Mille naurat juuri nyt?

  • 13 204 917
  • 50 364

Sabaton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Stars, Spurs, Werder Bremen, Real Madrid
Nauran Tappara-faneille. Illan pelissä Tappara teki "maalin" vaikka kiekko ei ollut oikeasti lähelläkään maalia, ja nyt siellä jeesustellaan ja hymistellään että "voivoi, kaamea farssi, ikävää Ilveksen kannalta", vaikka todellisuudessa kilometrien päähän näkee miten fanit nauttii tästäkin tuomarifarssista ja sen tuomasta edusta omalle joukkueelle.

Huvittavaa porukkaa. :D

Vittu mikä farssi. Tapparalla on ylivertainen materiaali muutenkin, ja sitten vielä tällaisia lahjoja. Oksettavaa.

Hyi helvetti miten oksettavaa. Joskus aikanaan liikkui sitä legendaa että Jokerit saa tuomariapua, mutta nyt kyllä mentiin kaikkien rajojen yli.

Nauran nimimerkille @Roger Moore ja hänen salaliittoteorioilleen. Toivottavasti hänen kilometrien päähän näkevät lasinsa eivät ole levinneet laajemmalle. Kirjoituksien Tappara-vastaisuus alkaa jo lähestymään @Ralph -lukemia (ei pahalla). Mitenköhän ensi kaudella, kun tulee vielä ikisuosikki Rautakorpi puikkoihin!

Miksiköhän kukaan tuollaisesta farssista olisi innoissaan? Kyllä täällä varmasti suurinta osaa harmittaa siitä huolimatta, että Tappara hyötyi. Tai oikeastihan Tappara on maksanut tuomarit ja Ilves-pelaajat hiljaisiksi, kun kukaan ei reaaliajassa tuota protestoinut!
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Nauran nyt sille, kun on niin mukavaa.
Toi on hyvä nauru. Tein hyvän illallisen hyvän viinin kera. Nyt loppuviinin kera jääkiekon kimppuun. Huonomminkin voisi mennä.
 

Mazaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Karsinnat
HIFK:n puolella on viritelty adressi Törmäsen erottamiseksi. Kannatti linkata tuo tänne jatkoaikaan. Nyt se taas suorastaan kuhisee tuttuja nimiä.

Ja linkki vie adressit.com sivulle.
Tästä sai kyllä päivän naurut. Listaan muutaman. Jonnet ei muista ehkä ihan kaikkia.

- 53 Arttu Luttinen Helsinki Törmänen haisee
- 66 Joppe K ja hehtolitrat Burger King
- 70 Kai Kantola Kouvola
- 77 Raimo Summanen Espoo Haluan tilalle
- 86 Petter Prevel Tallinna
- 107 Panu Mieho Kouvola
- 117 Pena Matikainen Lahti Tomppa kans ulos, se ei edes faxii osaa käyttää. MÄ TUUN TILALLE. Mua ei huimaa!!
- 121 Jere Myllyniemi Hoover
- 140 Pentti Matikainen Pielisensuu Lähe menee vielä ku ehdit!!

Kaikkien aikojen pohjoiskarjalalainen Sir Pentti Matikainen on ehtinyt jo faksata äänensä kahteen kertaan.


 

Captain Slow

Jäsen
Suosikkijoukkue
KR69, K11ng Perrin, Bratislavan mm-miehistö 2019
Tästä sai kyllä päivän naurut. Listaan muutaman. Jonnet ei muista ehkä ihan kaikkia.

- 53 Arttu Luttinen Helsinki Törmänen haisee
- 66 Joppe K ja hehtolitrat Burger King
- 70 Kai Kantola Kouvola
- 77 Raimo Summanen Espoo Haluan tilalle
- 86 Petter Prevel Tallinna
- 107 Panu Mieho Kouvola
- 117 Pena Matikainen Lahti Tomppa kans ulos, se ei edes faxii osaa käyttää. MÄ TUUN TILALLE. Mua ei huimaa!!
- 121 Jere Myllyniemi Hoover
- 140 Pentti Matikainen Pielisensuu Lähe menee vielä ku ehdit!!

Kaikkien aikojen pohjoiskarjalalainen Sir Pentti Matikainen on ehtinyt jo faksata äänensä kahteen kertaan.
235 Lennu-Kimi Fagerstedt Stadi Terveisiä täältä homobaarin jonosta. Antti ulos, Alpo sisään.
 

Useful Idiot

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Tästä sai kyllä päivän naurut. Listaan muutaman. Jonnet ei muista ehkä ihan kaikkia.

- 53 Arttu Luttinen Helsinki Törmänen haisee
- 66 Joppe K ja hehtolitrat Burger King
- 70 Kai Kantola Kouvola
- 77 Raimo Summanen Espoo Haluan tilalle
- 86 Petter Prevel Tallinna
- 107 Panu Mieho Kouvola
- 117 Pena Matikainen Lahti Tomppa kans ulos, se ei edes faxii osaa käyttää. MÄ TUUN TILALLE. Mua ei huimaa!!
- 121 Jere Myllyniemi Hoover
- 140 Pentti Matikainen Pielisensuu Lähe menee vielä ku ehdit!!

Kaikkien aikojen pohjoiskarjalalainen Sir Pentti Matikainen on ehtinyt jo faksata äänensä kahteen kertaan.

Tämän on pakko olla Hämeenlinnasta, näin haluan ainakin uskoa.
 

Grainger

Jäsen
Suosikkijoukkue
La Decimoquarta
Aissaakeli. Numerolla 245 Saksan vahvistus Scholl Speedo. Tuosta tulee vielä huikein adressi ikinä.
 

Captain Slow

Jäsen
Suosikkijoukkue
KR69, K11ng Perrin, Bratislavan mm-miehistö 2019
Yritin tässä laskea et montako JA-viittausta tulee vastaan mutta jo Juhamatti Aaltonen-Neitimäinen tiputti sen verran pahasti et ei tästä tuu mitään.

e: Rapiat 30 tällähetkellä. Lisää ootellessa.
 
Viimeksi muokattu:

dana77

Jäsen
Suosikkijoukkue
vaikea selittää
Kaikkein eniten nauratti silti löytää yksi tuttu joka on allekirjoittanut omalla nimellään ja vakavissaan tuon vielä 100+ sijoilla.

Gaylord....
 

Ralph

Jäsen
Näemmä minä, @FASlapsi ja @TosiFani ollaan kolmisteen myös annettu allekirjoitus. Muistikuvat illan tapahtumista on sen verran hämärät, etten osaa sanoa miksei jokainen allekirjoittanut itse.

Pentti Matikaiselle tämä on iso asia. On käynyt allekirjoittamassa sen jo vaikka kuinka kertaa. Parhaiten pysäytti kuitenkin Jere Myllyniemi kotikaupunkinaan Hoover.
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Onhan tuo adressi täynnä aivan huikeita nimiä. Osa on vielä vähän sellaisia inside-juttuja IFK:n historiasta, kuten Suski joka pyytelee saunomaan.

Uusia huikeita nimiä lappaa sisään jatkuvaan tahtiin ja eilen illalla parhaimmat kävin jo IFK:n osioon jakamassa, mutta meno näköjään eilisestä sen kuin vain yltyy.

265 Finnish Flash Orange County, CA White Power - sponsored by Valio
266 Olli Lindholm Pori Tekstiviestillä.
268 Tiikeri Jäätelö Pekka Virran pakastin Katoa minua nopeammin!
271 Jari Sillanpää Helsinki Kuuleeko Antti?
277 Jorma Koo Lahti Kaija Koon puolesta.
301 Ratko Mladic Belgrad Kosovo je Srbija
307 Inka Korhonen Helsinki Oi Roger Moore ota mut!

 
Viimeksi muokattu:

Wiljami

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, sympatiaa muuhun Savoon ja Kaakonkulmalle
Olen odotellut että adressiin käy Stadi-Matti laittamassa nimensä siksi koska Stögö piiskaa liikaa. Sitten on adressi valmis.
 

Wiljami

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, sympatiaa muuhun Savoon ja Kaakonkulmalle
Nyt tarvittais jotain koodinimi "SolmuSalmista", joka tekisi tekisi jutun aiheella "SM-Liigan kriisiseuran valmentajan päätä vaaditaan vadille - Sadat vaativat eroä!!!"
Tutkiva journalisti koodinimellä solmu tekisi tästä luonnollisesti paljastusjutun jossa kerrotaan kuinka kopista on huumori täysin kadoksissa ja puolet joukkueesta vaatii jo valmentajalle potkuja.
 

Captain Slow

Jäsen
Suosikkijoukkue
KR69, K11ng Perrin, Bratislavan mm-miehistö 2019
Simo Rouvalikin allekirjoittanut. Saatesanoilla "Ja uimaan!"

Myös Salmelaisen Tony signeerannut Santahaminan kasarmilta. "Antti roskiin".
 

bebeto

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Ylöjärven Ryhti
Tämä adressi on melkein yhtä hauska kuin se oululaisten laatima jossa vaadittiin estopelin poistamista liigasta.
 

Boozer

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Legendaarinen Intti Kaveri on myös allekirjoittanut, vissiin kahteenkin otteeseen. Graingerin esiin nostama Scholl Speedo tosin omakin suosikkini. Kai Rautiota en kuitenkaan listalta löytynyt, eli tuskinpa se on edes todellinen...
 

El Lude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kvanttimobikki kolmessa eri ulottuvuudessa
Onhan tuo Klosekin allekirjoitellut ahkerasti. Erorintamassa ovat lähes kaikki merkittävimmät Koe-eläinpuiston jengiläiset.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös