Mille naurat juuri nyt?

  • 13 197 078
  • 50 363

NDT665

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Nauran omalle tyhmyydelle. Äärimmäinen tomppelikokemus: Katselin yömyöhään oluttölkin ja purukumin kanssa Rion kisoja. Jossain vaiheessa nukahdin nojatuolille, herätessä vein vajaan tölkin jääkaappiin ja kömmin vuoteeseen.
Jokainen on varmaankin jossain vaiheessa lapsuuttaan nukahtanut purukumi suussa? Silloin se on saksilla leikattu niskatukasta irti.

Tällä kertaa ksylitolit löytyivät vasemman lapaluun alta. Ihmettelin, kun kaikki tuoksui piparmintulle. Läntti oli eukkiksen mukaan halkaisijaltaan viisisenttinen ja sen alle ei mahtuneet veitsi tai sakset, joten se piti repäistä irti. Kiskaisu ja huuto – koska olen ainakin karvankasvun periaatteella ihmisen ja apinan väliltä.

Vino vihjaus viehättävään ”Pillukarva-ketjuun”.
Hyvät naiset: Älkää menkö brasilialaiseen vahaukseen, sillä se ilmiselvästi satuttaa meitä molempia.
 

Jupe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
Menee vissiin jo aika heikosti. Seuraavaksi alkavat varmaan heitellä viinalla täytettyjä pulloja.
Isisin uusi ase on natsien vanhat miinat
Niinpä eipä ISIS loppupeleissä tuolla omaksi nimittämällään kotiseudullaan kovin vahvoilla ole jos aletaan vertailemaan varustusta ja ennustelemaan sotamenestyksiä. Se ISIS mikä kiinnostaa on tämä jo euroopassa oleva ja väestöön integroitunut siipi, niille kun riittää se kuorma-auto niittokoneeksi ja 100 ruumista plakkarissa, mitä seuraavaksi.

_
 
Niinpä eipä ISIS loppupeleissä tuolla omaksi nimittämällään kotiseudullaan kovin vahvoilla ole jos aletaan vertailemaan varustusta ja ennustelemaan sotamenestyksiä. Se ISIS mikä kiinnostaa on tämä jo euroopassa oleva ja väestöön integroitunut siipi, niille kun riittää se kuorma-auto niittokoneeksi ja 100 ruumista plakkarissa, mitä seuraavaksi.
Euroopan väestöön integroitunut siipi on varmaan nyt sitäkin innokkaammin lähdössä kadulle taistelemaan, kun saa lukea lehdestä miten kalifaatin rippeet kaivelevat suuressa ja mahtavassa "valtiossaan" 70v vanhoja miinoja hiekasta :D

ti-di-ti-ti-tii, ti-di-ti-ti-tii....
ISIS uhkaus
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Serkkutyttö jauhoi purkkaa silloin joskus ja eno kanssa. Muita en tunne tai en ole edes ajatellut asiaa. Ai niin exä kanssa joskus. Aina piti kysyä ettei tää vaan ole niitä mitä ei saa nielaista.

pettterin serkut, enot ja maalaiset sukulaiset on jo ihan oma meeminsä Jatkoajassa. Tää siis oli kehu, kerron, kun niin helposti vittuunnutaan. Tosin ei pettter vittuunnu eli mitä mä selitän.
 

Shardik

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Avs, Mestis
Tuli mielleyhtymä erääseen palstalaiseen tästä tipattoman tammikuun viettäjästä: Feissarimokat– Tipaton tammikuu

Ei se tosin voi @pettter olla, koska feisbuukkaus on varmasti liian nörttiä koodaamista.
 

Waqu

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP ja Dallas Stars
Naurattaa, kun maikkari aloittaakin salkkareiden tuotantokauden aiemmin. Ovat kesän näyttäneet pelkkää paskaa, lähinnä uusintoja, korvaavat sen uudella paskalla.
On varmaan olympialaiset vieneet loputkin katsojat ja nyt houkutellaan varmasti osa takaisin.

Ei varmaan koko kesänä ole maikkaria tullut katsottua. Surullista kun tosissaan ajattelee ohjelmatarjontaa, ei sieltä tule yhtään mitään. Uutisohjelmat ja Sport Uutiset ovat hirveetä kuraa YLEn vastaaviin verrattuna.
 

septi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Tälle Pelicans & Zinzino kuviolle!

Loistavaa settiä jo tuolla Liigaosion keskustelussa, sitten menin vielä Pelicansin FB-sivuille ja naurussa oli pitelemistä mm. vastaavasta ehdotuksesta, jossa voidaan myydä joukkueelle Sport Pastaa ja tutkia sen vaikutuksia analysoimalla Nigeriassa pussiin hengitettyjä ilmanäytteitä, ja miten joku kommentoi ks. tuotetta käytettyään parantuneensa "endometrioosista, anemiasta, bulimiasta, välilevyn pullistumasta ja jalkasienestä."

Aivan mahtavaa että komediaa tarjoavat välillä muutkin jengit kuin oma Palloseura!
 

Target

Jäsen
Suosikkijoukkue
Löytyy
Serkkutyttö jauhoi purkkaa silloin joskus ja eno kanssa. Muita en tunne tai en ole edes ajatellut asiaa. Ai niin exä kanssa joskus. Aina piti kysyä ettei tää vaan ole niitä mitä ei saa nielaista.
VHS ja kärryllinen Virosta roudattua viinaa niin sukukokous on valmis.
 

Kanerva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vegas Golden Knights
@Kisapuisto :

"Sinun väite, sinun todistustaakka. Ei tämä ole sen kummempi juttu tälläkään kertaa, joskin sinun ollessa kyseessä, ihan normaalia toimintaa sieltä suunnalta. Jos niitä lakipykäliä on, jotka osuvat yksiin sinun alkuperäisen väitteesi kanssa, niin anna tulla, sillähän tämä selviää."

@Action Bronson:

"Kuten sanottu niin minä voin omat väitteeni kyllä pykälin tukea. Sinä taas et kyennyt millään pykälällä osoittamaan omaa väitettäsi todeksi sillä sinulla ei ole harmainta aavistusta siitä mistä sinä oikein puhut." Mukana lainaus RL 15:2 §.

Kisapuisto: Live Crickets 60min "Natural Sound" - YouTube
 

Kisapuisto

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
...jotain mukahassuttelua...

Kyllä mulle on jo selvinnyt aikapäiviä sitten, että olen sinulle jonkunlainen auktoriteetti, jota katsot ylöspäin. Olenhan ainut nimimerkki, joka on sinun SEURAA-listallasi, sen voi muuten jokainen tarkistaa jos haluaa. Sitä en vaan oikein ymmärrä, että miksi sinun pitää minua ylistää joka ketjussa? Eikö nyt pari-kolme riittäisi siihen?
 

Kanerva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vegas Golden Knights
Kyllä mulle on jo selvinnyt aikapäiviä sitten, että olen sinulle jonkunlainen auktoriteetti, jota katsot ylöspäin. Olenhan ainut nimimerkki, joka on sinun SEURAA-listallasi, sen voi muuten jokainen tarkistaa jos haluaa. Sitä en vaan oikein ymmärrä, että miksi sinun pitää minua ylistää joka ketjussa? Eikö nyt pari-kolme riittäisi siihen?

Ylöspäin katsottava auktoriteettipa hyvinkin...

Sinun seuraamiseesi liittyen; jengi kuvaa onnettumuuspaikkojakin.

Ps. Onks sulla jotain muita juttuja vielä selvitettävänä, vai laitetaanko sirkat soimaan?
 

Kisapuisto

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Ylöspäin katsottava auktoriteettipa hyvinkin.

No se nyt on ollut selvää jo pitkään.

Sinun seuraamiseesi liittyen; jengi kuvaa onnettumuuspaikkojakin.

Niin siis sinä olet se tyyppi, joka kolarin nähtyään kaivaa ensimmäisenä kännykkäkameran esiin? Kun muut auttavat kolarin uhria.

Ps. Onks sulla jotain muita juttuja vielä selvitettävänä, vai laitetaanko sirkat soimaan?

Laita vaan. Jos sinä luulet, että minua haittaa sinun toimesi millään tavalla, niin väärässä olet. Mutta jos voin olla sinulle avuksi ja saan suunnattua agressiosi verbaalisesti minuun sen sijaan että pistelet taas naistasi turpaan, niin antaa tulla vaan. Ei tunnu missään ja kaikki voittaa, vai mitä?
 

Kanerva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vegas Golden Knights
Laita vaan. Jos sinä luulet, että minua haittaa sinun toimesi millään tavalla, niin väärässä olet. Mutta jos voin olla sinulle avuksi ja saan suunnattua agressiosi verbaalisesti minuun sen sijaan että pistelet taas naistasi turpaan, niin antaa tulla vaan. Ei tunnu missään ja kaikki voittaa, vai mitä?

Väitätkö sinä, että pahoinpitelen puolisoani, tai että olen häntä koskaan pahoinpidellyt? Ole hyvä ja todista väitteesi, tai esitä julkinen anteeksipyyntö.

Väitteesi on perusteeton ja saattaa johtaa lain mukaisiin jatkotoimiin.
 

Jyyd

Jäsen
Suosikkijoukkue
♠️, Flyers
"Jengi kuvaa onnettomuuspaikkojakin" *hymiö*. Kannatti tulla käymään täälläkin. Pistin juuri Bill Burrin Podcastin päälle josko se vähän naurattaisi, mutta tuo kommentti venytti vähän huulia.

Nerokas.
 

Kisapuisto

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Väitteesi on perusteeton ja saattaa johtaa lain mukaisiin jatkotoimiin.

Lain mukaisiin jatkotoimiin? Nauroin ääneen. Kai sinä tiedät, että internetissä olevalla nimimerkillä ei ole kunniaa, jota voisi loukata? Vai mitäköhän lakia tarkoitit? Modeilta voit toki taas itkeä minulle pelikiellon, se on selvä eikä haittaa tippaakaan.
 

Kanerva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vegas Golden Knights
Lain mukaisiin jatkotoimiin? Nauroin ääneen. Kai sinä tiedät, että internetissä olevalla nimimerkillä ei ole kunniaa, jota voisi loukata? Vai mitäköhän lakia tarkoitit? Modeilta voit toki taas itkeä minulle pelikiellon, se on selvä eikä haittaa tippaakaan.

Tarkoitin tieliikennelakia.

Minun ei ole tarvinnut kertaankaan itkeä sinulle pelikieltoa, ihan itse olet ne omaa tyhmyyttäsi kerännyt.

Nimerkin takana on luonnollinen henkilö, nimimerkkini saattaa muuten olla myös sukunimeni. Riittääkö, en tiedä. Saattaapa olla, että se selviää tässä ajan mittaan.
 

Kisapuisto

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Minun ei ole tarvinnut kertaankaan itkeä sinulle pelikieltoa, ihan itse olet ne omaa tyhmyyttäsi kerännyt.

Ja aurinko kiertää maata.

Nimerkin takana on luonnollinen henkilö, nimimerkkini saattaa muuten olla myös sukunimeni. Riittääkö, en tiedä. Saattaapa olla, että se selviää tässä ajan mittaan.

Anonyymillä nimimerkillä "Kanerva" ei ole olemassa kunniaa, jota loukata. Anonyymi nimimerkki "Kanerva" ei ole luonnollinen henkilö tai oikeussubjekti. Mutta tee ihmeessä rikosilmoitus, jos haluat tuhlata viranomaisten aikaa ja resursseja täysin tyhjänpäiväisyyksiin. Älä toki sitten ihmettele, jos ilmoitustasi vastaanottavalla poliisilla ilme on se kuuluisa tonnin seteli.

Nimimerkit @Kisapuisto ja @Kanerva minusta tuntuu että ette te toisillenne oikeasti naura vaan vittuilette minkä kerkiätte.
Itseassa teen kyllä molempia.
 

Kanerva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vegas Golden Knights
Ja aurinko kiertää maata.

Ei minulla ole mitään motivaatiota hankkia sinulle kirjoituskieltoa. Viestisi ovat oivia kurkistusluukkuja ahdasmielisen henkilön ajatusmaailmaan.
7

Anonyymillä nimimerkillä "Kanerva" ei ole olemassa kunniaa, jota loukata. Anonyymi nimimerkki "Kanerva" ei ole luonnollinen henkilö tai oikeussubjekti. Mutta tee ihmeessä rikosilmoitus, jos haluat tuhlata viranomaisten aikaa ja resursseja täysin tyhjänpäiväisyyksiin. Älä toki sitten ihmettele, jos ilmoitustasi vastaanottavalla poliisilla ilme on se kuuluisa tonnin seteli.

Kyllä, kyllä, mutta entä, jos se nimimerkki on sellainen, että sen perusteella kykenee yksilöimään sen oikeussubjektin kenen käytössä nimimerkki on? Jatkoajassa on koko joukko nimimerkkejä, joiden henkilöllisyys on yleisessä tiedossa tai helposti selvitettävissä. Voiko näitäkin nimerkkejä halveerata täysin vapaasti?

Itseassa teen kyllä molempia.

Hienoa, että elämässäsi on iloa!

Nyt minun pitää valitettavasti siirtyä toisiin puuhiin. Sinulla taitaa olla edelliseltä illalta edelleeb muita taisteluita hävittävä, joten et jää toimettomaksi.
 

Kisapuisto

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Kyllä, kyllä, mutta entä, jos se nimimerkki on sellainen, että sen perusteella kykenee yksilöimään sen oikeussubjektin kenen käytössä nimimerkki on? Jatkoajassa on koko joukko nimimerkkejä, joiden henkilöllisyys on yleisessä tiedossa tai helposti selvitettävissä. Voiko näitäkin nimerkkejä halveerata täysin vapaasti?
Sillä, että jonkun toisen nimimerkin todellinen henkilöllisyys on tiedossa, ei ole mitään merkitystä sen suhteen että sinä olet anonyymi. Nimimerkki Kanervasta tässä puhutaan eikä vaikkapa nimimerkki P. Sihvosesta. Mutta tee ihmeessä se rikosilmoitus.
 

Kanerva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vegas Golden Knights
Sillä, että jonkun toisen nimimerkin todellinen henkilöllisyys on tiedossa, ei ole mitään merkitystä sen suhteen että sinä olet anonyymi. Nimimerkki Kanervasta tässä puhutaan eikä vaikkapa nimimerkki P. Sihvosesta. Mutta tee ihmeessä se rikosilmoitus.

Nimeni on Samuel Gunvald Kanerva.

Nyt kun olen sinulle tuttu, niin haluatko edeleen pitää kiinni väitteestäsi, että olen pahoinpidellyt "naistani"?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös