Mille naurat juuri nyt?

  • 13 193 184
  • 50 351

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Onks kukaan aikuisena käyttänyt?
Kyllä niitä monet varmaan aikuisena käyttää. Itselläni oli paljon irtosuhteita aikoinaan ja kyllä se selvää oli ettei sisään saanut tulla ilman sadetakkia. Sillä tavalla suojauduttiin tauteja vastaan. Nykyään kyllä pannaan paljaalla kun olen vakisuhteessa ja ehkäisy on hoidettu muulla tavoin kuin kondomeilla.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
No ei siinä aina edes mattoa ollut. Kyllähän miehet yleensä tajusi ettei kannata edes yrittää pyrkiä sisälle jos ei ole suojautunut pyydetyllä tavalla.
En pysty asian todenperäisyyttä taikka petkutusta silloisesta tunteikkaasta tilastani johtuen todentamaan, mutta nykyinen rakas vaimoni väittää että mun miltei ekat sanat olivat "onks sulla muuten ehkäsyt kunnosa...?" kun herättiin aamulla darrassa baari-illan jälkeen armon vuonna 2013, koko yön kuteneena. Oli sillä. Luojalle kiitos. Eikä mitään isompaa tautiakaan ilmeisesti. Siitä lähtien on yhdessä kuljettu.
 
Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine
Oheiselle meemille (mm. WahlCanadan Twitter-tilillä).
 

Liitteet

  • ETklthjXgAA3i9_.png
    ETklthjXgAA3i9_.png
    260,1 KB · kertaa luettu: 385

Captain Slow

Jäsen
Suosikkijoukkue
KR69, K11ng Perrin, Bratislavan mm-miehistö 2019
Jos joskus jääkiekko (ja alkoholi) yhdistää, niin tässä tapauksessa :D ei saatana!

Isoimman, ja henkilökohtasimman JYPiin liittyvän muiston on oltava tämä.
Viinanhuuruinen vierasreissu JYPin fanibusilla Hartwall areenalle 5.4.2012 Jokerit - JYP välierään muutti mun elämän. Pihlman oli vienyt JYP johtoon toisessa erässä ja erätauolla kaljalla yks stadin pelle tuli tökkimään mun Pilen fanipaitaa selkään, että ihan paska pelaaja. No sillä oli Ridan pelipaita ja aloin siitä vittuilemaan. No juttu lähtikin sitten luistamaan niin hyvin, ettei menty edes katsomaan kolmatta erää enkä ehtinyt edes fanibussiin, vaan jäin tyypin kanssa helsinkiin ryyppäämään. Muutama vuosi sitten menin tyypin siskon kanssa naimisiin. Tämä stadin pelle toimi bestmäninä :D
 

cottonmouth

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo & Philadelphia Flyers

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
kun herättiin aamulla darrassa baari-illan jälkeen armon vuonna 2013, koko yön kuteneena.
Mieheni taas muistaa ensikohtaamisesta miten olin vastannut kysymykseen mikä minulle on tärkeää elämässä. Vastasin että viina ja kerroin että minulla on vakava alkoholiongelma. Ihan hyvä iskurepliikki. No nämä jutut tuli esille vasta kun oli naitu ja juteltiin. Ei mies osannut ottaa sitä tosissaan. Ja täytyy sanoa etten naura tälle...
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet

Vintsukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Suomi, Panthers
Naurahdin sille että allaolevaa viestiä lukiessani sain mielikuvan Sekava Demokraatti -nimisestä lehdestä.

Sekava Demokraatti-verkkolehti vetää taas klikkiotsikot linjalle, jossa jätetään kertomatta olennainen tieto (esim. maa, paikka tai aika):


Klikkaamatta selvää, että kyseessä on Valko-Venäjä. Pelkkä "presidentti" sisältää automaattisesti oletuksen, että kyse on Suomen valtionpäämiehestä.



EIKÖ TEITÄ HÄVETÄ?
 

Individual

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Suomi, KTP
Eiks tää oo se kansallissosialisti joka ujuttaa natsipropagandaa tuotteisiinsa?
Kyllä, SS-Division Leibstandarte Adolf Hitlerin Obersturmbannführer. Saa edelleen korvauksia, kun haavoittui Stalingradissa.
Mutta!
Tässä ajanvietettä tylsiin päiviin karanteenissa, tai ghetossa. Itse Johtajan viisaista ajatuksista ja taistelumieltä nostattavista lausahduksista koottu joka kodin toivelahja Pekka Siitoin Soundboard. Sisältää mm. seuraavat klassikot "Churchill oli homo" ja "Arjalaisia en ammu".

 
Viimeksi muokattu:

Paastainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP & 80-luvun HoNsU
Kyllä, SS-Division Leibstandarte Adolf Hitlerin Obersturmbannführer. Saa edelleen korvauksia, kun haavoittui Stalingradissa.
Mutta!
Tässä ajanvietettä tylsiin päiviin karanteenissa, tai ghetossa. Itse Johtajan viisaista ajatuksista ja taistelumieltä nostattavista lausahduksista koottu joka kodin toivelahja Pekka Siitoin Soundboard. Sisältää mm. seuraavat klassikot "Churchill oli homo" ja "Arjalaisia en ammu".

Olen käynyt nuoruudessani Valtakunnan johtajan IBM Aptivan uudelleen asentamassa hänen kotonaan Naantalissa.
Johtaja itse oli kännissä ja puhui viisaita selkäni takana. Hänen Insinööri kaverinsa joka normaalisti hoiti nämä tukitoimet oli ilmeisesti sammuneena viereisessä huoneessa
 

Useful Idiot

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Olen käynyt nuoruudessani Valtakunnan johtajan IBM Aptivan uudelleen asentamassa hänen kotonaan Naantalissa.
Johtaja itse oli kännissä ja puhui viisaita selkäni takana. Hänen Insinööri kaverinsa joka normaalisti hoiti nämä tukitoimet oli ilmeisesti sammuneena viereisessä huoneessa
Oi jumalauta. Respect. Olitko mukana riennoissa? Siitoin kun sanojensa mukaan on aina ollut kova kullimies.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Oi jumalauta. Respect. Olitko mukana riennoissa? Siitoin kun sanojensa mukaan on aina ollut kova kullimies.
"Siihen aikaan sai tavata vaimoa, muttei panna. Nykyään on vuokrasellit, jossa voi panna. Oli pakko vetää käteen kolme kertaa päivässä, että kunto säilyi. Ellen mä olisi sitä tehnyt silloin ni ei mulla enää kyrpä seisois. Mä oon aina ollu kova kullimies."

-Valtakunnanjohtaja Siitoin kuvaili vankilassa olon kovuutta.
 
Iltalehden otsikko:
Farmi-julkkikset repeävät epäuskoiseen nauruun, kun räppäriltä ja Miss Suomelta kysytään tietovisassa, paljonko on motin tilavuus - ”Ai euroissa?”
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös