Mille naurat juuri nyt?

  • 13 202 308
  • 50 364

Consumed

Jäsen
Suosikkijoukkue
Bill Kazmaier
Siellä on oikeasti monella kyllä jonkinlainen pahemman luokan pikkuvelisyndrooma, kaikessa toistuu aina Ässät ja porilaiset, on se asia mikä hyvänsä. Nämä muutamat iirot vaikuttaa olevan sellaisia, että jos joskus sattuvat baari-illan päätteeksi pääsemään pukille kaverin kännisen isoveljen kanssa, niin siinä touhutessakin päässä pyörii vain ajatus "mitähän porilaiset ajattelee tästä".
Ensimmäinen spontaani naurunrämähdys pitkästä aikaa tämän synkkyyden keskellä.
 

vastaantulija

Jäsen
Suosikkijoukkue
Määrätietoisesti HPK
THL:n johtajalle, joka aloitti TV1 tiedotustilaisuuden koronatilanteesta sanomalla: "Onneksi kuulijoissa ei ole niiskuttavia, muuten heidät pitäisi poistaa paikalta". Itse niiskuttaa puhuessaan ja lisäksi ohjeiden vastaisesti koskettelee kasvojaan vähän väliä. Ei ole suutarilla kenkiä.

Samaa tässä naureskelen
 

PäätyynAsti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
"On se kummallista, ettei meillä täällä Suomessa ole viranomaisten mukaan syytä olla huolissamme sen enempää koronaviruksesta kuin susistakaan. Mikähän meistä tekee kuolemattomia? Sauna ja mämmi?”

Hyvää pohdiskeluahan tuossa on. Lisäisin vaikuttajiksi vielä kossun sekä Popedan ja Yön audioteosten kuluttamisen.
Italialaiset nyt ovat muutenkin 30-vuotiaiksi äidillään asuvia draamaprinssejä.
 
K

Kiekkokatsoja

THL:n johtajalle, joka aloitti TV1 tiedotustilaisuuden koronatilanteesta sanomalla: "Onneksi kuulijoissa ei ole niiskuttavia, muuten heidät pitäisi poistaa paikalta". Itse niiskuttaa puhuessaan ja lisäksi ohjeiden vastaisesti koskettelee kasvojaan vähän väliä. Ei ole suutarin lapsilla kenkiä.
Tässäpä linkkiä juttuun.
Kyllähän thl on aiheuttanut hämmennystä muutenkin. Näin THL:n koronalausunnot ovat muuttuneet – 20.1.2020: ”Tapausten todennäköisyys Suomessa on hyvin pieni” tässä linkkiä siihen.
Eikä hallituskaan ole kiirehtinyt riittävästi.
No toisaalta.. huonomminkin kai olisi voinut toimia..?
Kokonaisuutena valtavasti puhetta ja selityksiä, tekoja viiveellä ja ei kaikkea mahdollista ole aina tehty.
 

Zeta03

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, sympatiat KooKoo
THL:n johtajalle, joka aloitti TV1 tiedotustilaisuuden koronatilanteesta sanomalla: "Onneksi kuulijoissa ei ole niiskuttavia, muuten heidät pitäisi poistaa paikalta". Itse niiskuttaa puhuessaan ja lisäksi ohjeiden vastaisesti koskettelee kasvojaan vähän väliä. Ei ole suutarin lapsilla kenkiä.

"”Pahoittelen heikkoa esiintymistäni ja osoittamaani huonoa esimerkkiä. Tulipahan taas hyvin todetuksi omakin puutteellisuuteni ja se kuinka vaikeaa hygieniaohjeita on noudattaa ja omia menettelytapojaan muuttaa. Se viesti ehkä välittyi”, Tervahauta viestii Twitterissä. "

Ensi viikolla varmaan julkistetaan Tervahaudan positiivinen näyte B-testissä
 

Vahva tunne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
"”Pahoittelen heikkoa esiintymistäni ja osoittamaani huonoa esimerkkiä. Tulipahan taas hyvin todetuksi omakin puutteellisuuteni ja se kuinka vaikeaa hygieniaohjeita on noudattaa ja omia menettelytapojaan muuttaa. Se viesti ehkä välittyi”, Tervahauta viestii Twitterissä. "

Ensi viikolla varmaan julkistetaan Tervahaudan positiivinen näyte B-testissä
Viimeistelee THL:n järkyttävän kovan osaamistason. Ei koske Suomea, tarttuu heikommin kuin kausi-influenssa. Ja näin.
Tuolla palkkatasolla tuollaista osaamista, naurattaa.
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Liitteenä olevalle kuvalle ja sen aiheuttamalle hajoilulle.
 

Liitteet

  • unknown.png
    unknown.png
    619,5 KB · kertaa luettu: 595

Moto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viaplay näyttää kaikki Jokereiden ottelut sekä runsaasti muita KHL:n huippuotteluita - tilaa Viaplay tänään!

Uutisen perässä, jossa kerrotaan että ottelut jää väliin.
Perjantaina Radio Shittyllä pyöri mainos Telian liigapassista tunteja sen jälkeen, kun oli jo ilmoitettu, että kausi päättyy ennen päätöskierrosta. Mutta jos on jo etukäteen maksettu mainos ja kenties jokunen tollo narahtaa tilaamaan, niin mikäs siinä...
 
Lueskelin kierrätyskeskuksen keskustelua "Ihmisiä, ketkä voisivat kadota julkisuudesta". Yhden kommentin tykkäyksissä sattui silmään Saimaannorppa ja seuraava kirjoitus alkoi sanoilla Maisa Torppa. Tuo sanojen runollinen yhteys ja ehkä syvällisempi yhteys (kumpikin elää julkisuudesta) nauratti hetken. Pieniä ovat ilon aiheet näin sunnuntaiaamuna.
 

HPL76

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Joo tässä ois kokous menossa, etänä tietty. Naurattaa kun Intiassa unohtuu aika usein noi mikrofonit päälle ja voi helvetti mitä touhua siellä taustalla on menossa. Yhden mukula huutaa kuin sitä tapettais, toinen tappelee kissan kanssa ja kolmas äijänsä kanssa. Sitten ne sieltä palailee koneen ääreen parin minuutin älämölön jälkeen ja ihmettelee miksi kaikki on vain ihan hiljaa.

Mä veikkaan että tää vaan tästä paranee. Mitä pidempään kaikki istuvat himassa, sitä enemmän taitaa ruveta pää leviämään itse kullakin. Ei sentään videoyhteyksiä käytetä, mutta kuullun perusteella olis aika paljon komediaa tiedossa tulevina viikkoina.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Mieliä pahoitettu taas oikein urakalla. Joku on tilannut Tapparan fanikaupasta pelipaidan #19 nimellä Covid. Ja helvetti on irti. Kyyneliä vuodatettu ja taidettu jopa uhata väkivallalla tätä paholaisen kätyriä. Tulee niin hyvä mieli aina kun ammattiloukkaantujat pöyristyvät ja harovat nitropurkkiaan. Sweeeeet... Lemme taste those tears...
 
K

Kiekkokatsoja

Tapahtui aikaisemmin, mutta tuli mieleen juuri nyt, eli..
Mulla oli yöpuku päällä. Piti lähteä ulos. Mulle sanottiin, että pane nyt ne vaatteet päälle. Vastasin toisessa huoneessa olevalle voimakkaalla äänellä Panen, Panen ja vetaisin yöpuvun housut kinttuun.
Samalla huomasin että tuuletusikkuna oli auki, ja myös sälekaihdin oli auki. Katsoin ikkunasta ulos, ja tietenkin samaan aikaan ikkunan takaa kulki naisia.
Joo panen panen, housut kinttuun tyyppi kai olen?
 

Useful Idiot

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic

Captain Slow

Jäsen
Suosikkijoukkue
KR69, K11ng Perrin, Bratislavan mm-miehistö 2019

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös