Mille naurat juuri nyt?

  • 13 200 229
  • 50 363

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Iltapäivälehdessä on tälläkin hetkellä otsikko: "Ministeriltä yllättävä avautuminen. Olen itse entinen koulukiusattu." Siis mitä häh? Kyllähän noi jutut arvaa kaikki ja näkeehän sen yleensä niiden naamastakin. Vähän sama asia kuin isojen firmojen hallituksessa tai missä lie johtotehtävissä olevat tyypit. Se kait se niistä tulee ensimmäisenä mieleenkin kun näkee, tai en tiedä tuleeko nörteille.

Onkohan muuten netissä mitään sivustoa, mihin olisi koottu esimerkiksi kauppalehden kuvia, mille jengi voisi nauraa jos jossain johtoryhmässä suurin osa olisi sellaisia tiettyjä, kuten usein niillä on tapana. No nyt kun ne jotkut silmäleikkauksetkin on keksitty niin rillipäitäkään ei välttämättä ole kuin joku 6-7/10 tms.
 
Viimeksi muokattu:

MustatKortit

Jäsen
Suosikkijoukkue
Joel Pohjanpalo ja Aleksi Mustonen
Bluesin talousketju naurattaa. Bluesin edessä häämöttävä konkka on vakava asia, enkä siitä iloitse, mutta kyllä on pakko nauraa noille optimisteille, siellä oli joku sijoittamassa vielä saneeraushakemuksen hylkäyspäivän aamunakin "isoja summia" osakeantiin.

Siis oikeasti? Tulee lähinnä mieleen, että ovatko mukana koijauksessa.
 

jussi_j

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit

Melko väsynyttä demarointia. Katselin eilen just ton kohdan kyselytunnista ja voi helvetti, että ärsyttää kun kansanedustajat jauhaa totaalista paskaa. Sipilä vastasi, että ei sitä tuuletettu pienipalkkaisten takia, vaan työttömien, että eikö demareita ne kiinnosta. Siihen perään muut ministerit toistivat saman. Siinä tuhlattiin taas ihmisten elämästä vartti aikaa, että demariämmä sai naamansa telkkun ja näköjään oma lehti vielä toistaa samaa paskaa.

Toivoisi, että eduskunnassa olisi älyllistä elämää, mutta koko systeemi on iso näytelmä, missä nämä sivuosien esittäjät varsinkin on välillä niin epätoivoisia, että ihan vähän naurattaa.
 

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | is
Sipilä on kyllä lakannut naurattamasta jo jonkin aikaa sitten. Oksettavan hallituksen oksettava keulahahmo.
 

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
Usko jonkinsortin järkevään politiikkaan tässä vuoden aikana on mennyt, ellei muuta. Väsynyttä jankkaamista puolin ja toisin, yhtälailla oikealla kuin vasemmalla. Hyvin perseestä molemmat laidat sekä ns. neutraalit myös. Väsynyttä menoa. Mistä löytyisi asenteiltaan vapaamielinen mutta perinteitä kunnioittava vastuullista markkinataloutta edistävä jengi? Mun ääneni sinne.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Kun ei viitti itkeäkään niin nauran sille, kun sivustaseuraava vittuilija päätyy tekijäksi niin jälki on vähintäänkin keskinkertaista. Ilmankos vähän ahdistaa.
 
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Philadelphia Flyers

Domi28

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Maple Leafs, Liverpool
Antti Törmänen äsken tv:ssa oli kuin suoraan Walking deadista.
 

Wiljami

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, sympatiaa muuhun Savoon ja Kaakonkulmalle
Avasin TV:n ja sieltähän tuli silmille ysiviis-nevöfoget! Ja Raipeakin näyttäisi naurattavan, kyseessä siis TV2:lta tuleva Legendat jäällä -lähetys, jossa siniset ja valkoiset leijonalegendat pelaavat vastakkain.

edit. Ja Raipe syötti maalin, rupesi heti naurattamaan lisää. (Ja kerrankin naurussa ei mitään pilkallista.)
 

Nick Neim

Jäsen
Avasin TV:n ja sieltähän tuli silmille ysiviis-nevöfoget! Ja Raipeakin näyttäisi naurattavan, kyseessä siis TV2:lta tuleva Legendat jäällä -lähetys, jossa siniset ja valkoiset leijonalegendat pelaavat vastakkain.

edit. Ja Raipe syötti maalin, rupesi heti naurattamaan lisää. (Ja kerrankin naurussa ei mitään pilkallista.)
Oli muuten ihan leppoisaa katseltavaa. Tietysti Kunnasta inhoaville tuo oli varmaan kamalaa, mutta mä tykkäsin. Ihan hauskalta vaikuttava tapahtuma.
 

Shardik

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Avs, Mestis
Oli muuten ihan leppoisaa katseltavaa. Tietysti Kunnasta inhoaville tuo oli varmaan kamalaa, mutta mä tykkäsin. Ihan hauskalta vaikuttava tapahtuma.
Olen Kunnasta kritisoinut hullutteluistaan, mutta eihän tämänpäiväisessä mitään vikaa ollut. Karnevaaleissa karnevaalimeininki ja sitten oikeissa peleissä vakavammin. Hauskahan tuo legendojen peli oli. Näitä voisi järjestellä parin vuoden välein.
 

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Naurattaa melkein aina Sniff Petrol -sivuston parodiat näistä F1-sarjan jatkuvista sääntökikkailuista ja Ecclestonen täysin järjenvastaisista sääntöehdotuksista, mutta tämä viimeisin sai kyllä nauramaan ihan ääneen: F1 tests plan to wrap driver's entire head in cotton wool

Nauratti myös tämä "uutinen" muiden tallien pilttuissa pyörivästä ja töitä kyselevästä Alonsosta.
 

Ralph

Jäsen
Mua nauratti tuossa linkissä se, että kirjoitti Brasilian pelipaitaan "Roma" eli pelaa ensi kaudella AS Roman paidassa.
 

Blöö

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo, Blues, Kiekko-Espoo
Neymarille.

Linkki vie Iltapaskaan. Miten toi on noin nolo.
Brasilialaisten äo lienee keskimäärin sama kuin kengännumero. Ovat joko uskovaisia tai taikauskovaisia, joka tapauksessa uskomattoman lapsellista porukkaa. Kun ennen futiksen mm-välierää ne pösilöt piti rivissä Neymarin paitaa ihan kuin ukko olisi kuollut, en meinannut saada naurua loppumaan. No Saksa onneksi lopetti brassien naurut aika tehokkaasti. Ja sitten oli taas lehdet täynnä itkeviä mummoja, pappoja, papukaijoja ja vastasyntyneitä. Koko kansakunta itki. Kun ovat niin tunteikkaita. Erilaisia frendejä koko lössi, sanon mä.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Brasilialaiset taitaa olla huomattavan typerää kansaa. Olen kerran ns. istunut iltaa kahden brasilialaisen kanssa ja siinä oli ne hankalat hetkensä, kun esiteltiin brasilialaista kulttuuria ja eri toten jakolasku ei ottanut sujuakseen siinä kun koetettiin illan päätteeksi maksella. Kädessä oli sitten koko illan joku ihme nauha tai koru, joka oli brasilialaista "kulttuuria", revin sen todellakin vittuun heti kun pääsin tilanteesta pois ja heitin en muista minne. Aamulla se oli kaikilla muilla edelleen ranteessa, sanoin, että omani "was taken by a rackoon" tai jotakin selitin. En muista mitä.

JA MITÄS VITUN NOLOO REAL MADRIDIN SIJOITUKSESSA ON! Sarjataulukossa toisena, kun Barcelona pelaa aivan eri sarjassa, ei sitä lasketa. Miten tuolla joukkueella voi edes hävitä tai pelata tasan? No, onhan siellä tämä jalkapalloilun Joey pelaamassa erilaisten kaveriensa kanssa. Pari päivää sitten eräs urheilua vähän seuraava nainen kysyi minulta, onko se Messi vähän yksinkertainen. Yritin selvittää, että onhan se vähän hidas, mutta lisäksi on muistettava että hän on joukkueensa tuote, sellainen sisäoppilaitoksen käynyt ja sisäoppilaitoksessa edelleen asuva sälli, jolta ei voi odottaa liikoja. Mitä ne on, tuettuja asuntoja, vai missä ne asuu.
 

adolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat & Haminan Palloilijat
AamuTV:n tää eka 5-minuuttinen kun ne tuossa turisee keskenään on kyllä aina enemmän tai vähemmän vaivaannuttavaa. *naurava hymiö*
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös