Mille naurat juuri nyt?

  • 13 196 865
  • 50 363

Trenchtown

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Eläminen epätietoisuudessa on nastaa, vaikka se epätietoisuus olisi pienen pientä.

Itse en tykkää elää epätietoisuudessa, mutta jokainen toki tyylillään, ei siinä. Ihan vaan siis siksi kysyin, kun mielestäni et voi tehdä yhtään mitään. Tai rikosilmoituksen kunnianloukkauksesta tietenkin, mutta eipä sellaista taitaisi poliisi edes tuosta suostua kirjaamaan. Toinen mitä voit tehdä, on vaatia Kisapuistolle pelikieltoa moderaattoreilta, mutta tuskinpa sellaiseen alennut, joten näkisin, että kätesi ovat sidotut.

Tarkoitus ei ole pahoittaa sinun tai kenenkään muunkaan mieltä. Mielestäni siinä ei kuitenkaan ole tapahtunut mitään laitonta, jos anonyymi nimimerkki on panetellut anonyymia nimimerkkiä. Voin kyllä ihan hyvin olla väärässäkin.

*e* Tämä kohta vastauksessasi Kisapuistolle kiinnostaisi erityisesti:

Väitteesi on perusteeton ja saattaa johtaa lain mukaisiin jatkotoimiin.

Kiinnostaa siksi koska haluaisin tietää, että mitä nuo "lain mukaiset jatkotoimet" voisivat olla, mutta ymmärrän kyllä jos et halua tätä enempää avata.
 
Viimeksi muokattu:

Kanerva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vegas Golden Knights
No tee nyt. Vaikka Samuel Kanervaa ei ilmeisesti ole olemassa. Tai sitten toimit jossain hyvin pienessä firmassa. Ja sinulla ei ole facebook profiilia tai se on piilotettu.

Niin, elämässä on tosi paljon vaihtoehtoja.

Kiinnostaa siksi koska haluaisin tietää, että mitä nuo "lain mukaiset jatkotoimet" voisivat olla, mutta ymmärrän kyllä jos et halua tätä enempää avata.

Se riittää minulle, että en syyllisty lain vastaisiin toimiin. Suomessa on viranomaisjohtoinen väkivaltakoneisto.
 
No tee nyt. Vaikka Samuel Kanervaa ei ilmeisesti ole olemassa. Tai sitten toimit jossain hyvin pienessä firmassa. Ja sinulla ei ole facebook profiilia tai se on piilotettu.
kyllä noi lautapojat on yleensä tukien varassa tai korkeintaan julkisen puolen suojatyöpaikassa.
Nauran poliisilla uhkailulle.
 
Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine
Flow-festareilla oli lehtijuttujen mukaan liikaa porukkaa, ja meno muutenkin vähän turhan mainstreamia. Lisäksi Ilta-Sanomien toimittaja suorastaan tyrmistyi, kun itse Morrissey julkeni puhua keikallaan audiovisuaalisin keinoin eläinten oikeuksien puolesta, tehotuotantoa vastaan.

Onneksi pippaloiden pääyhteistyökumppanina oli sentään tapahtumaan sopivasti UG-henkinen suomalainen Hartwall-pienpanimo maukkaine Lapin Kulta -IPA-tuotteineen, niin kenellekään ei jäänyt viikonlopusta paha mieli. Paitsi ehkä Antti Tuiskulle, joka ei jostain syystä ollut paikalla esiintymässä.
 
Viimeksi muokattu:

Kanerva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vegas Golden Knights
kyllä noi lautapojat on yleensä tukien varassa tai korkeintaan julkisen puolen suojatyöpaikassa.
Nauran poliisilla uhkailulle.

Vuonna 2014 puhdas ansiotulo 68 764, 43 euroa ja puhdas pääomatulo 7 546,17 euroa.

Pärjään ilman tukia, mites sulla?
 
Tarkoititko puhtaalla verojen jälkeen käteen jäävää? Nettopalkka ei ole mulla noin suuri. Nettopääomatuloissa pilkku on eri kohdassa. Pärjään.
 

Trenchtown

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Tässäkin ketjussa sapeleitaan kalistelleet nimimerkit @Kisapuisto ja @Kanerva saivat sitten molemmat pelikieltoa huuteluistaan, Kisapuisto vanhana roistona sai vieläpä tuomioonsa uusijakovennusta. En naura kummallekaan mitenkään pahantahtoisesti, kunhan hymyilen poikain (?) ansaituille rauhoittumistauoille.
 

Leon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Pippelinvenytyskisa siis ratkesi Kisapuiston voitoksi usean viikon erolla.
 
Töitä tehdessä taustamusiikkina on usein joku random klassisen musiikin lista. Lounaalta tullessa ajattelin laittaa taustalle kuulumaan olympialaisia Yle Areenasta ja näpäytinkin TV2:n lähetyksen käyntiin. Laitoin kuulokkeet päähäni, ja ihmettelin surumielistä tunnelmaa. Näin hevosen liikkuvan hidastetussa kuvassa, kuulin Jorma Kainulaisen hypnoottisen puheen. Hautajaistunnelman kruunasi Spotifyn kautta kuuluva Beethovenin kuutamosonaatti. Kokeilkaapa, hieno yhdistelmä.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kanta piste fi -palvelusta voi katsella omia potilastietoja ja mun viime käynnistä näköjään lukee että mä kuulen pään sisältä jotain klik-ääniä. Siis mitä hemmettiä. Onko se joku valelääkäri vai mitä häh. En varmasti kuule mitään. Kysyis vaikka mun mielikuvitustyttöystävältä.

Pään sisällä kävelee pikku-ukkoja huhuu! Pitäis tulostaa toi ja pyyhkiä perse siihen ja lähettää postissa takaisin.
 

Walrus21

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Kanta piste fi -palvelusta voi katsella omia potilastietoja ja mun viime käynnistä näköjään lukee että mä kuulen pään sisältä jotain klik-ääniä. Siis mitä hemmettiä.
Tuleeko useinkin jurrissa käytyä lääkärissä?
 
Suosikkijoukkue
Suomen suurin ja kaunein
En tiedä mistä pihan lapset ovat tämän oppineet mutta mennessään vessaan kaapelin laskuun ilmoittavat menevänsä "kepuloimaan". Harvinaisen hyvä sanavalinta.
 

Mazaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Karsinnat
Kanta piste fi -palvelusta voi katsella omia potilastietoja
Tämä palvelu oli minulle osittain uutta tietoa ja mitä löysinkään.

"Soitettu kolmesti, ei vasta. Niin kun olisi kylkiluun murtuma ollut." Ludmila Idiotina - nimi muutettu.

"Niin kun olisi kylkiluun murtuma ollut"? Sherlock. Oli kolme kylkiluuta kokonaan poikki, eli normaali urheiluvamma.

Kyseisen Ludmilan täytyy olla joku kunnallisen puolen keikkalääkäri tai vastaava, kun tuollaisen on pystynyt päättelemään. Toki sen itse kerroin pikaista aikaa tiedustellessani. Ludmila ei toki ole soittanut minulle ikinä kertaakaan, vaikka "kolmesti ei vasta". Ludmila oli määrännyt minulle myös kolme eri kipulääkettä, joiden määräämisestä en koskaan ole kuullut sanaakaan tai nähnyt reseptiä. En siis ole kyseistä Ludmilaa ikinä nähnyt tai kuullut häneltä sanaakaan.

Menin siis lopulta yksityiselle ja kysyin kunnalliselta vain aikaa ja pikaista diagnoosia. Kumpaakaan en saanut. Mihinkään päivystysjonoon en tosiaan halunnut mennä...
 

Iker

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Englannin divarissa eli mestiksessä Blackburnin puolustaja Shane Duffy pelaa vahvaa alkukautta.

Elokuun puoltaväliä mennään ja miehen saldona on jo kolme omaa maalia. Tämän illan Duffy-hattrick oli kaksi tehtyä omaa maalia ja ulosajo päälle.
 

J.Hotti

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK Detroit Red Wings FC Barcelona
En naura Sanni Utriaiselle, mutta toi Sannin karsintaurakka kokonaisuudessaan naurattaa ja lähinnä siksi, että miten voikaan kaikki mennä niin päin persettä. Sen lisäksi, että heitot eivät kantaneet mihinkään ja sijoitus oli karsinnan viimeinen, niin Sanni itse asiassa astui tahallaan sen pisimmän heittonsa yli. Toinen heitto kun olisi ollut kolmesta pisin. Toki eihän tuolla mitään merkitystä ole, mutta joku voisi kysyä miksei niitä ensimmäistä ja kolmatta rääpäisyä sitten astunut yli. Kuvastaa hyvin sitä kuinka pihalla tyttörukka tuolla isolla stadionilla oli ja jos joku olisi kysynyt kotiosoitetta kesken kisan, niin tuskin olisi osannut vastata.

= jännittäjä potenssiin miljoona.
 

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Yleensä en ymmärrä tätä suomalaisten tapaa alkaa heti huutamaan kaikille epäonnistuneille urheilijoille uran lopettamista kun se on jokaisen ihmisen oma päätös milloin haluaa uransa lopettaa, mutta Utriaisen kohdalla pitää kyllä sanoa että kannattaisi melkein vakavasti pohtia että onko noilla hermoilla/henkisellä kantilla mitään järkeä jatkaa? Vai olisiko tilanteelle tehtävissä jotain esim. jonkinlaisella henkisellä valmennuksella? Aika surullista katsottavaa kun periaatteessa ihan OK tason urheilija taantuu kyläkisojen keskinkertaisuudeksi isoissa kisoissa, ja kaikesta näkee että kyse on vaan loppujen lopuksi jännittämisestä ja hermojen pettämisestä.
 

UnenNukkuja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Aika moni, kunhan on turkulainen
Somessa eräs päivitys sisältää seuraavan pätkän: "Olen ajatellut hakeutua ministeriksi, koska matematiikka pääni on parempi kuin teillä.Koska kaikki teidän säästönnehän kohdistuu juuri kaikkein heikoimmassa asemassa oleviin."

Tuossa ei ollut päivityksen ainoa yhdys sana virhe.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös