Mille naurat juuri nyt?

  • 13 203 979
  • 50 364

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Tämäpä erinomaista! Saatiin siis asiakeskustelija tänne, niitä ei ole koskaan liikaa.

Viime aikoina kaikki järkevät ovat kannattaneet Trumpia presidentiksi, mutta suunsoittajat ovat jotain Hillarysta huudelleet.
 

Geezer

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK. Sympatiat Kuopioon ja Lappeenrantaan.
Parahin keskustelija "Turha Kaukalo" minua lienee vaikea lokeroida mihinkään ainakaan ahtaaseen karsinaan.

Kokoomuslaiseksi olen liian vasemmistolainen ja sosialidemokraatiksi liian oikeistolainen.

Yritän elää kunnolla ja olla pahemmin kummittelematta, kun kantapääni laitan tasakkain.

Tiedoksi vaan, että olet natsi. Kuten kaikki Liisa Jaakonsaaresta oikealle.
 
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
Tämän ketjun otsikon mukaisesti voisin lievä virne suupielessäni kertoa olevani baarin kovin liberaali, mutta kaiken kaikkiaan tämäkin ymmärrettäneen joidenkin vastaanottimissa väärätolaisesti.
 

Geezer

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK. Sympatiat Kuopioon ja Lappeenrantaan.
Eihän Jaakonsaaresta vasemmalle ole mitään paitsi Tarja Halonen. Ollaanko me kaikki natseja!

Ollaan, kaikki nisset ja nasset. Sitä päivää odotellessa, kun tämä valkenee nimimerkki Airfixille.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Mutta joo, aiheeseen mennäkseni: toivottavasti ensi vuonna saadaan kunnon livekuvaa mielenosoituksista ja haastatellaan mielenosoittajia. Nyt joutui taas tyytymään heikkolaatuisiin videoihin, kun YLE voisi antaa meille teräväpiirtona naurun aihetta. Eikö noi soihtuilijat ja anarkistit vois pistää vaikka olympiastadionille tappelemaan? Se olis täysi tupa oli keli ihan minkälainen tahansa. Hjallis vois hoitaa homman ja Amanda olis deejiinä. Vähän harmittaa, kun poliisi meni väliin (vissiin joku laki), sillä eilen oltais saatu ns. huikeeta viihdettä kun Eliten edustalla olisivat kansanryhmät kohdanneet.
 
Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki
Luinko mä oikein, että joku kehtaa jotain Hillaryjä huudella? Taivas, ma sanon.
 
Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki

kalkkifredi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Trump 2016, IFK, Jerry Springer, Veronica
Kuten The Donald sen osuvasti sanoi, niin Bernie on kommareiden kuningas. Hillary vaan leikki kommaria, koska Sanders johtaa kommarilaivaa ja sen pitää topata kaikki, mitä seniili lupaa kansalle ilmaiseksi.
 
Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki
Berniellä puna on lipussa, Donniella niskassa.
 

MustatKortit

Jäsen
Suosikkijoukkue
Joel Pohjanpalo ja Aleksi Mustonen

Doforos

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK Helsingfors, LA Kings, MMÅ
Juha Hiitelä kuittailee Twitterissä A. Seminille. Jotenkin kaunista. Niin kuin juuri Hiitelällä olisi varaa sanoa yhtään mitään ammatista ja sen taidosta.

Juha Hiitelä ‏@jhiitela 23 t23 tuntia sitten
Can anyone see any future for Alex Semin in NHL? As zamboni driver, maybe?

Miten mä oon kuvitellut, että Hiitelä olisi jotenkin hyväkin toimittaja, mutta nyt mitä enemmän seuraa, sitä paskemmalta jätkältä vaikuttaa. Just niin kuin tällaiset läpät? ISTV'ssä kun ensimmäisen kerran "näin videokuvaa" tyypistä, ihmettelin ekana että kenet IT-miehen ne ovat ottaneet sinne korvaamaan poissaolijoita, kunnes näyttivät nimen. Mun mielestä läppää voi heittää, paskaakin läppää, jos on näyttöjä, millä osoittaa että osaa myös asiansa.
 
Suosikkijoukkue
Kalpa
Juha Hiitelä kuittailee Twitterissä A. Seminille. Jotenkin kaunista. Niin kuin juuri Hiitelällä olisi varaa sanoa yhtään mitään ammatista ja sen taidosta.

Eiköhän tuo vielä kolahda omaan nilkkaan, kun Semin veivaa MM-kisoissa tai olympialaisissa voittomaalin Suomen kenttäpäässä olevaan metallikehikkoon.
 

Captain Slow

Jäsen
Suosikkijoukkue
KR69, K11ng Perrin, Bratislavan mm-miehistö 2019
Suosikkijoukkue
Susanna Pöykiö
Jostain syystä Jokereiden ja Veikkauksen diipadaapat nousevat jatkiksen etusivulle aina. Onkohan noilla jotain tekemistä keskenään? Kysykää nyt vielä myyjältä, että nauraako matkalla pankkiin.
 

Baldrick

Jäsen

J.Hotti

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK Detroit Red Wings FC Barcelona
https://www.youtube.com/watch?v=Teqn_8tu5D4 Linkissä poliisit ampuu kuoliaaksi pyöräilijän joka ei tee elettäkään eikä ole aseistettu, aamu levii ihan käsiin kun nauraa näitä. Liveleaksissa on myös paljon hauskaa matskua, pääasiassa Israelin armeijan toimesta jossa siviilejä lahdataan ja piestään.

Mä en nyt oikein tiedä mitä ajatella... Siis tosta videosta ja ennen kaikkea siitä, että joku nauraa näille.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös