Mille naurat juuri nyt?

  • 13 270 938
  • 50 465

Vintsukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Suomi, Panthers
En ole vielä Atomin paluuta nähnyt, mutta puhutaanko nyt aikamme legendasta Arto Laurista? Miehestä, jonka urotöistä Anton Laurio -niminen (kovin samannäköinen) herrasmies kirjoittelee mm. näin selkeitä juttuja ympäri blogeja ja keskustelupalstoja.
 

Tuamas

Jäsen
Tällä mainitsemallasi "kylähullulla" on pitkä työhistoria Olkiluodossa, joten hän taatusti tietää asioista enemmän kuin mitä vastapuoli tiedottaa. Perusteli mielestäni hyvin sen, että miksi juuri hän on alkanut ajamaan tätä asiaa. Ei hankaloita mahdollisilla potkuillaan muiden perheenjäsenten elämää.

Sinänsä mitä olen tutustunut taannoin ja nyt kaverin tuotantoon, on kylähullu juuri oikea termi kuvaamaan tätä toimintaa.
 

Radiopää

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Greta Thunberg
Sinänsä mitä olen tutustunut taannoin ja nyt kaverin tuotantoon, on kylähullu juuri oikea termi kuvaamaan tätä toimintaa.

Valitettavasti siinä käynee niin, että minä, sinä ja kylähullu itse ollaan oltu pitkän aikaa pois tästä maailmasta, kun kylähullun varoitukset käyvät toteen.
 

vilpertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
San Jose Chokes
Valitettavasti siinä käynee niin, että minä, sinä ja kylähullu itse ollaan oltu pitkän aikaa pois tästä maailmasta, kun kylähullun varoitukset käyvät toteen.
Voisitko ystävällisesti referoida nuo varoitukset esimerkiksi ihan ranskalaisin viivoin?
 

Radiopää

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Greta Thunberg
Voisitko ystävällisesti referoida nuo varoitukset esimerkiksi ihan ranskalaisin viivoin?

En, koska en ota kantaa kyseisen kylähullun ennustuksiin. Sanonpahan vain, että toivottavasti ydinjätteen loppusijoituspaikasta ei koidu ongelmia tuleville sukupolville, mutta kuten historia on näyttänyt, on varoituksia ennenkin pidetty "huuhaana".
 

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Eikö tää Posiva-homma perustu siihen että tulevilla sukupolvilla on niin helvetisti muitakin ongelmia, että ei siinä yhdet pienet ydinjätteet kallionkolossa tunnu missään. Tiedättekö, jos maapallolla on sata astetta lämmintä ja vettä kaulaan asti, niin haittaako se nyt ketään jos se kiehuva vesi on vähän myös radio-aktiivista.
 

Tuamas

Jäsen
En, koska en ota kantaa kyseisen kylähullun ennustuksiin. Sanonpahan vain, että toivottavasti ydinjätteen loppusijoituspaikasta ei koidu ongelmia tuleville sukupolville, mutta kuten historia on näyttänyt, on varoituksia ennenkin pidetty "huuhaana".

Etkö?

Valitettavasti siinä käynee niin, että minä, sinä ja kylähullu itse ollaan oltu pitkän aikaa pois tästä maailmasta, kun kylähullun varoitukset käyvät toteen.

Boldaus minun.
 

Pekkis

Jäsen
En, koska en ota kantaa kyseisen kylähullun ennustuksiin. Sanonpahan vain, että toivottavasti ydinjätteen loppusijoituspaikasta ei koidu ongelmia tuleville sukupolville, mutta kuten historia on näyttänyt, on varoituksia ennenkin pidetty "huuhaana".

Mikään ydinvoiman asiantuntija ole, mutta vahva pelko jäi varsinkin tästä loppusijoituspaikasta. Kallioon ei saisi päästä juurikaan vettä, mutta tunnelin tämän hetkinen vuoto on 32 litraa minuutissa, 46 080 litraa päivässä, 322 560 litraa viikossa ja 16 819 200 litraa vuodessa!

Projekti aloitettiin 2004 ja sähköä piti sihisemän toukokuussa 2009. Nyt eletään jo vuotta 2016, ja pahasti on vielä kesken. Helvetinmoinen kiire saada homma valmiiksi, ja kun nyt ei vaan oikaistaisi missään turvallisuusasioissa.

Tuo hommahan oli jo aikamoista fanatismia jonka syyt ehkäpä liittyvät... no, muihin pieniin ongelmiin elämässä.

Fanaattinen on kaveri, mutta varmaan ymmärrät sen, että aivan laitoksen lähistöllä asuvien huoli turvallisuudestaan on luonnollisesti suurempi kuin esimerkiksi jossain Kuopion seudulla asuvilla? Ei välttämättä paljoa mutta suurempi. Hyvä dokkari!
 

vilpertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
San Jose Chokes
Mikään ydinvoiman asiantuntija ole, mutta vahva pelko jäi varsinkin tästä loppusijoituspaikasta. Kallioon ei saisi päästä juurikaan vettä, mutta tunnelin tämän hetkinen vuoto on 32 litraa minuutissa, 46 080 litraa päivässä, 322 560 litraa viikossa ja 16 819 200 litraa vuodessa!

Projekti aloitettiin 2004 ja sähköä piti sihisemän toukokuussa 2009. Nyt eletään jo vuotta 2016, ja pahasti on vielä kesken. Helvetinmoinen kiire saada homma valmiiksi, ja kun nyt ei vaan oikaistaisi missään turvallisuusasioissa.
Ajattelin vastailla tähän syvällisemminkin mutta taitaa olla turhaa... ja väärä ketju.
 
Nauran joidenkin tuntemieni helsinkiläisten reaktioille eilisen finaalipelin jälkeen. Yhtäkkiä joku Tampere edustaa vissiin kaikkia "maalaisia", jotka kaikki on IFK:ta ja stadilaisia vastaan ym lähes paranoidia. Toki jos tappion tuskan vieminen aluepoliittisiin ulottuvuuksiin auttaa sen käsittelyssä, niin siitä vain.
 

Bunder

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Coyotes, Thrashers
Kieltämättä olisi naurattanut jos HIFK olisi maalin tuosta lopun tilanteesta saanut ja vienyt vielä kannun. Siinä olisi Tappara todellakin vuosi vuodelta lähempänä mestaruutta, kun tänä vuonna olisi jo päästy juhlimaan.
 

dana77

Jäsen
Suosikkijoukkue
vaikea selittää
En, koska en ota kantaa kyseisen kylähullun ennustuksiin. Sanonpahan vain, että toivottavasti ydinjätteen loppusijoituspaikasta ei koidu ongelmia tuleville sukupolville, mutta kuten historia on näyttänyt, on varoituksia ennenkin pidetty "huuhaana".
Samoin kun historiassa on ennenkin kaikenlaisia "huuhaa" varoituksia esitetty ja onneksi fiksut ihmiset pystyvät niiden järkevyyttä arvioimaan. Kuten esimerkiksi että junalla kun matkustetaan useita kymmeniä kilometrejä tunnissa, niin siinä vauhdissa on riski, että sielu ei pysy enää ruumiin mukana.
 

Geezer

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK. Sympatiat Kuopioon ja Lappeenrantaan.
Tälle..

Samoin kun historiassa on ennenkin kaikenlaisia "huuhaa" varoituksia esitetty ja onneksi fiksut ihmiset pystyvät niiden järkevyyttä arvioimaan. Kuten esimerkiksi että junalla kun matkustetaan useita kymmeniä kilometrejä tunnissa, niin siinä vauhdissa on riski, että sielu ei pysy enää ruumiin mukana.

Komeasti vastapalloon,
 

Captain Slow

Jäsen
Suosikkijoukkue
KR69, K11ng Perrin, Bratislavan mm-miehistö 2019

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Tapparammies on vähän pihalla.

Juu. YLE striimasi tuon matsin kakkoskanavalle. Katseluun tosin tarvitaan sellanen lisäboxi, jota kansanomaisemmin kutsutaan televisioksi. Kuului jo 70-luvulla lahes jokaisen kotitalouden vakiohärpäkkeihin.
 

tapparammies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Tapparammies on vähän pihalla.

Eikun aivan pihalla, kuten viestissä lukee. Tsekkasin puusilmäisesti koneell YLE Areenan tarjonnan, myös "Leijona-areenan". Vaan eihän sieltä linkkejä löytynyt.

No, onnistui se ryssänkielisen striiminkin katsominen kunnes joku ystävällinen sielu neuvoi paremmille apajille :-)
 

Klose16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Die Deutsche Nationalmannschaft
Tämän sivuston mukaan pohjois-Amerikassa on käännetty viisareita kokonaiset 24h eteenpäin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös