Virveliä kainaloon
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- 4.11., 7.4. ja pyhä henki
Ei jumalauta nyt naurattaa, kun porukat seuraa vapaan osion miljoonannen viestin syntymistä.
Vähän erilaiset sukuloinnit käynnissä?
Ei jumalauta nyt naurattaa, kun porukat seuraa vapaan osion miljoonannen viestin syntymistä.
No pärkele, sovitaan että toverit sitten, kun onhan minua ryssä trolliksikin haukuttu. Voisi kyllä olla eri jännät sukujuhlat jos jatkoajan viestejä siellä seurattaisiin. Saattaisin viihtyä.Vähän erilaiset sukuloinnit käynnissä?
Jokerit.Dingo & Ultra Bra ja keitä vielä.
Raptori tulee taas. Rikkoivat radiojuontaja Oku Luukkaisen houkuttelemana lupauksensa vuosikymmenen välein tehtävästä comebackista, alkuperäinen suunnitelma oli siis palata 2020.Dingo & Ultra Bra ja keitä vielä.
Yhelle juoppoämmälle, joka ei tajuu mitään, koska on juoppo ämmä.
Ootteko taas äidin kanssa riidoissa?
Poika, sä tiesit. Mulla on ÄO 82 ja sullakin.
Joillain neekereillä on muuten tuota luokkaa. Tämä toki vihapuhetta.
Sääli, ettet sinä yllä aivan siihen.Joillain neekereillä on muuten tuota luokkaa. Tämä toki vihapuhetta.
Onko kukaan missään vaiheessa sanonut tai välttänyt että FAS lapsi tai Turha Kaukalo olisivat valkoisia?
FASlapsi oli jo syntyessään vihreä. En ollut synnytyksessä, en saanut Pelsolta lomaa. Natsit.
Joillain neekereillä on muuten tuota luokkaa. Tämä toki vihapuhetta.
Harmi että et saanut lomaa, mutta noin muuten tämä ei minua yllätä. Olette FAS lapsen kanssa värikästä porukkaa ja siinä ei välttämättä edes sateenkaari riitä.
Kuokin suota kun FASlasta puskettiin maailmaan. Mutta olin sittemmin FASlapsen erityisluokan kevätjuhlissa, joista oli joskus Poliisi-Töllössäkin.
Onko kukaan missään vaiheessa sanonut tai välttänyt että FAS lapsi tai Turha Kaukalo olisivat valkoisia?
Sääli, ettet sinä yllä aivan siihen.
Naurattaa juuri nyt tuo älyttömyys.
Dingo & Ultra Bra ja keitä vielä. Helvetin hyvä rahastuskeinohan tuo comeback kuolleista aina on. Ihan joka kerta. Klassikot vaan kehiin.
Hommaan kuuluu tietysti se että vakuutellaan kemioiden nyt toimivan. Mitäköhän pitäisi veikata moneltako noiden jäsenistä oli rahat loppu?
.
Muistan ton lähetyksen. Siinä oli Timo T.A ja Simo Rantalainen juontajina ja Jari Sarasvuo erityistoimittajana. Siinä näytettiin vilaus sinusta ja sitten siirrettiin kamera FAS lapseen kun se leikkasi saksilla viivaa pitkin. Ja oli jotain puhetta siitä miten vähälahjaisen isän lapsesta voi kasvaa normaali aikuinen hyvän koulutuksen avulla.
Luin jostain syystä tuon jutun eilen illalla ja näin yöllä unta Outi Alasesta. Eikä siinä unessa tapahtunut mitään. Eikä tämä viesti siis edes kuulu tähän ketjuun."Takavuosien seksisymboli Outi Alenen 50v." Samassa lauseessa seksisymboli ja Outi Alanen! Poskipäät! Ah, mä kimitän!
Takavuosien seksisymboli Outi Alanen 50 vuotta – katosi tv:stä eikä saa näyttelijän töitä: ”En kuulu hyvä veli -verkostoon” - Viihde - Ilta-Sanomat