En muista milloin itkin viimeksi... Ehkä joskus vahvaa sipulia pilkkoessa. Mutta tunteiden takia muistan itkeneeni viimeksi selvin päin kun vaarini kuoli kun olin vähän päälle kymmenen. Olen varmaan se @abianoksen määrittelemä luuseri vaikka en käytä viinaa enkä välitä yhtään väkivallasta. Itkemisestä tulee vaan kurja olo, nenä menee tukkoon ja silmiin koskee. Yhdistän itkemisen ryyppäämiseen enkä kaipaa sitä yhtään. Selviän ihan hyvin elämästä ilman vetistelyä... tai ehkä en selviä ja itkemättömyys on syy mielenterveysongelmiini. Tiedä häntä?
Löysin avopuolisoni kuolleena pari viikkoa sitten(sydänkohtaus). Olen itkenyt ja paljon. Kymmenkunta vuotta olimme kimpassa. Tuntuu niinkuin olisin ilman toista kättä. Pesen edelleen pyykit sun muut ja kai se on minun tapani surra. Välillä hyviä päiviä mutta välillä tekisi mieli lyödä pää seinästä läpi.
En halua enää ikinä kokea samaa.
Osaanottoni, ja voimia surutyöhön.Löysin avopuolisoni kuolleena pari viikkoa sitten(sydänkohtaus). Olen itkenyt ja paljon. Kymmenkunta vuotta olimme kimpassa. Tuntuu niinkuin olisin ilman toista kättä. Pesen edelleen pyykit sun muut ja kai se on minun tapani surra. Välillä hyviä päiviä mutta välillä tekisi mieli lyödä pää seinästä läpi.
OsanototLöysin avopuolisoni kuolleena pari viikkoa sitten(sydänkohtaus). Olen itkenyt ja paljon. Kymmenkunta vuotta olimme kimpassa. Tuntuu niinkuin olisin ilman toista kättä. Pesen edelleen pyykit sun muut ja kai se on minun tapani surra. Välillä hyviä päiviä mutta välillä tekisi mieli lyödä pää seinästä läpi.
Löysin avopuolisoni kuolleena pari viikkoa sitten(sydänkohtaus). Olen itkenyt ja paljon. Kymmenkunta vuotta olimme kimpassa. Tuntuu niinkuin olisin ilman toista kättä. Pesen edelleen pyykit sun muut ja kai se on minun tapani surra. Välillä hyviä päiviä mutta välillä tekisi mieli lyödä pää seinästä läpi.
Osanottoni. Eräälle työkaverille kävi aikoinaan vastaavalla tavalla eli puoliso kuoli äkillisesti, pariskunnalla oli myös jälkikasvua. Työkaveri oli kuukausia poissa töistä ja sen jälkeenkin jonkin aikaa osa-aikaisena lyhyempää viikkoa tehden. Todella rankkaa, eikä tuollaisesta heti kuulukaan toipua. Surra pitää ja surra saa rauhassa.