Mille naurat juuri nyt?

  • 13 196 811
  • 50 363

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC, maapisteet, Captain Conker
Eikös tää oo kaikkien tietovisailijoiden isä eli Jomppa_Koo joka töittensä puolesta tiesi mm. Mika Häkkisen uran huippuhetket?

Jomppa_Koo suunnitteli rahalahjaa ihastukselleen. HIFK tukotti naisasia-ketjun inttikaveri-ihailullaan. Tätä visailijahuijarin nimimerkkiä en muista, mutta ei siis ollut kumpikaan noista.
 

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | is
Jomppa_Koo suunnitteli rahalahjaa ihastukselleen. HIFK tukotti naisasia-ketjun inttikaveri-ihailullaan. Tätä visailijahuijarin nimimerkkiä en muista, mutta ei siis ollut kumpikaan noista.
Joppe K
 

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | is
Näinhän se oli juu. Eikös kyseessä ollut vielä teikäläisen nerokas ansa/visailu?
Joo, mm. juuri Jopen ilmiselvä kusettaminen otti päähän niin tein sen nauda kieli-jekun. Siksi kait muistinkin tuon nimimerkin.
 

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC, maapisteet, Captain Conker
Joo, mm. juuri Jopen ilmiselvä kusettaminen otti päähän niin tein sen nauda kieli-jekun. Siksi kait muistinkin tuon nimimerkin.

Jees. Piti vähän kaivella ja sieltähän yksi "legendaarinen" viesti ainakin löytyi.

Mitä, mitä mitä...???

Aikamoista panettelua ja jopa kunnianloukkauksen piirteitä sisältävää kommenttia on tullut nimimerkkini suuntaan. Ja totta kai palstatotuudella kaikissa ketjuissa eteenpäin ilman mitään tietoa asioista. Jos jo asia askarruttaa tai ihmetyttää niin voi kysyä suoraan asioita. Ai niin, eihän täällä tarvitse, kun voi nimettömänä pistää vaikka minkälaista juttua näkyville ja siinä se.

Täällä palstalla vitsaillaan työhön kuuluvista asioista ilman että tiedetään mitä kukakin tekee ilman ottamista selvää siitä mikä on oikea totuus. Kyllä, toimin viiniasiantuntijana eri lehdille ja teen viinilistoja ravintoloille ja järjestän myös viinikoulutuksia oman yritykseni kautta niitä tarvitseville. Tämä vaatii ajantasolla oloa kaikesta mahdollisesta niihin liittyvästä eli jotakin pitäisi viineistä ja niihin liittyvistä tietää enemmän kuin tavan kadun tallaaja.

Selkeästi on myös hyökätty tietokilpailukysymysten Googlettamisesta jonkun kieli/prevel kysymyksen tiimoilta. Olenko siis huijannut tuon kysymyksen osalta? Voin vannoa ja vakuuttaa, että en. Tietokilpailun etiikan vastaisesti olen kyllä lukenut edeltävät vastaukset ja valinnut sieltä vastaukseksi tuon kielen, koska en ihan oikeasti tiennyt vastausta tuohon ja suurin osa edeltävistä vastaajista oli tuon kielen laittanut sinne vastaukseksi. Siis peesasin ja itse asiassa tuota pistetilannetta ennen tätä osiota katsoin, että Pisin Hyypiö ja Alamummo ovat lähimpänä tavoitellessa voittoa ja silloin on parempi vastata sama vastaus niin pistetilanne pysyy edelleen samana (Alamummo oli vastannut tuo kielen ja Pisin peräreiän jota en uskonut oikeaksi) eli lukitsin tuon kielen.

Joku myös kirjoitti, että tiesin Mika Häkkisen saavutukset turhan tarkkaan. No tuo tieto tulee siitä, että olemme kisanneet aikoinaan niin monet kerrat mikroautoissa vastakkain ja jostain syystä toisesta meistä tuli maailmanmestari F1:ssä ja toinen ei liioimmin ole voittanut tuolla saralla mitään. Eli on hiukan enemmän sitten tullut seurattua mihin olisi itse voinut yltää :):).

Päätuomari/-syyttäjä Vege voi tulla tarkistamaan minun tietokoneen selaushistorian, niin huomaa ettei ”prevel” sanaa olla Googletettu eikä sivuhistoriasta löydy mitään Wikipediaan viittaavaakaan. Tapaaminen voidaan sopia yv:llä.
 

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | is
Jees. Piti vähän kaivella ja sieltähän yksi "legendaarinen" viesti ainakin löytyi.
Joppe tosiaan sai osakseen aika paljon melko poleemista viestittelyä, joihin vastaukset olivat juurikin tuota lainaamaasi luokkaa.
 

Styge

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Pens, änärin suomalaiset
Jokerifanien (ei kaikkien) uhriutumiselle. Aina on kohdeltu teitä lapsukaisia huonosti, kaikki on vastaan ja putininkin kusee päälle.
 

cottonmouth

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo & Philadelphia Flyers
Hieman hymähdytti, kun tuossa reilu viikko sitten juttelin osin saman alan ihmisten kanssa työmatkalla ja tuli ilmi, että tekevät jotain projektia Oulun yliopiston kanssa. Pahoittelin ylipäätään asiaa toki korrektisti jo heti alkuun ja keskustelun edetessä tuli ilmi, että muuten on ollut mukavaa, mutta ihmettelevät kun alueella on niin paljon perheitä, joissa on +10 lasta. Sanoivat juuri noista ympyröistä tulevien käyttäytyvän muutoinkin oudosti ja vain näiden kanssa on ollut ongelmia kysellen mikä juttu tämä oikein on.
 

J.Hotti

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK Detroit Red Wings FC Barcelona
Vuoden artisti: Arttu Lindeman.

Tää maa ei petä koskaan.
 

Domi28

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Maple Leafs, Liverpool
Vuoden artisti: Arttu Lindeman.

Tää maa ei petä koskaan.
Nyt on pakko tunnustaa junttiuteni. En googlettamatta tiennyt, että kuka on Arttu Lindeman?
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Vuoden artisti: Arttu Lindeman.

Tää maa ei petä koskaan.
Kai se on suosittu ja yleisön valitsema artisti joten sinänsä ok, mutta se mikä ihmetyttää on tuo JVG:n valinta toisena vuonna perättäin vuoden yhtyeeksi. Mä en käsitä miten rap-duo voi olla yhtye. Selittäkää.

EDIT:

JVG siis käsittääkseni ihan asiantuntijoiden valinta.
 

cottonmouth

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo & Philadelphia Flyers
Kai se on suosittu ja yleisön valitsema artisti joten sinänsä ok, mutta se mikä ihmetyttää on tuo JVG:n valinta toisena vuonna perättäin vuoden yhtyeeksi. Mä en käsitä miten rap-duo voi olla yhtye. Selittäkää.
Mua nyt ei sinänsä kiinnosta semantiikka siitä mikä lasketaan yhtyeeksi, mutta aavistuksen huvittaa, että vuoden yhtye on julkaissut vuonna 2016 tasan nolla albumia tai EP:tä ja vain kaksi biisiä. Joo, oli kuunnelluin suomalainen Spotifyssa, mutta jotenkin jää kuva, että aikalailla vanhoilla meriiteillä ja nimellä palkinto tuli, vaikka nimenomaan kyseessä on vuosipalkinto. Toki eihän se minulta ole pois ja +1,5 ‰ kohdalla minäkin laulan sujuvasti miten hyvin tarkenee ja lomalla voi ottaa rennosti, senkin nelisilmät. Mun (seuraavat?) häät maksaa miljardin!
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Mua nyt ei sinänsä kiinnosta semantiikka siitä mikä lasketaan yhtyeeksi, mutta aavistuksen huvittaa, että vuoden yhtye on julkaissut vuonna 2016 tasan nolla albumia tai EP:tä ja vain kaksi biisiä. Joo, oli kuunnelluin suomalainen Spotifyssa, mutta jotenkin jää kuva, että aikalailla vanhoilla meriiteillä ja nimellä palkinto tuli, vaikka nimenomaan kyseessä on vuosipalkinto.
Tätä en itse asiassa edes tiennyt etteivät ole julkaisseet käytännössä mitään uutta vuonna 2016, joten vielä farssimaisempi on tuo valinta.

Miten tuo "Kuunnelluin suomalainen Spotifyssa" määritellään? En löydä viime vuoden tilastoja, mutta Spotifysta näkee artistin kohdalla kuukausittaiset kuuntelumäärät, niin siellä Darude on kerännyt tuplasti enemmän soittoja kuin JVG ja myös ainakin Nightwishilta löytyy yli 300 000 kuuntelukertaa enemmän kuin JVG:ltä.

Ja huom. mulla ei ole mitään JVG:tä vastaan, viime kesänä näin Provinssissa livenä ja kyllähän keikoilla oli hyvä meno. En tosin näistä uusista biiseistä niin välitä, omaan makuun paras materiaali tuli juurikin niihin vuosiin saakka kun häät maksoi miljardii.
 

cottonmouth

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo & Philadelphia Flyers
Miten tuo "Kuunnelluin suomalainen Spotifyssa" määritellään? En löydä viime vuoden tilastoja
En tiedä, mutta katsoin äsken täältä (news.spotify.com).

Suomen kuunnelluimmat artistit
JVG
Cheek
SANNI
Nikke Ankara
Elastinen
Teflon Brothers
Antti Tuisku
Mikael Gabriel
Twenty One Pilots
Evelina
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
En tiedä, mutta katsoin äsken täältä (news.spotify.com).
Joo olen itsekin näitä tilastoja nähnyt. Tuossahan tuo toki lukee, eli "Suomen kuunnelluimat artistit" eli jos nyt ymmärsin oikein niin Suomen rajojen sisäpuolellla kuunnellut artistit. Darueda ja Nightwishia kuunnellaan enemmän ulkomailla kuin Suomessa, vaikka toki Helsinki näistä top5 kuunnelluimmista kaupungeista molemmilta löytyy.
 

Klose16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Die Deutsche Nationalmannschaft
Chelsea ylivoimaisessa johdossa, ja ManU näköjään kuudentena. Nauruhymiön paikka.
 

dana77

Jäsen
Suosikkijoukkue
vaikea selittää
Tätä en itse asiassa edes tiennyt etteivät ole julkaisseet käytännössä mitään uutta vuonna 2016, joten vielä farssimaisempi on tuo valinta.

Miten tuo "Kuunnelluin suomalainen Spotifyssa" määritellään? En löydä viime vuoden tilastoja, mutta Spotifysta näkee artistin kohdalla kuukausittaiset kuuntelumäärät, niin siellä Darude on kerännyt tuplasti enemmän soittoja kuin JVG ja myös ainakin Nightwishilta löytyy yli 300 000 kuuntelukertaa enemmän kuin JVG:ltä
Sandstorm julkaistiin vuonna 1999 joten Daruden valinta olisi mielestäni ollut vielä kummallisempi.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Sandstorm julkaistiin vuonna 1999 joten Daruden valinta olisi mielestäni ollut vielä kummallisempi.
Niin? Väitinkö että Darude olisi pitänyt voittaa Emma-gaalassa jotakin? Lainaamassasi viestissä kyselen sen perään että miten määritellään kuunnelluin suomalainen artisti Spotifyssa, enkä sanallakaan viittaa Daruden valintoihin mitenkään.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
En varsinaisesti naura, mutta hymähtelin kun näin tänään kaupassa italialaistyylisiä lihapullia joidenka nimi oli Guido. Olen ymmärtänyt että ainakin Pohjois-Amerikassa Guido on haukkumasana makar... italiaanoille. Miksei tässä mielensäpahoittajien mekassa ole kukaan vielä noussut barrikadeille? Tämähän on aivan yhtä rasistista ja saatanasta kuin neekerin pusut ja lakupekatkin.
 

Ilmari Ahde

Jäsen
Suosikkijoukkue
Haukiputaan huorakuoro
En varsinaisesti naura, mutta hymähtelin kun näin tänään kaupassa italialaistyylisiä lihapullia joidenka nimi oli Guido. Olen ymmärtänyt että ainakin Pohjois-Amerikassa Guido on haukkumasana makar... italiaanoille. Miksei tässä mielensäpahoittajien mekassa ole kukaan vielä noussut barrikadeille? Tämähän on aivan yhtä rasistista ja saatanasta kuin neekerin pusut ja lakupekatkin.
Joka ukolle Guidon pallot suuhun! Eikö kukaan ajattele lapsia!?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös