Se adressi on ylittämätön hauskuudesta, heti alkoi kainosti hymyilyttämään ajatuskin.Tämä adressi on melkein yhtä hauska kuin se oululaisten laatima jossa vaadittiin estopelin poistamista liigasta.
Näemmä minä, @FASlapsi ja @TosiFani ollaan kolmisteen myös annettu allekirjoitus. Muistikuvat illan tapahtumista on sen verran hämärät, etten osaa sanoa miksei jokainen allekirjoittanut itse.
Pentti Matikaiselle tämä on iso asia. On käynyt allekirjoittamassa sen jo vaikka kuinka kertaa. Parhaiten pysäytti kuitenkin Jere Myllyniemi kotikaupunkinaan Hoover.
Tää on kyl huippu, äsken vasta törmäsin ja naurulla ei rajojaNauroin niin että mahaan sattuu tälle HIFK-addressille. Aina välillähän näitä tulee.
Göstaa ei oo sentään saaneet vielä allekirjoittamaan. Tosin hänhän oli enemmän futismiehiä.Onhan tuo Klosekin allekirjoitellut ahkerasti. Erorintamassa ovat lähes kaikki merkittävimmät Koe-eläinpuiston jengiläiset.
371 Kai Rautio Kaira-landia. Olen olemassa!Kai Rautiota en kuitenkaan listalta löytynyt, eli tuskinpa se on edes todellinen...
371 Kai Rautio Kaira-landia. Olen olemassa!
Täälläkin repeilty adressia eilisestä asti, asianomaisille kiitokset. Kuka perustaa seurantaketjun?Tuli sattumalta hetki sen jälkeen kun olin viestin tänne lähettänyt :D Kuka tunnustaa?
En oikeesti muista millon olisin netistä saanut näin hyvät naurut. Kiitos kaikesta.
Tuli sattumalta hetki sen jälkeen kun olin viestin tänne lähettänyt :D Kuka tunnustaa?
Minä sen tein. Kun kerran niin nätisti ihmettelit Kairan olemattomuutta, niin minä loin Kairan.
Uskon että olet Kai Rautio, mutta en vieläkään usko että olet olemassa.
Ei voi oikein pitää luotettavana addressina kun yks Matikainen oli äänestänyt ainakin neljästi.
Sämpylänjakajat on ainakin signeerannut. Joten eiköhän bisnesmiehetkin joskus.Joko Pisnisporukka™ on käynyt allekirjoittamassa adressin pienessä siiderihumalassa?
No höh miten niin muka minä?! :(Kiitos kun tunnustit, eipähän jää vaivaamaan. Olisin veikannu että se olisi ollut @Roger Moore
No höh miten niin muka minä?! :(
Olen kyllä käynyt tuonnekin kirjoittamassa, en ehkä pelkästään yhtä allekirjoitusta mutta kuitenkin...
Adressin tekijä on poistanut tämän adressin.
Syy: Adressi muuttui vitsiksi ja nimet olivat tuulesta temmattuja.
Voii vittu. Ois ny ees jättänyt nimilistan.No voihan vee, käytinkö siis turhaan varmaan ainakin toista tuntia viikonlopustani?