmisto Kepu ajaa vain omia äänestäjiään kauemmaksi omasta puolueestaan. Minusta olisi ollut ihan viimeisiä nauloja noiden arkkuun alkaa tunkemaan tuollaiseen kuvakollaasiin missä oli muutenkin hurjat 4 vai 5 ihmistä väkisin mukaan helsinkiläistä kulttuurimenoa värikkyydellään.En ollut koko videota edes nähnyt, joten oli hölmöä toisaalta edes kommentoida asiaa, mutta nyt sen katsoin. Mainoksen kohderyhmänä on joo varmasti perinteiset keskustan kannattajat eli valkoiset lihaa syövät kehäkolmosen ulkopuolella asuvat ihmisoletetut, mutta jos mainoksessa puhutaan joukkuepelistä ja yhdessä tekemisestä, niin kepun puoluemainosten tekijänä saattaisin saada kiinni Diarran pointista ja toimia jatkossa hieman toisella tavalla.
Mikäli olen oikein käsittänyt, on videossa pöyristyttävää se että väärän poteron henkilö kommentoi sitä kehumalla mutta kysymällä että olisiko siinä voinut olla myös etnisiä vähemmistöjä mukana. Kommentoija ei käsittääkseni pöyristynyt.Voiko joku tällaiselle palstalla olemattomalle selventää, mikä tossa Keskustan videossa oli siis pahaa ja pöyristyttävää? Fuck Keskusta, ja juuri siksi kysyn, jotta voin lyödä heitä eli pahentaa maailmaa maailman parantamisen sijaan!
Persuoletetut haluavat kieltää mustaksi makkaraksi pukeutumisen.
Eikö tämä muutenkin ole jo pari vuotta vanha juttu? Itse en omalla niskalla silti kehtaisi noin tyhmää juttua julkisesti kertoa. Voisi nyt ymmärtää ensin mikä on blackface ja mikä on musta makkara.
Käsitykseni on se, että tämäntyyppisille väitteille pitäisi saada ensin jotain lähteentynkää ennenkuin niitä viitsii sen kummemmin kommentoida.Mikä on käsityksenne rasismin suhteen se, että valtaosa seksityöläisistä ei suostu ottamaan vastaan ulkomaalaistaustaisia miehiä.
Turvallisuus on yksi syy, toinen on se että luotetaan kotimaisten asiakkaiden kykyyn maksaa enempi. Nämä ne mitä olen itse kuullut.Kai tämäkin on täällä käsitelty, mutta on mennyt minulta ohi.
Mikä on käsityksenne rasismin suhteen se, että valtaosa seksityöläisistä ei suostu ottamaan vastaan ulkomaalaistaustaisia miehiä. Moni selittää tämän turvallisuus syillä.
Edit. Ei ole tullut vastaan, että "ei ulkomaalaistaustaisia, eikä perussuomalaisia".
Käsitykseni on se, että tämäntyyppisille väitteille pitäisi saada ensin jotain lähteentynkää ennenkuin niitä viitsii sen kummemmin kommentoida.
Käsitykseni on se, että tämäntyyppisille väitteille pitäisi saada ensin jotain lähteentynkää ennenkuin niitä viitsii sen kummemmin kommentoida.
Totta se on. Isot pojat on kertoneet.
En mä ollenkaan epäile, etteikö löytyisi seksityöläisiä, jotka rajoittavat asiakkaistaan kuka milläkin perusteella. Nyt kuitenkin esitettiin melko rankka väite. Väitettiin siis, että valtaosa (=suurin osa, enemmistö) seksityöläisistä ei suostu ottamaan vastaan ulkomaalaistaustaisia asiakkaita.Tuollaisen lähteen löysin itse, sen laadun voi jokainen itse määritellä. Ei yllätä että näin aran aiheen tiimoilta ei paljoa tietoa löydy, jos ei itse liiku tai työskentele piireissä. Naisen asema usein näissä maissa on heikompi, joten en ihmettele jos seksuaalityöläisten kanssa otetaan eri vapauksia.
En mä ollenkaan epäile, etteikö löytyisi seksityöläisiä, jotka rajoittavat asiakkaistaan kuka milläkin perusteella. Nyt kuitenkin esitettiin melko rankka väite. Väitettiin siis, että valtaosa (=suurin osa, enemmistö) seksityöläisistä ei suostu ottamaan vastaan ulkomaalaistaustaisia asiakkaita.
Uskon kyllä, että ylivoimaisesti suurin osa ei huoli asiakkaikseen kaikkia ulkomaalaistaustaisia.En mä ollenkaan epäile, etteikö löytyisi seksityöläisiä, jotka rajoittavat asiakkaistaan kuka milläkin perusteella. Nyt kuitenkin esitettiin melko rankka väite. Väitettiin siis, että valtaosa (=suurin osa, enemmistö) seksityöläisistä ei suostu ottamaan vastaan ulkomaalaistaustaisia asiakkaita.
Suomessa työskentelee asiantuntijoiden mukaan noin 8000 seksityöläistä, joista puolet ulkomaalaisia. Aika monta yksittäistä esimerkkiä saat laittaa, että tulet sillä tavalla todistaneeksi väitteesi. Parempi lähestymistapa olisi varmaankin tutustua alan tutkimuksiin, joita kyllä löytyy.No en ota bannia linkkaamalla sulle esimerkkejä. Et varmasti ole törmännyt näihin, kun rinkirunkkaaminen tuntuu olevan elämän ykkösjuttu.
Suomessa työskentelee asiantuntijoiden mukaan noin 8000 seksityöläistä, joista puolet ulkomaalaisia. Aika monta yksittäistä esimerkkiä saat laittaa, että tulet sillä tavalla todistaneeksi väitteesi. Parempi lähestymistapa olisi varmaankin tutustua alan tutkimuksiin, joita kyllä löytyy.
Persuilla on kuulemma niin pienet pippelit ja laukeavat niin nopeasti, että saa samat rahat nopeammin ja helpommin. Kaikki seksityöläiset sanoivat näin. Tämä löytyy internetistä siitä samasta lähteestä, kuin sun väitteesi todisteet.Mitä mieltä olet siitä, että (monet) ulkomaalaistaustaiset naiset ottaa ainoastaan suomalaisia asiakkaita? Rasismi?
Persuilla on kuulemma niin pienet pippelit ja laukeavat niin nopeasti, että saa samat rahat nopeammin ja helpommin. Kaikki seksityöläiset sanoivat näin. Tämä löytyy internetistä siitä samasta lähteestä, kuin sun väitteesi todisteet.
Persuilla on kuulemma niin pienet pippelit ja laukeavat niin nopeasti, että saa samat rahat nopeammin ja helpommin. Kaikki seksityöläiset sanoivat näin. Tämä löytyy internetistä siitä samasta lähteestä, kuin sun väitteesi todisteet.
Miten näet, oliko syy Afrikkalaisten oloon mustalla listalla rationaaliset vai rasistiset? ilmeisesti Aasian suunnasta puhutaan.Omilta sutenööriajoilta muistan, että arabi- ja Afrikan maat ovat mustalla listalla
Miksi siellä pitäisi olla etnisiä vähemmistöjä edustettuna? Mitä muita vähemmstöryhmiä tulisi huomioida?Mikäli olen oikein käsittänyt, on videossa pöyristyttävää se että väärän poteron henkilö kommentoi sitä kehumalla mutta kysymällä että olisiko siinä voinut olla myös etnisiä vähemmistöjä mukana. Kommentoija ei käsittääkseni pöyristynyt.
Ei minkään takia. Itse en pidä ko. videota suurelle yleisölle tarkoitetuksi, eikä suurella yleisöllä videosta olisikaan mitään käryä ilman typeristä lausunnoista tutuksi tulleen vihreiden edustajan dorkaa huomiota.Miksi siellä pitäisi olla etnisiä vähemmistöjä edustettuna? Mitä muita vähemmstöryhmiä tulisi huomioida?
Muistaakseni sekä että.Miten näet, oliko syy Afrikkalaisten oloon mustalla listalla rationaaliset vai rasistiset? ilmeisesti Aasian suunnasta puhutaan.