Mille naurat juuri nyt?

  • 13 187 768
  • 50 332

Paastainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP & 80-luvun HoNsU
Hiukan huvittavaa, kun YLE:n blogisti aloittaa juttunsa:

"Turvallisuuspalvelutaustainen Putin kasvattaa maansa joukkoja ulkoiseen ja sisäiseen uhkaan vedoten. Jo joka 57. venäläinen tekee töitä valtion turvallisuusorganisaatioille, kirjoittaa Mikkonen blogissaan."

ja seuraavalla rivillä julistetaan:

"Ylen uutis- ja ajankohtaistoiminnan blogeja tekee joukko oman alansa tarkkaan tuntevia toimittajia."
Mitenkäs tuo huvittaa? Eihän kumpikaan väite kumoa toisiaan, käsittääkseni Mikkonen tekee töitään Venäjällä ja itse en tiedä paremmin, kuinka monta kyttää Venäjällä on
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Mitenkäs tuo huvittaa? Eihän kumpikaan väite kumoa toisiaan, käsittääkseni Mikkonen tekee töitään Venäjällä ja itse en tiedä paremmin, kuinka monta kyttää Venäjällä on
Kyllähän Mikkonen Venäjän tuntee. Ollut Moskovassa duunissa vuodesta 2012, ollen väliin vain vuoden poissa.
 

hege

Jäsen
Kuinka nopeasti korona itää leviäväksi? Jos he tapasivat perjantaina ja baariin mentiin lauantaina, onko levittäminen edes teoriassa mahdollista?
Tätä kaksijakoista kysymystä pitänee vähän miettiä. Ensimäiseen ei ole omakohtaista kokemusta, mutta jälkimmäisen osalta sanoisin, että jos on riittävän supliikki niin levittäminen saattaa onnistua jopa ilman lauantain baaria mutta tosiaan baari-illan jälkeen vielä helpommin.
 

Huono pakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Ketterä
Ehkä olen nyt ilkeä ihminen, mutta nauran ihan ääneen tuolle pienelle, mutta sitkeälle Sanna Marinin Fan Clubin jäsenistölle, jotka yrittävät kovasti vähätellä ja valkopestä tätä viimeisintä (vaan ei viimeistä) pääministeriämme kohdannutta kohua.

Mutta ei siinä mitään, jatkakaa vaan, saa vähän enemmän viihdettä taas tähän Koronapaskaan.
 
Viimeksi muokattu:

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Äiti oli aloittanut päivän pienellä siivouksella. Sain telegramiin liitteen kuvan tekstillä.
Pillu imuri siivottu. Oli vähän roinaa.

Alkoi kyllä naurattaa tuo ajatus.
Kyseessä oli siis pikku imuri eli varsi-imuri jonka imuputken äiti ja isä oli tyhjentänyt kun imuri ei oikein imenyt. Eikä ihmekään kun siellä oli noinkin paljon roskaa.
 

Liitteet

  • -5870811383136892508_121.jpg
    -5870811383136892508_121.jpg
    71,1 KB · kertaa luettu: 204

Surukuku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sanaan Sepot ja muut jemeniläiset kiekkoseurat
Pillu imuri siivottu. Oli vähän roinaa.
@Johnny B. Goode
*sniff*
Kauan on roinat olleet sisällä, kun on noin kuivunutta ja pölyistä. Ison imurin sisältöä emme (kai) halua nähdä, paitsi palsta rip Johnny.
Tämmöiseen törmäsin....

Hetken aikaa löi reippaasti tyhjää ja katselin vastapäätä istuvaa vaimoani aprikoiden, uskaltaisikohan kysyä mitään "pillu imurista"? Sitten ajattelin, että tää on ehkä sittenkin nuorempien naisten juttuja liittyen karvojen poistoon, tms. kun oli roinaakin kertynyt sisälle. Toisaalta, voisihan se olla jokin seksilelukin, mutta lähtisikö ystävämme @Iisoppi noin rohkeasti avautumaan kiekkopalstalla....

Tuo lainattu keskustelu siis avautui minulle ketjun uusimmalla sivulle ja hieman toivuttuani päätin etsiä edelliseltä sivulta Iisopin alkuperäisen viestin, josko lainauksen asia hieman avautuisi ja tarkentuisi.
Noh, näin kävikin eli kyseessä oli siis tuiki tavallinen tekstinsyöttöongelma, joita nämä pirun rakkineet alvariinsa generoivat.

Pettynytkö.... Ehkä vähän....
 
K

Kiekkokatsoja

Tämmöiseen törmäsin....
Pettynytkö.... Ehkä vähän....
Googlaamalla löytynee monenlaista, josko tarvetta jollakulla. Mulla ei. Luulen että tällä palstalla oli kirjoitukset, ns. Hyvän maun ylärajoilla. Mutta josko joku aloittaa, niin lienee ainakin kerran ok, heittää löylyä lisää. Toki voi jollekulle olla jo liikaa, mutta se riski aina on, jos netissä pyörii.
Mille nauran juuri nyt? -En millekään.
 

Surukuku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sanaan Sepot ja muut jemeniläiset kiekkoseurat
Googlaamalla löytynee monenlaista, josko tarvetta jollakulla. Mulla ei. Luulen että tällä palstalla oli kirjoitukset, ns. Hyvän maun ylärajoilla. Mutta josko joku aloittaa, niin lienee ainakin kerran ok, heittää löylyä lisää. Toki voi jollekulle olla jo liikaa, mutta se riski aina on, jos netissä pyörii.
Mille nauran juuri nyt? -En millekään.
Kävelen miinakentällä. Nyt! Mutta...

Ilmaisin lievän pettymyksenii siihen, ettei henkisen olkani takaa kurkistellut setämies saanutkaan mitään suupielien kostuketta.

Tähän ei ehkä kuitenkaan sovi: "Pillu imuri, my ass!"
 

vastaantulija

Jäsen
Suosikkijoukkue
Määrätietoisesti HPK
Yritin tuossa imuroida ja vähän järjestellä tätä halvatun sekamelskaa, kun lapsi huusi huoneestaan, että "Iskä, mä kuulen kun sä kiroilet! "
 

WildCore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Yritin tuossa imuroida ja vähän järjestellä tätä halvatun sekamelskaa, kun lapsi huusi huoneestaan, että "Iskä, mä kuulen kun sä kiroilet! "
Liian usein, kun kyllästyn sotkuun (muut sotkee, en minä), alan vaan siivoamaan ja toivon, että esimerkkini saa muutkin siivoamaan. Noh, silloin kun en saa toivomaani apua, niin aloitan itsekseni kiroilemisen. En huuda, mutta käytän juuri ja juuri sen verran ääntä, että muut sen varmasti kuulevat.

”Voi vittu sentään, kuka tämänkin on tähän jättänyt?”
 

CuJo#31

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins | HIFK | Leijonat | Les Bleus

Liitteet

  • Bowser.png
    Bowser.png
    88,6 KB · kertaa luettu: 296

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Fox Newsille. Koditon meni ja poltti joulukuusen - heti on NY:n rikollisuus nousussa ja Holiday Season pilalla. Onneksi saavat uuden kuusen. Vaikka muovia metallirankoineen taitaa tuo uusikin olla.

Trevor kiteyttää taas asian:


 

Kuubextra

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokkolan Hermes

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Ehkä paskin leffa koskaan tällä hetkellä Subilla. Jäätävää myötähäpeää. Ja todellakin totaalista paskuutta, näyttelytyöstä, ohjauksesta, käsikirjoituksesta, ja aivan kaikesta.
 

jake styles

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Ehkä paskin leffa koskaan tällä hetkellä Subilla. Jäätävää myötähäpeää. Ja todellakin totaalista paskuutta, näyttelytyöstä, ohjauksesta, käsikirjoituksesta, ja aivan kaikesta.

Elimination Game? Hyi saatana, pystyin katsomaan ensimmäiseen mainoskatkoon asti. Valitettavasti tuo ei vain oikein onnistunut edes naurattamaan paskuudellaan. Kaiken lisäksi koko leffan perusidea oli aika vahvasti kopioitu The Running Manista.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös