Mille naurat juuri nyt?

  • 13 229 710
  • 50 401

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Tässäpä laadukas nainen eikä vielä siis naimisissakaan. Mahtaakohan tuolla asenteella päästäkään koskaan?
Kyllä minua vähän huvitti kun luin koska minun häät on suurimmaksi osaksi muiden kustantamat. Kyse ei kuitenkaan ole muutamaa kymppiä enempää per perhe. Jokainen oman kykynsä ja halunsa mukaan Tämä oli meidän valinta sen jälkeen kun itse järjestetyt isot häät sakkasi kun minä romahdin (henkisesti). Eli häälahjaksi meille ihmiset tuo ruokaa, teltan, äänentoistoa yms. ja niillä lahjoilla ja omalla panoksella vietetään häitä meillä kotona. Tylsää ehkä mutta sopii meille....
 

Jesus Shaves

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dorados de Sinaloa
Kyllä minua vähän huvitti kun luin koska minun häät on suurimmaksi osaksi muiden kustantamat. Kyse ei kuitenkaan ole muutamaa kymppiä enempää per perhe. Jokainen oman kykynsä ja halunsa mukaan Tämä oli meidän valinta sen jälkeen kun itse järjestetyt isot häät sakkasi kun minä romahdin (henkisesti). Eli häälahjaksi meille ihmiset tuo ruokaa, teltan, äänentoistoa yms. ja niillä lahjoilla ja omalla panoksella vietetään häitä meillä kotona. Tylsää ehkä mutta sopii meille....

On hieman eri asia mikäli vieraat investoivat muutaman kympin vs. noin 1k€ - etkä ymmärtääkseni ole uhannut ettei ole häihin tulemista mikäli kukkaron nyörit eivät avaudu.

Tapoja on varmasti monia hoitaa tuo asia. Tuon jutun naisen tapa nyt ei ehkä ollut ihan se fiksuin tapa kuitenkaan. No yritykseksihän se jäikin heillä.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
On hieman eri asia mikäli vieraat investoivat muutaman kympin vs. noin 1k€ - etkä ymmärtääkseni ole uhannut ettei ole häihin tulemista mikäli kukkaron nyörit eivät avaudu.
No lauantaina nähdään miten meidän ns. nyyttikestihäät toimii. Kyllähän meidän häihin saa tulla myös ilman kantamuksia... Vieraita tulee kuitenkin vain vajaa puolisen sataa että ei sitä nyt ihan hulluna tarvi kaikkea varata. Jos ruoka loppuu niin haetaan kaupasta lisää tai tilataan vaikka kotipizzasta. Jos viina loppuu niin ainakin mehuja riittää kellarissa... Keep it simple tai jotain sitä rataa.
 

Baldrick

Jäsen
Enemmänkin yleisellä tasolla näen, että ei haluta tyytyä siihen, että ylhäältä päin käsketään mitä tulisi tehdä tai tässä tapauksessa syödä.

Hymyilytti tämä itsessään hieman paradoksaalinen väittämä. Että armeijassa ei tosiaan pidetä ylhäältä tulevista käskyistä?

Toki mainittakoon, että viestissä perässä luki vielä lainatun kirjoittajan toimesta, että intissä syödään sitä mitä lautaselle tuodaan.
 

Hera80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Viikon läppä YLEn nettisivuilla:

toimitusjohtaja Jukka Kohonen:
– Vaikea kuvitella KHL:ää ilman Jokereita.

No joo, jo on. Vähän sama jos sanois että vaikea kuvitella Hollywoodia ilman Jasper Pääkköstä. Tai liigaa ilman Jukureita. Tai hallitusta ilman sinisten puoluetta. Tai ähtäriä ilman pandoja. Listaa vois jatkaa loputtomiin, mutta päätän tähän.
 

Ostoskassi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkueet, Boston Bruins, suomalaiset
Hymyilytti tämä itsessään hieman paradoksaalinen väittämä. Että armeijassa ei tosiaan pidetä ylhäältä tulevista käskyistä?

Vastataan nyt tähän, kun kerta kysymysmerkkikin mukana on, että näin tosin kirjoituksessa ei väitetty. Keskustelu oli tässä vaiheessa jo viestin lainauksen mukaisesti kääntynyt ylipäätään kasvisruokavaliosta keskusteluun. Sen jälkeen palasin alkuperäiseen aiheeseen toteamuksellani siitä, että armeijassa syödään sitä mitä lautasella on. Ja jälleen lopussa palasin yleisen tason keskusteluun elämäntapavalinnoista.

Yritin parhaani mukaan jokaisessa lauseessa todeta erikseen sen, että puhutaanko asiasta yleisellä tasolla vai onko puhe armeijan kasvisruokapäivästä. Minulle on tosin yleistä, että en onnistu tavoitteissani.
 

Wiljami

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, sympatiaa muuhun Savoon ja Kaakonkulmalle
Jossain päin maailmaa sijaitsee huonekaluliike nimelta The Sofa King. Firman iskulause on... no, arvaatte kyllä: kuva
Itse asiassa en arvannut. Veikkasin "awesome" mikä omaan riimikorvaani toimisi huomattavasti paremmin.
 

BigRedBob

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Florida Panthers, Miami Heat, Trevor Gillies
Rakastan Amerikkaa, mutta välillä tuo touhu on niin helvetin absurdia.

https://www.is.fi/tv-ja-elokuvat/art-2000005811948.html

”Konservatiiviaktivisti Michael Q. Sullivan syytti päätähti Goslingia ”vasemmistolaiseksi” ja väitti elokuvan yrittävän antavan vaikutelman, ettei lipun pystytystä tapahtunut lainkaan.”

Niin, vasemmistolaisuus on varmasti pelottavaa ja lipun pystytystä ei tapahtunut lainkaan, kun kuussakaan ei ole käyty.

Linkki IS.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Jossain päin maailmaa sijaitsee huonekaluliike nimelta The Sofa King. Firman iskulause on... no, arvaatte kyllä: kuva

Rekisterikilpi on ainakin englantilainen. Sehän ei toki vielä firman kotipaikkaa takaa.

Rakastan Amerikkaa, mutta välillä tuo touhu on niin absurdia.

En rakasta Amerikkaa, mutta tähtitieteestä kiinnostuneena ainakin nopeasti mietittynä tuntuu todella oudolta, että noin merkittävää historiallista tapahtumaa ei saada mahdutettua avaruushistoriasta kertovaa elokuvaan.

Onneksi voi katsoa dokumenttejakin.
 
Viimeksi muokattu:

muaddib

Jäsen
Suosikkijoukkue
Mimosanherkät Itkupillit ja Setämiehet
Appiukko kyttää IS-TV:stä karaoken MM-kisojen(!!!) Suomen karsintaa ja väittää sen olevan kovatasoinen "laulu"kilpailu. Eissaatana...
 

muaddib

Jäsen
Suosikkijoukkue
Mimosanherkät Itkupillit ja Setämiehet
Minusta tällainen teksti on hieman huvittavaa Tappara-fanin näppikseltä. Miten itse suhtaudut siihen, että Tapparan merkittävimpiin omistajiin kuuluvan kaverin tuomat rahat ovat verisiä asekaupan rahoja? Tai siihen, että tämä samainen omistaja tukee Israelin sotarikoksia ja on edesauttamassa Israel-propagandan levittämistä länsimaissa? Eikä sekään nyt kaikkien silmissä ole ihan oikein, että kaverin Tappara-omistuksiin on käytetty veroparatiisijärjestelyitä..
Ilmalan Putlerjugend ja Chewbacca-puolustus. "Mutta katsokaa TAPPARAn omistajia!"
 

Iker

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Appiukko kyttää IS-TV:stä karaoken MM-kisojen(!!!) Suomen karsintaa ja väittää sen olevan kovatasoinen "laulu"kilpailu. Eissaatana...
Ois nyt appiukko lähtenyt edes paikan päälle hotelli Vantaan Tulisuudelmaan, kun kisa noin legendaarisessa paikassa nyt viikonloppuna järjestettiin.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
– Vaikea kuvitella KHL:ää ilman Jokereita. Jokerit on saanut käyttöönsä myös Jokerit-brändin maailmanlaajuiset käyttöoikeudet, taustoittaa toimitusjohtaja Jukka Kohonen.

Lähde: Jokerit harmittelee välirikkoa SM-liigaseurojen kanssa – "Tilanne on surkuhupaisa"


Jukka Kohonen jatkaa antamistaan samalla varmalla suoritustasolla:

- Saisiko jonkin muun organisaation logon ottaa luvatta käyttöön ja kytkeä siihen mielleyhtymiä, jotka eivät siihen kuulu? Ihan kuin Putin olisi Jokereiden osakas ja toiminnassa mukana. Antaa mielikuvan, että olisimme Putinin käsikassara tai toimintamme liittyy Venäjän valtiolliseen politiikkaan. Emme ole poliittinen toimija, Kohonen sanoi STT:lle.

Lähde: HS muokkasi Jokerien logoon Putinin kasvot, seura harkitsee oikeustoimia – näin vastaa päätoimittaja
 

heavy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Antaa mielikuvan, että olisimme Putinin käsikassara tai toimintamme liittyy Venäjän valtiolliseen politiikkaan.
Jukka Kohoselle terveisiä että "no shit, Sherlock". Jos olettte Putinin käsikassara ja toimintanne liittyy Venäjän valtiolliseen politiikkaan niin pitäähän siitä kirjoittaa. Ja tässä tapauksessa kuvittaa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös