Mille naurat juuri nyt?

  • 13 196 482
  • 50 357

Useful Idiot

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Uskaltaako mies enää olla Trump ja käydä pilluun kiinni? Kas, monta on kysymystä ja kauhun soijaa pukkaa tasa - arvon pelossa.

Uutisten mukaan siihen pilluun käy kiinni joku ihan muu porukka, kuin Trump, mutta se ei ole enää tämän ketjun asia.

Hyvä, että säästit vaivalta ja kiteytit juuri sen ajatuksen, mitä kys. puolue hakee. Tasa-arvo = naisten oikeudet.
 

Da-Capo

Jäsen
Sukulan ohjelmalle Hotellit Kuntoon ja jaksolle Hotelli Posio. Huikee kaveri tämä Arto. Jos joku osaa ottaa klipin kohdasta, jossa kaveri heittää "perunamuusia meillä on joka päivä, sitä on oltava joka päivä" ja linkittää tänne tai minulle yv:nä, niin maksan 10€ välittömästi.
 

NDT665

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
...Veikkaan että sieltä räjähtävistä lepakoista päin näitä naurettavia analyysejä kyllä esitetään, nehän kuuluvatkin jokainen tämän ketjun aihepiiriin.

Soman epämääräisessä mielikuvakonkretiassani "räjähtävät lepakot" voisivat pikemminkin olla ISIS-terroristijärjestön erään äärisiiven itsemurhapommittajattaria?
 

cottonmouth

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo & Philadelphia Flyers
Tämä Joonas Nordmanin sketsi pisti hieman hymyilemään. Erityisesti tuo Halla-Ahon "En minä viitannut"-toteamus.
 

J.Hotti

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK Detroit Red Wings FC Barcelona
Liigasta pudonneelle Mestiksen uudelle pisteautomaatille.
 

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Talous edellä mennään Suomen Liigassa. Talous kunnossa niin ensi kaudella EU haastaa liigajoukkueet,ehkä menestys om sitten parempaa.
Jospa onkin niin että Mestiksestä (sehän on kuitenkin Jääkiekkoliiton Mestaruussarja) viimeinen tippuu Liigaan. Saadaan yhdellä iskulla avoin sarja ja EU mukaan.
 

low prospect

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, support KooKoo & Jokerit
Katselin ennakkoon tämän Suvi Teräsniskan jaksoa Vain Elämää -sarjasta ja oli kyllä täysi farssi koko jakso. Tämä akkahan ei ole säveltänyt eikä sanoittanut mitään näistä biiseistä mikä on koko homman idea, kun niitä juttuja taustoitetaan "elämänmakuisilla" tarinoilla. Muilla kun on ollut tarinoita miten mummo joutui pohjois-koreaan ja kaivoi 10 vuotta tunnelia lyhentyen 10cm molemmista päistä ja siitä syntyi biisi "zädäm boys", tällä akalla ei ole minkäänlaista persoonaa tai tarinaa:

Suvi Teräsniska kirjoitti:
Täydellinen elämä oli laulu joka tuli täydelliseen saumaan - aika paljon uutisoitiin kaiken maailman yt-neuvotteluista ja.. ikävistä tilanteista.
 
Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine
Katselin ennakkoon tämän Suvi Teräsniskan jaksoa Vain Elämää -sarjasta ja oli kyllä täysi farssi koko jakso. Tämä akkahan ei ole säveltänyt eikä sanoittanut mitään näistä biiseistä mikä on koko homman idea, kun niitä juttuja taustoitetaan "elämänmakuisilla" tarinoilla. Muilla kun on ollut tarinoita miten mummo joutui pohjois-koreaan ja kaivoi 10 vuotta tunnelia lyhentyen 10cm molemmista päistä ja siitä syntyi biisi "zädäm boys", tällä akalla ei ole minkäänlaista persoonaa tai tarinaa:
Tuus nyt, Olli, ite selvittään!
 

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
. Muilla kun on ollut tarinoita miten mummo joutui pohjois-koreaan ja kaivoi 10 vuotta tunnelia lyhentyen 10cm molemmista päistä ja siitä syntyi biisi "zädäm boys", tällä akalla ei ole minkäänlaista persoonaa tai tarinaa:
Eikös se "Hei Mummo!" kerro just tästä?

hei mummo mitä kuuluu sinne teille?
me lomalla taas tullaan pohjoiseen

on pohjoisessa päivä yksinäinen,
autioitui aikaa karu maa
vie mökkiin polku iljakas ja jäinen,
jossa mummo yksin asustaa

mies kuoli lapset lähti aikanaan,
maailmalle kukin vuorollaan

Kieltämättä oli vähän Hassua kun ST selitti miten "tähän mun biisiin mulla ei ole mitään omakohtaista kokemusta, mutta yhdelle kaverille oli käynyt näin" ja muut myhäili vaan että hyvin sä vedät sen.
 
Viimeksi muokattu:

Pausima

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Wild
Katselin ennakkoon tämän Suvi Teräsniskan jaksoa Vain Elämää -sarjasta ja oli kyllä täysi farssi koko jakso. Tämä akkahan ei ole säveltänyt eikä sanoittanut mitään näistä biiseistä mikä on koko homman idea, kun niitä juttuja taustoitetaan "elämänmakuisilla" tarinoilla. Muilla kun on ollut tarinoita miten mummo joutui pohjois-koreaan ja kaivoi 10 vuotta tunnelia lyhentyen 10cm molemmista päistä ja siitä syntyi biisi "zädäm boys", tällä akalla ei ole minkäänlaista persoonaa tai tarinaa:
Muistelisin et Jenni Vartiaisella oli kans vähän samanlaista sillon omalla kaudellaan. "No siis tätä biisiä me mentiin semmoseen studioon levyttään ja sit siitä tuli tämmönen"
 

Ralph

Jäsen
Tulee mieleen Pasilasta laulajatähti Jemmika Laamanen. "Tää on mulle tosi henkilökohtainen kappale, vaikka sen on kirjoittanut kolme mulle täysin tuntematonta tyyppiä salanimillä".
 

low prospect

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, support KooKoo & Jokerit
Tulee mieleen Pasilasta laulajatähti Jemmika Laamanen. "Tää on mulle tosi henkilökohtainen kappale, vaikka sen on kirjoittanut kolme mulle täysin tuntematonta tyyppiä salanimillä".

No tämä on samaa tasoa tyyliin "pölytä mun siivet syntyi samana kesänä kun mummoni puudelilla todettiin suolisolmu" ja biisi kertoo vietnamilaisesta sotilaasta
 

Bunder

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Coyotes, Thrashers
Liigasta pudonneelle Mestiksen uudelle pisteautomaatille.
Ei Espoolla ole mitään pakkoa menestyä Mestiksessä. Organisaatiolla on kuitenkin asiat kunnossa, nyt uuden omistajan myötä. joten Liigapaikan odotteluahan tämän on. Ei se enään vain mene niin, että liigapaikat ratkaistaan jossain Karjalan ulkojäillä haitarin tahdissa. Rahat tiskiin ja sillä selvä! Areenakin on suomen parhaimpia, joten ei sitäkään voi missään höntsä käytössä pitää.
Jos nouseminen vaatisi Espoolta Mestiksen voittoa niin ihan varmasti se silloin voitettaisiin. Nyt voi kuitenkin pitää välikauden ja alkaa keskittyä jo seuraavaan kauteen Liigassa. Onhan tuo rosteri tälläkin hetkellä ihan kohtuullinen, joten eiköhän Espoossa pleijareita vielä pelailla tällä kaudella.
 

J.Hotti

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK Detroit Red Wings FC Barcelona
Ei Espoolla ole mitään pakkoa menestyä Mestiksessä.

Eihän tässä maassa ole missään asiassa pakkoa menestyä. Riittää vaan kun tuntee oikeat ihmiset, faija jättää satoja miljoonia euroja tuhlattavaksi, niin kaikki järjestyy. AIVAN KAIKKI. Sitten herrat kulkee kieli pitkällä toistensa perseissä kiinni kuin siat sikalassa.

Onko muuten mikään taho nostanut esiin sitä mahdollisuutta, että Suomen Jääkiekkoliiton suora Mestis-paikka Espoolle olisi Harri Nummelan anteeksipyyntö Salonojalle siitä, että Kale torpedoi Jussin ja Espoon KHL-suunnitelmat?
 

koukku

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Opettaja sekoaa - YouTube

Oppitunti suomalaisella yläasteella. Ei ole helppoa oppilailla eikä opettajallakaan :D

Voi voi, itellä meni myös jonkun aikaa, ennen kuin huomasin, ettei luokan edessä kimittämisellä saavuta mitään. No mistä sitä tietää, kuinka väsynyt ja kuormittunut ihminen tuolla on. Kauhea ääni muuten tuolla opella tuossa mielentilassa, ite olisin oppilaana jo lähtenyt "vessaan".
 

attendo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hyvinkään Ahmat
Olen jo muutaman päivän nauranut ruotsalaisten ironiantajulle kun myönsivät taloustieteen Nobelin suomeen aikana jolloin suomen talous on kuralla ja velkaantuminen jatkuu ja jatkuu ja jatkuu. Suutarin lapsilla ei todellakaan ole niitä kenkiä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös