Mille naurat juuri nyt?

  • 13 213 390
  • 50 365

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Näemmä minä, @FASlapsi ja @TosiFani ollaan kolmisteen myös annettu allekirjoitus. Muistikuvat illan tapahtumista on sen verran hämärät, etten osaa sanoa miksei jokainen allekirjoittanut itse.

Pentti Matikaiselle tämä on iso asia. On käynyt allekirjoittamassa sen jo vaikka kuinka kertaa. Parhaiten pysäytti kuitenkin Jere Myllyniemi kotikaupunkinaan Hoover.

Me ollaan niin huonoja ihmisiä et kolmistaan käydään just just yhdestä oikeasta henkilöstä. Ihan oikein toi on menny.
 

HOOLIGAN_

Jäsen
Suosikkijoukkue
Avtomobilist, SUOMI, 1923 (1897)
Nauroin niin että mahaan sattuu tälle HIFK-addressille. Aina välillähän näitä tulee.
Tää on kyl huippu, äsken vasta törmäsin ja naurulla ei rajoja
 

Captain Slow

Jäsen
Suosikkijoukkue
KR69, K11ng Perrin, Bratislavan mm-miehistö 2019
Onhan tuo Klosekin allekirjoitellut ahkerasti. Erorintamassa ovat lähes kaikki merkittävimmät Koe-eläinpuiston jengiläiset.
Göstaa ei oo sentään saaneet vielä allekirjoittamaan. Tosin hänhän oli enemmän futismiehiä.

Kansainvälinen adressi kun Räikkösen Kimikin suoraan Maranellosta ehtinyt signeeraamaan.
 

Raid76

Jäsen
Suosikkijoukkue
GKS Tychy #92, Savinainen ja Ässien sylkykupit
Mitä palstaveljet ovat mieltä? Minä pidin eniten Kevin Lankisen signeerauksesta höystettynä sloganilla; "Ei tartte auttaa, karvataan viidellä."
 

Useful Idiot

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Tuli sattumalta hetki sen jälkeen kun olin viestin tänne lähettänyt :D Kuka tunnustaa?

En oikeesti muista millon olisin netistä saanut näin hyvät naurut. Kiitos kaikesta.
Täälläkin repeilty adressia eilisestä asti, asianomaisille kiitokset. Kuka perustaa seurantaketjun?

Tästä tulee pitkä yö.
 

Boozer

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Minä sen tein. Kun kerran niin nätisti ihmettelit Kairan olemattomuutta, niin minä loin Kairan.

Kiitos kun tunnustit, eipähän jää vaivaamaan. Olisin veikannu että se olisi ollut @Roger Moore

Uskon että olet Kai Rautio, mutta en vieläkään usko että olet olemassa.
 

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Ei voi oikein pitää luotettavana addressina kun yks Matikainen oli äänestänyt ainakin neljästi.
 

Captain Slow

Jäsen
Suosikkijoukkue
KR69, K11ng Perrin, Bratislavan mm-miehistö 2019

dana77

Jäsen
Suosikkijoukkue
vaikea selittää
384 Noita Rumpu Kirjaston koneelta Vaadin vain reilua kohtelua Jesselle.

Tällä mennään
 

Boozer

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
No höh miten niin muka minä?! :(

Olen kyllä käynyt tuonnekin kirjoittamassa, en ehkä pelkästään yhtä allekirjoitusta mutta kuitenkin...

Jostain kumman syystä olit heti ykkösepäilty :D

Jaa adressi poistettu. Vittu ei sitte. Elämä pilalla. Ei enää naurata.
 

cottonmouth

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo & Philadelphia Flyers
Adressin tekijä on poistanut tämän adressin.
Syy: Adressi muuttui vitsiksi ja nimet olivat tuulesta temmattuja.

No voihan vee, käytinkö siis turhaan varmaan ainakin toista tuntia viikonlopustani?
 

Captain Slow

Jäsen
Suosikkijoukkue
KR69, K11ng Perrin, Bratislavan mm-miehistö 2019
No voihan vee, käytinkö siis turhaan varmaan ainakin toista tuntia viikonlopustani?
Voii vittu. Ois ny ees jättänyt nimilistan.

Ettet vaan ollut Koe-eläinpuistosta tutun nimilistan takana?
 

Barnes

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tasuno Tasalakki
Adressin tekijä on poistanut tämän adressin.
Syy: Adressi muuttui vitsiksi ja nimet olivat tuulesta temmattuja.
Ei kai joku ole tosissaan tehnyt Adressit.comiin adressia? Jos on, niin tekijä ei ilmeisesti tiedä sivuston luonnetta.
 

Klose16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Die Deutsche Nationalmannschaft
Ei kai joku ole tosissaan tehnyt Adressit.comiin adressia? Jos on, niin tekijä ei ilmeisesti tiedä sivuston luonnetta.

Riippuu adressista, tosin ne pari vakavaa hukkuu aika tehokkaasti sinne joukkoon.

Tarjoamme ilmaisen sivutilan nettiadresseille. Käyttäjiemme luomiin adresseihin viitataan päivittäin tiedotusvälineissä, joten nettiadressi on tehokas väline, kun haluat saada asiallesi suuren yleisön ja päättäjien huomion.

Aha, siis niinku missä tiedotusvälineissä??
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös