Mille naurat juuri nyt?

  • 13 198 088
  • 50 363

Hereworth

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Joni Puurula, Flyers
Urheiluruudun ottelukooste käsipallo-ottelusta Cocks-Dicken kirvoitti pienen naurun. Todella keskenkasvuinen huumorintaju minulla.
 

Marre

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, (HIFK)
SaiPa oli suuressa osassa Ylen sunnuntaisessa Kohtuuttomuuksia sarjan jaksossa. Hieman paikallistietämyksen puute haittasi (road tripiin oli valikoitunut hyvin ei-Lappeenrantaan johtavan tyyppisiä teitä ja Etelä-Karjalakin oli levähtänyt tuonne johonkin Lapin kokoluokkaan pinta-alaltaan), mutta noin muuten oli ääneen naurattavan hauska. Ehdottomasti paremman kategorian suomalaista komediallista ohjelmistoa.

Jakson voi katsoa Areenasta http://areena.yle.fi/1-2868702
 

Frostbite

Jäsen
Suosikkijoukkue
Оулун Кäрпäт, Фц Барцелона, РоПС, Rive Kanerva
Onhan tää Jeti Rostedt loistava hahmo! Respectiä miten kaveri tekee ittensä naurunalaiseksi!
 

Waqu

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP ja Dallas Stars
Urheiluruudun ottelukooste käsipallo-ottelusta Cocks-Dicken kirvoitti pienen naurun. Todella keskenkasvuinen huumorintaju minulla.

Enää tuo Cocks-Dicken ottelu ei jaksa naurattaa (vaikka toki itse myös aikuismaisesti joskus tuolle röhötin). Enemmän naurattaa se, miksi YLE AINA valitsee TV-otteluksi tuon Cocks-Dicken, höhötelläänkö siellä aina matsia valittaessa, että "tää on pakko laittaa". Huomioarvo taattu jo nimillä?
 
Suosikkijoukkue
Ässät ja Ärrät
Jyrki Lehtolan Suomi-oppaalle.

Suomi-opas maahanmuuttajille - Kotimaa - Ilta-Sanomat

"
Ensimmäinen suomalainen perusti lihapalvaamon. Toinen suomalainen käveli sisään, sanoi, että tarina, sun palvaamolta puuttuu tarina, sitten se myi sille palvaamotarinan, ja lopulta se tarina oli, että lihapalvaamoa ei enää ole, koska se tarina maksoi liikaa.

Oikeustoimikelpoinen suomalainen klikkasi juuri nettiotsikkoa ”Näin peset itsesi oikein”.
"

Ei saatana..
 

Mazaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Karsinnat
Enää tuo Cocks-Dicken ottelu ei jaksa naurattaa (vaikka toki itse myös aikuismaisesti joskus tuolle röhötin). Enemmän naurattaa se, miksi YLE AINA valitsee TV-otteluksi tuon Cocks-Dicken, höhötelläänkö siellä aina matsia valittaessa, että "tää on pakko laittaa". Huomioarvo taattu jo nimillä?
Cocks ja Dicken valitaan, koska ne ovat kaksi kovinta.
 

Ralph

Jäsen
Enemmän naurattaa se, miksi YLE AINA valitsee TV-otteluksi tuon Cocks-Dicken, höhötelläänkö siellä aina matsia valittaessa, että "tää on pakko laittaa".
Kolmen edelliskauden finalistit kyseessä, joten tosiaan siinä on kaksi kovinta joukkuetta.
 

Everton

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Onneksi eivät ole kuitenkaan tippumassa. Muuten olisi riskinä, että painuisivat kovaa kakkoseen.
 

Alejandro

Jäsen
SaiPa oli suuressa osassa Ylen sunnuntaisessa Kohtuuttomuuksia sarjan jaksossa. Hieman paikallistietämyksen puute haittasi (road tripiin oli valikoitunut hyvin ei-Lappeenrantaan johtavan tyyppisiä teitä ja Etelä-Karjalakin oli levähtänyt tuonne johonkin Lapin kokoluokkaan pinta-alaltaan), mutta noin muuten oli ääneen naurattavan hauska. Ehdottomasti paremman kategorian suomalaista komediallista ohjelmistoa.

Jakson voi katsoa Areenasta http://areena.yle.fi/1-2868702
Sattumoisin katselin pari viikkoa sitten televisiosta ensimmäisen jakson ja koukkuunhan siinä jäätiin. Ahmin loput jaksot heti Areenasta. Harmi, että jaksoja on vain neljä, mutta onpahan ainakin laadukasta jälkeä. Minulle tuli Aku Hirviniemen hauskuus täytenä yllätyksenä, sillä hän on muuten yksi ärsyttävimmistä naamoista televisiossa, mutta jostain syystä tässä sarjassa hän vetää aivan loistavan roolisuorituksen.

Entisenä lappeenrantalaisena tietenkin nousi SaiPasta hymy huulille täälläkin.
 

Kuubextra

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokkolan Hermes
Niämisen Villelle...

Otteluseuranta
(mestiksen playoff-seuranta, SaPKo - KeuPa)

...äijällä on käsissä about "kerran sadasta"-kortti, vaihtaa kortin "kerran kymmenestä tuhannesta"-korttiin ja voittaa silti.
 

John Copter

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nöyrästi ylimielinen rikollislauma, #9
Tulevan kesän festareiden tarjonnalle:

Himoksen juhannusfestareilla: Cheek, Antti Tuisku sekä JVG.

Tahkon juhannusfestareilla: Cheek, Antti Tuisku sekä JVG.

Provinssissa: Cheek, Antti Tuisku sekä JVG.

Ruisrockissa: Cheek, Antti Tuisku sekä JVG.

Ilosaaressa: Cheek, Antti Tuisku sekä JVG.

Tammerfesteillä: Cheek, Antti Tuisku sekä JVG.

Suomipop-festareilla: Cheek, Antti Tuisku sekä JVG

ohjelma kesken:
Kotkan Meripäivät (Cheek & Antti Tuisku)
Blockfest (Cheek & JVG)
Qstock (Cheek)
 

pehtoori

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings, HPK
Tulevan kesän festareiden tarjonnalle:

Mua ei kyllä naurata, koska syövät budjettia (mun mielestä) oikeilta artisteilta. Yhteensä lähemmäs 30 Ilosaarta ja Provinssia takana, mutta lähellä on, että tulee tämän vuosituhannen ensimmäinen kesä ilman kotimaisia festareita. Ei yhtään must see -keikkaa toistaiseksi koko kesänä. Onneksi festareita järjestetään ulkomaillakin. Jossain se nälkä on kuitenkin tyydytettävä.
 

John Copter

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nöyrästi ylimielinen rikollislauma, #9
Mua ei kyllä naurata, koska syövät budjettia (mun mielestä) oikeilta artisteilta. Yhteensä lähemmäs 30 Ilosaarta ja Provinssia takana, mutta lähellä on, että tulee tämän vuosituhannen ensimmäinen kesä ilman kotimaisia festareita. Ei yhtään must see -keikkaa toistaiseksi koko kesänä. Onneksi festareita järjestetään ulkomaillakin. Jossain se nälkä on kuitenkin tyydytettävä.

Se mikä mua tässä naurattaa on järjestäjien ahneus ja ajattelemattomuus. Oletettavasti kaikille noista ei jengiä riitä maksajiksi, jos riittää niin hieno asia tottakai.
 

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC, maapisteet, Captain Conker
Se mikä mua tässä naurattaa on järjestäjien ahneus ja ajattelemattomuus. Oletettavasti kaikille noista ei jengiä riitä maksajiksi, jos riittää niin hieno asia tottakai.

Muokkasin ja lisäilin vähän teikäläisen listaa:

Himoksen juhannusfestareilla: Chisu, Sanni, Cheek, Antti Tuisku sekä JVG.

Tahkon juhannusfestareilla: Chisu, Sanni, Cheek, Antti Tuisku sekä JVG.

Provinssissa: Chisu, Sanni, Cheek, Antti Tuisku sekä JVG.

Ruisrockissa: Chisu, Sanni, Cheek, Antti Tuisku sekä JVG.

Ilosaaressa: Chisu, Sanni, Cheek, Antti Tuisku sekä JVG.

Tammerfesteillä: Chisu, Sanni, Cheek, Antti Tuisku sekä JVG.

Suomipop-festareilla: Chisu, Sanni, Cheek, Antti Tuisku sekä JVG

Kaikkia artisteja ei vielä julkaistu tai ei kaikkia näistä:

Kotkan Meripäivät (Cheek & Antti Tuisku)
Blockfest (Cheek & JVG)
Qstock: Chisu, Sanni, Cheek & JVG
Kivenlahtirock: Antti Tuisku & JVG
Kuopio Rockcock: Chisu, Sanni, Antti Tuisku ja JVG
Tikkurilafestivaalit: Chisu, Antti Tuisku ja JVG
Porispere: Sanni, Antti Tuisku & Cheek
Iskelmä-festivaalit: Chisu, Sanni & Antti Tuisku

Simerock (Cheek, Antti Tuisku, JVG)
 
Viimeksi muokattu:

Waqu

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP ja Dallas Stars
Nämä on laskettu jonkun käppyrän mukaan, paljon kyseisest artistit ovat tuoneet porukkaa festareille ja oletus varmaan on, että tuovat kaikille yhtä paljon. Vaikka tietysti varmasti tuo sama kattaus latistaa suosiota, varsinkin jos kelit eivät ole kohdillaan.
Eiköhän noista festareista 80-90% ilmoita Elastisen ja Anssi Kelan keikoista vielä.
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Paljos tuollainen artisti, kuten vaikkapa Cheek repii massia yhdestä keikasta? Tai ylipäänsä kotimainen kärkiesiintyjä? Luulisi että nyt ainakin kaikki kulut (apuvoimat yms.) mukaan lukien pari tonnia ainakin omaan taskuun.
 

Hauptmann

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös