Mille naurat juuri nyt?

  • 13 214 018
  • 50 365

Karhunkulta

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Skellefteå AIK
Nimimerkki Hiihtofanille, koska väittää, että maastohiihto on kansainvälisempi laji kuin jalkapallo.

Jari "sporde" Porttila on saanut kirjoitusoikeudet palstalle? Täytyis jonkun varmaan kysyä kyseiseltä nimimerkiltä, että mites Norjan hiihtoliitto, mitä tuntemuksia herättää? Sillä vastauksella saadaan ainakin tietoon olisiko todella kyse itse Mestarista! Palstahan alkaa saada todellista tähtiloistetta kirjoittajakuntaansa!
 

Aunt Wang

Jäsen
Suosikkijoukkue
Brommapojkarna, John Eichel
Ovatko juniorit rekisteröityneitä pelaajia? Ainakin niillä on lisenssit sun muut. Mutta jos kaikki 6-vuotiaat lasketaan johonkin futarien rekisteriin, niin sehän selittää jo aika lailla tuota pelaajien määrää. Jalkapallohan on varmaan 30 kertaa halvempi laji harrastaa kuin jääkiekko. Ja lasten pitää kuitenkin liikkua, mammojen on helppo dumpata lapsensa futiskentille. Kaukalo on vaan liian kallis.
 

Radiopää

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Greta Thunberg
Nimimerkki Hiihtofanille, koska väittää, että maastohiihto on kansainvälisempi laji kuin jalkapallo.

Miten muuten on, onko maastohiihdon maailmancupissa olemassa kiintiörajaa, kuinka monta samasta maasta olevaa kilpailijaa voi olla yhdessä kilpailussa. Kiintiöillä kun voidaan antaa sellainen vaikutelma, että laji on huipun osalta kansainvälisempi mitä se todellisuudessa on. Suomikaan ei varmaan saisi yhtään pikajuoksijaa yleisurheilun MM-kilpailuihin, mikäli paikat jaettaisiin nopeimmille juoksijoille ilman maakiintiöitä. Ja mitä olen tuloksia katsellut, niin taitaa hiihdossa olla niin, että Norjan kansalliset mestaruuskilpailut ovat kovempitasoisemmat kuin maailmancupin kisat.
 

Barnes

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tasuno Tasalakki
Miten muuten on, onko maastohiihdon maailmancupissa olemassa kiintiörajaa, kuinka monta samasta maasta olevaa kilpailijaa voi olla yhdessä kilpailussa.
On maakiintiöt. Esimerkiksi Suomen naiset voivat osallistua yhteen mc-kisaan(pl. Suomessa kisattavat osakilpailut) maksimissaan viidellä hiihtäjällä.
 

Kanerva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vegas Golden Knights
No voihan vittu. Tyhjien talojen poltot ja KKK-hatut terroritekoja? Matujen kymmenet (todellisuudessa sadat?) raiskaukset yms eivät ole mitään?

Ja nämä suomalaisten teot ovat seurausta näistä raiskauksista, ahdistelusta, pahoinpitelyistä ja ylipäätänsä maahantulijoiden teeskentelystä apua tarvitsevina. Suurin osa haluavat vain tulla elämään meidän (sinunkin) verorahoilla.

Tämä on kyllä surullisuudessaan äärimmäisen hauska viesti.
 

Captain Slow

Jäsen
Suosikkijoukkue
KR69, K11ng Perrin, Bratislavan mm-miehistö 2019
Stanley Cup ei ole MM-tason turnaus, vaan pelkkä kansallisen tason piirimestaruusturnaus verrattavissa hiihdon SM-kultaan.

Eii saatana mikä repeäminen tälle.
 

Captain K

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Ilves
Stanley Cup ei ole MM-tason turnaus, vaan pelkkä kansallisen tason piirimestaruusturnaus verrattavissa hiihdon SM-kultaan.

Eii saatana mikä repeäminen tälle.

Itse en jaksa edes nauraa enää tuolle, lähinnä surullista nämä trollailut tai yksinkertaisesti sokeus. Kun itse tuohon vielä heitin että hiihtofani varmaan vertaa tätä johonkin Tour De Skiihin, niin eikös mies pistänyt riman vielä alemmaksi :D
 

Captain Slow

Jäsen
Suosikkijoukkue
KR69, K11ng Perrin, Bratislavan mm-miehistö 2019
Itse en jaksa edes nauraa enää tuolle, lähinnä surullista nämä trollailut tai yksinkertaisesti sokeus. Kun itse tuohon vielä heitin että hiihtofani varmaan vertaa tätä johonkin Tour De Skiihin, niin eikös mies pistänyt riman vielä alemmaksi :D
Varmaan pitää Jari Isometsää suurempana sankarina kuin Wayne Grezkyä...
 

Wiljami

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, sympatiaa muuhun Savoon ja Kaakonkulmalle
Varmaan pitää Jari Isometsää suurempana sankarina kuin Wayne Grezkyä...
Jarihan ei ole pelkästään sankari, vaan lisäksi ehta Karpaasi. Lisäksi ei ole Wayne Gretzky (kuka? Ei ole tuollaisesta tyypistä suurin osa maailman penkkiurheilijoista koskaan kuullutkaan toisin kuin esimerkiksi Björgenistä ja jokaisesta suomalaisestakin kansallisen tason hiihtäjästä) laulanut Souvareiden solistina musiikkikappaleessa joka on varmasti maailmalla suositumpi kuin oikeastaan mikään muu kappale ikinä, kun onhan siinä solistina Isometsän Jari ja se vielä kertoo hiihtoKarpaaseista.
 

Captain Slow

Jäsen
Suosikkijoukkue
KR69, K11ng Perrin, Bratislavan mm-miehistö 2019
Jarihan ei ole pelkästään sankari, vaan lisäksi ehta Karpaasi. Lisäksi ei ole Wayne Gretzky (kuka? Ei ole tuollaisesta tyypistä suurin osa maailman penkkiurheilijoista koskaan kuullutkaan toisin kuin esimerkiksi Björgenistä ja jokaisesta suomalaisestakin kansallisen tason hiihtäjästä) laulanut Souvareiden solistina musiikkikappaleessa joka on varmasti maailmalla suositumpi kuin oikeastaan mikään muu kappale ikinä, kun onhan siinä solistina Isometsän Jari ja se vielä kertoo hiihtoKarpaaseista.
Voi nyt saatana kun tipuin. Eikös se veisu kerro että "Karpaasi on jätkä raju, muilta lähtee vaikka taju" tms settiä. Ei siis mikään mammanpoika oo Karpaasi ollut. Gretzkyllä sitä paitsi ei oo ollut omaa sinappiaan - Karpaasilla on.
 

Barnes

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tasuno Tasalakki
Varmaan pitää Jari Isometsää suurempana sankarina kuin Wayne Grezkyä...
Isometsähän on kevyttä kauraa verrattuna tämän jantterin suurimpaan sankariin eli Riitta-Liisa Roposeen. Ritu voittaisi vuoden 2000 Nissan Micrallakin jonkun Ogierin tai Latvalan Killerin raviratapätkällä noin puolella tunnilla, kiskaisisi rautakangella keihäänheiton olympiavoittoon heittämällä sata metriä ja tykittäisi vielä Italian Cupin finaalissa viisi maalia itsensä Gianluigi Buffonin taakse.

Toki nuo olisivat sen verta mitättömiä saavutuksia Roposelle, joka sentään on maailman kahdenkymmenen parhaan hiihtäjän joukossa!
 

Captain Slow

Jäsen
Suosikkijoukkue
KR69, K11ng Perrin, Bratislavan mm-miehistö 2019
Isometsähän on kevyttä kauraa verrattuna tämän jantterin suurimpaan sankariin eli Riitta-Liisa Roposeen. Ritu voittaisi vuoden 2000 Nissan Micrallakin jonkun Ogierin tai Latvalan Killerin raviratapätkällä noin puolella tunnilla
Helppo voittaa jos Killerillä vastustaja vetää seinään niin että ohjaus hajoaa eikä pysty kääntämään ysikymppi risteyksessä kumpaankaan suuntaan. (Hirvonen teki nuoruusvuosinaan tämän erheen Subarun ratissa)
 

teroz

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo, KPU, Eno Jets & Jan Lundell
YLEn vuosi vaihtuu lähetys, nyt mennään siitä mistä aita on matalin. Kopioitu viime vuoden lähetys... Ja odotin että tuleeko se huipentuma taas ja kyllä, ei pettänyt YLE. Kun tuli maailmalta maistiaisia uudenvuoden vietoista, niin toki sieltä tämä taas napsahti.

"ja seuraavaksi mennään Pohjois-Koreaan"

Ja transukoira luki toivotuksen ensi vuodelle: Suvaitsevaa uutta vuotta ihan kaikille.... Ai ai. Mahtavaa, agenda ei unohdu.
 

Vintsukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Suomi, Panthers
Itse en jaksa edes nauraa enää tuolle, lähinnä surullista nämä trollailut tai yksinkertaisesti sokeus.
Vähän sama juttu, Hiihtofani oli hauskaa luettavaa aikansa, mutta nyt tuo alemmuuskompleksin aiheuttama pakonomainen tarve selittää ja vääristellä lähinnä surettaa.
 

Captain Slow

Jäsen
Suosikkijoukkue
KR69, K11ng Perrin, Bratislavan mm-miehistö 2019

JypFabu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jyp
Ovatko juniorit rekisteröityneitä pelaajia? Ainakin niillä on lisenssit sun muut. Mutta jos kaikki 6-vuotiaat lasketaan johonkin futarien rekisteriin, niin sehän selittää jo aika lailla tuota pelaajien määrää. Jalkapallohan on varmaan 30 kertaa halvempi laji harrastaa kuin jääkiekko. Ja lasten pitää kuitenkin liikkua, mammojen on helppo dumpata lapsensa futiskentille. Kaukalo on vaan liian kallis.

Tässä kohtaa järjissään olevalta lätkäfanilta odottas pientä reality checkiä, jos lätkä menee hinnaltaan ulos niille, joilla siihen ois potentiaalia, se on pelkästään vitun huono juttu. Mä olen jo vuosia joutunu vierestä katteleen, että junnut, joissa olis lahjakkuutta, ei pysty lajia harrastaan sen kalleuden takia, kun kotiväellä ei vaan kertakaikkiaan oo rahaa laittaa likoon. Surullista se mun mielestä on. Onneks fudista vielä pystyy pelaan, vaikka halpaa sekään ei oo, mutta pelkäänpä, että entistä suurempi osa lahjakkaista tippuu ulos, kun perheillä ei vaan enää rahat riitä. Mutta veikkaan, että parkourissa tulee menestystä lähivuosina, jos niistä joku suostuu leikkimään kilpaurheilua. Näillä kulmilla, missä stadissa asun, musta on jo pitempään ollu murheellista, että junioreille on ihan vitun maku mikään lätkä, ei niitä oikeesti kiinnosta, eikä ne vahtaa suomen matseja, jotenkin mikään ei vois niille olla kaukasempaa. Niiden idolit in ihan muualla, kun jossain leijonapaidoissa. Kuvaavaa on, mun oma poika duunas mulle aika komeet piirustukset , kun JYP voitti suomenmestaruudet, mutta ei sille itselleen niillä mitään merkitystä ollut. Se on lahjakas, mutta haluaa ja pelaa fudista, koska sen mielestä ainoastaan fudiskentällä mittaa toisiaan parhaat maailmassa. Mua se kattelee vähän säälien, kun se tosi ja parhaat mitataan ihan muualla.
 

Wiljami

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, sympatiaa muuhun Savoon ja Kaakonkulmalle
Lainattu vähiten arvostamien nimimerkkien ketjusta:
Defensefirst. Aivan sietämätöntä negailua koko junnukisojen ajan. Muutenkin minulla on ko. kirjoittajasta epämiellyttävä kuva, mutta nämä junnukisat ovat olleet kirsikka kakun päällä.

En ihmettele lainkaan että palstatoveri nimimerkiltään @Defensefirst ei arvosta lainkaan tämänkertaisten junnukisojen esityksiä.
 

polvipetteri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Yle2 näyttää parhaillaan Virtuaalijääkiekon SM-kisoja. Eikä siinä vielä kaikki, sillä pelissä on selostaja ja kommentaattori. Lisäksi studiossa asiaan eläytyvä yleisö Suomen pelipaidoissa.
 

bebeto

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Ylöjärven Ryhti
Yle2 näyttää parhaillaan Virtuaalijääkiekon SM-kisoja. Eikä siinä vielä kaikki, sillä pelissä on selostaja ja kommentaattori. Lisäksi studiossa asiaan eläytyvä yleisö Suomen pelipaidoissa.

Washington voitti NYR:n ekassa finaalissa 7-1. Ovie teki kolme.
 

Ötökkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Panthers, Lentävä maalivahti
Hannes pelasi konsolikiekkoa.

Näppärä kaveri ei siinä mitään, mutta aina kiekko tankki-Ovielle ja pyörimään... Olisi kiva nähdä kuinka skulaisi, jos Ovie lanattaisiin heti pelin alussa.
Pelaan siis vaan väärällä jengillä, kun kautta koitan Pantherssilla vääntää? Ei oikeen napsu :)
 

Beagle Boy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Luomuteurastajat (RIP)
Pelaan siis vaan väärällä jengillä, kun kautta koitan Pantherssilla vääntää? Ei oikeen napsu :)

Eikös Jagr ole vähän samanlainen tankki. Hannes näköjään hakee lähes aina aloituksesta sidonnan ja kiekko sitä kautta Ovielle ja sitten siitä.

Onko 16 edelleen aloituksissa käytössä kivi-paperi-sakset systeemi?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös