Piti ihan hakemalla hakea täältä tällainen ketju ja kyllähän se löytyi. Itse olen vielä melko tuore kannattaja, sillä ensimmäisen pelin näin SaiPalta vasta kauden 2004-05 syksyllä. Vastassa oli HIFK ja se pelihän ei ihan heti unohdukaan. SaiPa oli siinä jo 0-3 häviöllä, ja siinä oli jo luovutusmieliala miulla päällä. Sain kuitenkin uutta virtaa, kun SaiPa teki seuraavat kolme maalia. Malmivaaran ja Banhamin maaleja en unohda ihan hetkessä. Vielä viimeiselle minuutille asti kaikki näytti hyvältä, kunnes taivas synkkeni Ruudun Jaken iskettyä vieraiden 3-4 voittomaalin. Vaikka siitä jäikin pelkkä luu käteen, niin kyllä tuo peli oli ihan ikimuistoinen kokemus eikä unohdu ainakaan ihan heti, ehkäpä ei koskaan.
Noh, tuon ikimuistoisen päivän jälkeen olen päässyt harvemmin pelejä katsomaan. Kuitenkin ihan riittävästi, vaikka enemmänkin haluaisi nähdä. Taurun selostuksia olen kuunnellut tähän päivään mennessä reilusti yli sadan. Ja sama meno jatkuu, ellei peliin pääse. Tälläista tarinaa täältä suunnalta. Tänne vaan avautumaan jos on muitakin tuoreita (vanhatkin kelpaa) kannattajia, kun nyt on ketju ylös nostettu.