Mille naurat juuri nyt?

  • 13 209 123
  • 50 365
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Kangasalan jonnet ajoivat melkein lasten yli mautoilla ES-huurussa (Jälkiselvittelyt) - YouTube

Kakaroiden reaktio miehen saavuttua paikalle on luokkaa priceless! Porukalla viitsivät naiselle räkättää sen minkä kerkesivät, mutta täydellinen hiljaisuus saapui miehen lähestyessä ryhmää.

Voi hyvänen aika sentään. Kuulemma video tavoittanut ainakin osan vanhemmista, toivottavasti lähtee mopoautot hyllylle. Voi jatkaa fillarin kyydissä tyttöjen naurattamista.
 

Kaiuni Alen

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, kaikki menestyksekkäät jalkapallojoukkueet
Kangasalan jonnet ajoivat melkein lasten yli mautoilla ES-huurussa (Jälkiselvittelyt) - YouTube

Kakaroiden reaktio miehen saavuttua paikalle on luokkaa priceless! Porukalla viitsivät naiselle räkättää sen minkä kerkesivät, mutta täydellinen hiljaisuus saapui miehen lähestyessä ryhmää.
Ai saakeli mitä idiootteja. Vaikka mitään onnettomuutta ei tapahtunut, niin ihan helvetin typerää tuollainen räksyttäminen. Ei mitään kunnioitusta aikuisia kohtaan. Nämä jonnet ovat juuri sellaisia ihmisiä, keiden kanssa en henkilökohtaisesti haluaisi ikinä olla missään tekemisissä.
 

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC, maapisteet, Captain Conker
Nauran tätä Merovingin löytämää infopläjäystä. Juu, todellinen yllätys listan lopussa. Heh.

Selailin tänään Facebookkia illalla ja satuin käymään Verkkomeedion sivuilla Facebookissa. Kyseessähän on putinisteista, verkkomediasta ja Venäjän trolleista satiiria repivä sivu, jolla on myös ihan oikeaa tietoa tarjoavia postauksia. Nyt siellä oli tarjolla nimimerkkilista, jonka takana on kuulemma yksi tyyppi, joka on monilla foorumeilla levittänyt itäisen naapurin toimintaa puolustavia viestejä. Listaa lukiessa löytyikin lopusta pieni, tai en nyt tiedä pieni, yllätys: Tervehdys toverit!Viime aikoina on... - Verkkomeedio - Neutraali Uutispalvelu | Facebook

Kiitettävän kokoinen lista, ei voi muuta sanoa. Jos noilla pistää viestejä menemään massana, niin alkaa se käydä jo työstä.
 

cottonmouth

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo & Philadelphia Flyers

Liitteet

  • image.jpg
    image.jpg
    637,5 KB · kertaa luettu: 842

JYP#44

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyyni Kari & Klassikkopaidat
Olen tämän viikon istunut logistisista syistä firmamme osastolla, jossa työntekijöistä noin 90 prosenttia on naisia.
Muistan itse kun aloitin nykyisessä työpaikassani kesälomatuuraajana pari vuotta sitten. Olin 19v ja ihan ensimmäisiä viikkoa töissä, enkä tuntenut ketään sieltä töistä. Normaalisti silloisessa tehtävässäni emme ehtineet juuri juttelemaan työkavereidemme kanssa, koska työt tehtiin yksin omilla pisteillämme ja melussa käytettiin kuulosuojaimia. Ihan hyvä juttu mielestäni. Kerran sitten tuli joku poikkeustilanne, jossa olimme päivystämässä eräässä kopissa erään yli kuuskymppisen mummon kanssa. Kopista pystyi hyvin seuraamaan muiden työntekijöiden työskentelyä ja tämä koppi on niitä harvoja työpisteitä missä voipi keskustella aivan normaalisti, koska ei melua. Sen sijaan että mummon kanssa oltaisiin juteltu "omista jutuistamme" , niin mummon jutut koostuivat lähinnä muista minulle silloin vielä täysin tuntemattomista työkavereista juoruaminen. Eivätkä ne juorut olleet edes mitään "mukavia juoruja", vaan sellaista että kenen vaimo ryyppää niin että lapset ovat vaarassa lähteä huostaan, kenen mies on väkivaltainen humalassa, kenen isä tappoi itsensä, kenen lapsilla oli huume-ongelmaa. Teki mieli sanoa että lopeta nyt, ei kiinnosta kuulla tuntemattomista ihmisistä ylipäätään mitään, puhumattakaan tuollaisia juttuja.

Mutta muuten minä tunnen kyllä yhtä paljon juoruavia miehiä kuin naisia. Sellaisen eron olen kyllä itse huomanneet että miehet "vain juoruavat", kun taas naiset juoruavat ja haukkuvat seläntakana pystyyn.
 

Shard

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings, Tappara, Laine, Barkov
Minä olin ysiluokalla TETissä huoltoaseman kahvilassa, jonka kaikki työntekijät olivat naisia. Silloin tuli nuorena jolppina ihmeteltyä, kuinka ne kehtaavat puhua paskaa toisistaan selän takana. Se oli jatkuvaa ja aina niistä jotka eivät olleet työvuorossa, sitten näyteltiin hyvää kaveria kun olivat paikalla. Pääosin olivat vielä mukavaa porukkaa, olihan tuo todella erikoinen työympäristö ja mielenkiintoinen tunnelma.
 
Minä olin ysiluokalla tetissä kaupungin toimistossa, jossa sielläkin kaikki olivat naisia. Ihmettelivät, mistä tulee karsea liuottimen katku. No mun uloshengityksestähän se tuli, kun tuli tuolla viikolla impattua bensaa iltaisin. Vieläkin naurattaa.
 

kalkkifredi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Trump 2016, IFK, Jerry Springer, Veronica
Mä ainaki tipuin ihan maxitäböl noihi paskatuhero-läppiin, jotenki ne toimi viel paremmin suomeks kirjotettuna ku Jimmy Carrin suulla enkuks lausuttuna. En tiedä mikä niis oli niin hiertävää et piti boxii antaa.
 

Andji

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kulloinkin minkäkin liigan hallitseva mestari
Mä ainaki tipuin ihan maxitäböl noihi paskatuhero-läppiin, jotenki ne toimi viel paremmin suomeks kirjotettuna ku Jimmy Carrin suulla enkuks lausuttuna. En tiedä mikä niis oli niin hiertävää et piti boxii antaa.
Jimmy Carr on yksi suosikkikoomikoistani, mutta silti tuo ZayWestin "läppä" ei ollut mielestäni hauska, eikä todellakaan toiminut suomeksi. There's a time and a place etc. etc.
 

Footless

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toronto Maple Leafs
Jimmy Carr on yksi suosikkikoomikoistani, mutta silti tuo ZayWestin "läppä" ei ollut mielestäni hauska, eikä todellakaan toiminut suomeksi. There's a time and a place etc. etc.
Ei se munkaan mielestä mitenkään erityisen hauska ollut, mutta paskan huumorin ei pitäisi silti olla peruste pelikiellolle.
 

Kulttimörkö

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP ja maajoukkueet
Ei se munkaan mielestä mitenkään erityisen hauska ollut, mutta paskan huumorin ei pitäisi silti olla peruste pelikiellolle.
Juuri näin. Moderaattoreilta tuli taas merkki siitä ettei pelisilmää ole ollenkaan. Tosin tämä ei kyllä yllättänyt edelleenkään.
 

Petros

Jäsen
Suosikkijoukkue
42 Stars
Troikka kiinni!!

Jatkoajan kolme parhainta ääliötä jauhamassa jormat tanassa politiikkapaskaa "hallituskeskustelu 2015" ketjussa.

Hah hah
 

Eino_Mies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Nauran SoMe:ssa möykkäävillä ihmisille, jotka neljä vuotta sitten alkoivat dissaamaan PerSuja puolueen jäätyä oppositioon. Vastuunpakoilu- ja rasismikortit lyötiin pöytään aina jos ei muuta valittamisen aihetta keksitty. Nyt hallitustaipaleen alussa samat mielensäpahoittajat jatkavat itkuvirttään ja ihmettelevät kuinka "kansa äänesti taas väärin".
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös