Worst lead in hockey.Kaivinkone 2 - Telia 0
Erityisesti tänään ovat Cheekin vihaajien kommentit olleet aivan timanttista kamaa.
Palaa satavarmana vuoden sisällä, koska ahne paska ja niin edelleen.
Timantit on ikuisia.Erityisesti tänään ovat Cheekin vihaajien kommentit olleet aivan timanttista kamaa.
Erityisesti tänään ovat Cheekin vihaajien kommentit olleet aivan timanttista kamaa.
Ross ja Rachel olivat kanssa tauolla.Luulin jo kerran, että Cheek lopetti, mutta se olikin tauko. Nykyään on näitä taukoja, Antti Tuiskulla kai on myös.
Onks nää jotain UG-räppäreitä? Nevahööd.Ross ja Rachel olivat kanssa tauolla.
Se on huvittavaa, että jos sanoo Cheekistä pahan sanan, on heti 'vihaaja'.Erityisesti tänään ovat Cheekin vihaajien kommentit olleet aivan timanttista kamaa.
Nuoret on niin ehdottomia, joko tykkää tai vihaa, neutraalia välinpitämättömyyttä ei heille ole olemassa.Se on huvittavaa, että jos sanoo Cheekistä pahan sanan, on heti 'vihaaja'.
Se on huvittavaa, että jos sanoo Cheekistä pahan sanan, on heti 'vihaaja'.
Missä menee ruikuttamisen ja ihan vaan toteamisen raja? Minun mielestäni Cheekin musiikki on paskaa, kuten monen muunkin räppärin musiikki on mielestäni paskaa. Tekeekö tämä toteamus minusta vihaajan ja ruikuttajan?Jos ruikuttaa ja haukkuu paskaksi, niin ei se kai väärin ole sanoa vihaajaksi.
Tekeekö tämä toteamus minusta vihaajan ja ruikuttajan?
HIM möi aikoinaan kultaa Jenkeissä ja kovin isoa meteliä ei taidettu siitä pitää, ja Nightwish möi ensimmäisenä suomalaisena artistina Lontoon Wembley Arenan (ja ennenkuin joku tarttuu niin sen areenan, ei stadionin) täyteen ja esiintyi siellä. Tai kun ovat vuosi toisensa jälkeen Wackenissa pääesiintyjänä ja paikalla on joku 70 000 ihmistä katselemassa tätä pikkubändiä.
Niin kyllähän tässä osittain vaikuttaa sekin että nämä yhtyeet tekevät (tai HIMin kohdalla tekivät) vuosittain Suomessa max. yhden käden sormilla laskettavissa olevan määrän keikkoja. HIM taisi huippuvuosinaan esiintyä ainoastaan Tavastian uuden vuoden kaikallaan ja esim. Nightwishille taitaa tänä vuonna tulla yhteensä neljä keikkaa kotimaassa. Viimeksi kun vuonna 2016 kiersivät niin keikkoja taisi olla kaksi ja 2015 taas se neljä. Kyllähän näillä se yleisökin toki siis on muualla kuin täällä.HIM, Nightwish ja miksei myös The Rasmus. Kaikki kasvaneet ulos kotimaiselta musiikkimediakentältä. Ehkä se menee niin että voi kasvaa liian suureksi ja muuttua sitten etäiseksi. Tosin kyllähän reilu kymmenen vuotta sitten olleen hevibuumin aikaan kytättiin HIMin ja Nightwishin uusia julkaisuja melko tarkasti.
Tekeekö tämä toteamus minusta vihaajan ja ruikuttajan?
Naureskelin jo aiemmin näille Telian katastrofaalisille suorituksille mm. laskutuksen suhteen, kunnes Eikka86 räjäytti lopullisesti pankin "Kekkosen 60-luvun puheilla".Jos en nyt vallan väärin muista niin Ruudun ekan kauden syksyllä taisi olla näitä beta lähetyksiä hintaan 1e per peli. Saattoi olla myös pitsiturnaus kokonaisuudessaan tuolla eurolla. Selityksenä taisi olla tuolle eurolle maksujärjestelmän testaaminen yhteyksien ohella.
Ainakin kertaalleen tuolloin ostin ihan vain mielenkiinnosta ja ymmärsin tuolta voivan tulla vaikka Kekkosen 60-luvun puheita pahimmassa tapauksessa. Nythän tilanne on se, että näiden kahden epäonnisen pelin jälkeen ei ole yhtään luottoa pelien näkymisestä ja laskutus alkaa juoksemaan lauantaista.
Taustana siis että kasvissyöjille on ollut jo pidempään mahdollisuus ruokavalioonsa asepalvelusta suorittaessa. Nyt kun samaa tuputetaan niille jotkat kyseistä ideologiaa vierastavat tai ovat sekasyöjiä niin kyseisten fanaatikkojen reaktio on naureskelu "ahdasmielisyydestä".
Itsehän olen sekasyöjä, eli syön ilman mitään rajoituksia. Siksi vähän ihmetyttää tämä, koska enhän minä aina syö lihaa. Tekeekö jonkun lihattoman hernekeiton syöminen jostain vegaanin ja onko se sekasyöjälle joku ongelma? Ei ainakaan minulle, kunhan ruoka on jonkun makuista. Väitän, että jos tästä ei olisi puhuttu mitään, niin mitään kohua ei olisi tullut. Varusmies olisi nälkäänsä syönyt sitä mitä tarjotaan ilman mitään lätinöitä. Tuskin ne intin ruokia muutenkaan hirveästi kehuu....
Haluaisin todellakin nähdä näiden "valveutuneiden" reaktiot, kun tasapuolisuuden nimissä laitettaisiin parit ateriat pelkällä lihatarjonnalla...
Tästä tulee lähinnä erään fiksun ajattelijan mietelmä mieleen.Itsehän olen sekasyöjä, eli syön ilman mitään rajoituksia. Siksi vähän ihmetyttää tämä, koska enhän minä aina syö lihaa. Tekeekö jonkun lihattoman hernekeiton syöminen jostain vegaanin ja onko se sekasyöjälle joku ongelma? Ei ainakaan minulle, kunhan ruoka on jonkun makuista. Väitän, että jos tästä ei olisi puhuttu mitään, niin mitään kohua ei olisi tullut. Varusmies olisi nälkäänsä syönyt sitä mitä tarjotaan ilman mitään lätinöitä. Tuskin ne intin ruokia muutenkaan hirveästi kehuu.