Mille naurat juuri nyt?

  • 13 208 277
  • 50 365
Suosikkijoukkue
Seksi-Lasse
Puujalkojen ystävänä naurahdin Jatkoajan otsikolle "Peter Regin narripaitoihin!"

Montakos narripaitaa se aikoo päällensä pukea? Eikö tule kuuma usemmassa paidassa?

Lisäksi tulee mieleen tuo aiemminkin keskusteluissa ollut hankintojen ilmoittaminen huutomerkin kanssa. Pitäisi ehdottomasti luoda jonkinlainen kriteeristö siihen, millaisista pelaajista voi käyttää huutomerkkiä otsikossa. Markus Poukkula Bluesiin!
 
Viimeksi muokattu:

DTremens

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Red Wings, PattU, Wolves, Patriots
Keinotekoisille lokkiluodoille.

Ymmärtäisin vakavoitua jos oltaisiin menossa jonkin uhanalaisen ja pesimäherkän lajin reviirille, mutta kun lokkien joista kaupungille on riesaa, imagohaittaa ja ties mitä porua tullut kun pesivät ja pyörivät ihan liiankin ahnaasti ihmisten ja etenkin heidän jätöstensä lähettyvillä. Aika monta lokin pesimäalueeksi kelpaavaa paikkaa taitaa suomenlahden rannalle jäädä...
 

Pipolätkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Dallas
Keinotekoisille lokkiluodoille.

Ymmärtäisin vakavoitua jos oltaisiin menossa jonkin uhanalaisen ja pesimäherkän lajin reviirille, mutta kun lokkien joista kaupungille on riesaa, imagohaittaa ja ties mitä porua tullut kun pesivät ja pyörivät ihan liiankin ahnaasti ihmisten ja etenkin heidän jätöstensä lähettyvillä. Aika monta lokin pesimäalueeksi kelpaavaa paikkaa taitaa suomenlahden rannalle jäädä...
Itse naureskelin samalle asialle kun uutisen näin. Eikö noita luotoja ja saaria ole koko Suomenlahti täynnä joissa pesiä. SItten vielä ihmetellään miksi rahaa rakentamiseen ei ole kun samalla joudutaan pohtimaan ja suunnittelemaan tämmöisiä idioottimaisuuksia. Tulee mieleen Kuopion toriremontti jossa rahaa paloi miljoonia euroja kun joku valitti että Kauppahalli yhteydessä oleva vanha ja ränsistynyt kalahalli täytyy säilyttää ja koko paska tunkattiin pystyyn ja tuetttiin ilmaan kunnes huomattiin että paikkahan on homeessa ja käyttökelvoton. No purkuunhan se lopulta meni ja rahaa paloi.
 

Melko Huono

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Siinä on se ero, että nimimerkki Melko Huono on ilmeisesti ihan tosissaan noiden juttujensa kanssa.
Eli sinä ainoastaan provoat? Minä kerron mitä mieltä KHL:stä olen, ei se minua millään tavalla ahdista. Sinäkin siis oikeasti olet sitä mieltä että KHL on paska sarja? Hyvä juttu, ollaan jostain siis oikeasti kuitenkin samaa mieltä!
 

Tuamas

Jäsen
Keinotekoisille lokkiluodoille.

Ymmärtäisin vakavoitua jos oltaisiin menossa jonkin uhanalaisen ja pesimäherkän lajin reviirille, mutta kun lokkien joista kaupungille on riesaa, imagohaittaa ja ties mitä porua tullut kun pesivät ja pyörivät ihan liiankin ahnaasti ihmisten ja etenkin heidän jätöstensä lähettyvillä. Aika monta lokin pesimäalueeksi kelpaavaa paikkaa taitaa suomenlahden rannalle jäädä...

Kaikista härskeintähän tässä toiminnassa on se, että tästä on tilattu yksityiseltä toimijalta 32 sivun selvitys asiasta, en nyt nopealla selvityksellä löytänyt kuinka monta kymmentä/sataa tuhatta selvitys maksoi.

Karu esitys taas siitä kuinka poliitikoilla ei ihan maalaisjärki aina toimi.
 

jussi_j

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Kaikista härskeintähän tässä toiminnassa on se, että tästä on tilattu yksityiseltä toimijalta 32 sivun selvitys asiasta, en nyt nopealla selvityksellä löytänyt kuinka monta kymmentä/sataa tuhatta selvitys maksoi.

Karu esitys taas siitä kuinka poliitikoilla ei ihan maalaisjärki aina toimi.
Missä on näkyvissä helsingin kaupungin maksamat laskut? Olisi kiva tietää paljon WSP ja Ympäristötutkimus Yrjölä ovat tuosta keränneet.
 
Viimeksi muokattu:

Pipolätkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Dallas
Kaikista härskeintähän tässä toiminnassa on se, että tästä on tilattu yksityiseltä toimijalta 32 sivun selvitys asiasta, en nyt nopealla selvityksellä löytänyt kuinka monta kymmentä/sataa tuhatta selvitys maksoi.

Karu esitys taas siitä kuinka poliitikoilla ei ihan maalaisjärki aina toimi.
Mitenköhän tuollaisen homman saisi. Päivässä Kirjoittaisi vain hemmetin pitkän paperin siitä että kyllä luoto häviää ja tilalle jos tehdään uusi niin lokit ehkä tykkää ehkä ei. Lasku perään ja kuukaudeksi espanjaan lomalle.
 

Melko Huono

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Missä olen näin sanonut?
Alunperin oli kyse ainoastaan siitä oletko sinä ja muutama muu tosissaan noiden KHL:ää ylistävien viestien kanssa vai ette. Jos te ylistätte KHL:ää ja dissaatte muita sarjoja, lähinnä SM-liigaa, niin eikö se silloin ole tietoista flametusta jos kuitenkaan et oikeasti ole sitä mieltä? Mikä silloin on pointti sun viesteissä? Miksi kirjoitat asioita joita et kuitenkaan voi allekirjoittaa? Sinä taidat provosoitua jos joku vähättelee KHL:ää? On pitänyt oikein ottaa yhden yksittäisen henkilön oma VEIKKAUS allekirjoitukseen, joka ei tällä kertaa mennyt oikein, mutta vähätteli KHL:ää ja Jokereita.
 

faro

Jäsen
Sinäkin siis oikeasti olet sitä mieltä että KHL on paska sarja? Hyvä juttu, ollaan jostain siis oikeasti kuitenkin samaa mieltä!
Tuli muuten mieleen, että ei tästä nyt kovin kauaa ole, kun vielä myönsit KHL:n olevan maailman toiseksi kovin sarja. Nyt puolestaan väität KHL:n olevan paska sarja, koska pari Suomen joukkueen KHL-pelaajaa on pelannut huonosti.

Joko olet tyhmä tai sitten provoat. Vai onko Liiga sitten sysipaska sarja?
 

faro

Jäsen
Alunperin oli kyse ainoastaan siitä oletko sinä ja muutama muu tosissaan noiden KHL:ää ylistävien viestien kanssa vai ette. Jos te ylistätte KHL:ää ja dissaatte muita sarjoja, lähinnä SM-liigaa, niin eikö se silloin ole tietoista flametusta jos kuitenkaan et oikeasti ole sitä mieltä?

En tiedä, kysy muilta. Harvemmin minä SM-liigaa dissaan. Ei mulla ole siihen mitään tarvetta.
On pitänyt oikein ottaa yhden yksittäisen henkilön oma VEIKKAUS allekirjoitukseen, joka ei tällä kertaa mennyt oikein, mutta vähätteli KHL:ää ja Jokereita.
No olihan tuo yhden yksittäisen porilaisen hitsarin veikkaus niin surkuhupaisa, että se kuuluu ehdottomasti allekirjoituspaikan lisäksi tähän ketjuun.
 

Tuamas

Jäsen
Missä on näkyvissä helsingin kaupungin maksamat laskut? Olisi kiva tietää paljon WSP ja Ympäristötutkimus Yrjölä ovat tuosta keränneet.

Sinänsähän tuo lienee leivottu sisään WSP:n siltaurakan suunnitteluhintaan, jolloin siitä ei välttämättä ole erillistä laskua.
Ympäristösuunnittelu Yrjölällä on 2014 maksettu yksi reilun kolmenkymmenen tonnin lasku, WSP:lle viime vuonna 32ke ja 145ke laskut.

Tuostahan nuo löytyvät Helsingin kaupungin ostot - Helsinki Region Infoshare
 

Melko Huono

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tuli muuten mieleen, että ei tästä nyt kovin kauaa ole, kun vielä myönsit KHL:n olevan maailman toiseksi kovin sarja. Nyt puolestaan väität KHL:n olevan paska sarja, koska pari Suomen joukkueen KHL-pelaajaa on pelannut huonosti.

Joko olet tyhmä tai sitten provoat. Vai onko Liiga sitten sysipaska sarja?
Niin tais tulla kirjoteltua. Onhan siellä helvetin kovia pelaajia, en minä sitä kiellä. Ei se kokonaistaso kuitenkaan mitenkään ylivertainen ole vaikkapa SM-liigaan. Ei Liigasta sinne niin paljon muuten pelaajia kelpaisi, eikä Jokerit olisi noin hyvin siellä muuten pärjännyt. Mulla ainakin on mielikuva että Jokereiden joukkueessa oli kuitenkin aika paljon ihan perus pelaajia SM-liigasta. Erot on lopulta kohtalaisen pieniä nykyään jääkiekon huipulla. Joukkueen koko roolitus on helvetin tärkeetä ja pari yksilöä ei voita mitään missään näistä parhaista pääsarjoista. Pelitavatkin ilmeisesti poikkeavat todella paljon sarjojen välillä. Joo, paska sarja ja paska sarja, hieman kärjistin. Sanottasko sitten niin, että sarja josta minä en tykkää. Sinä taas siitä olet kirjoittanut diggaavasi, mutta nyt kuitenkin kirjoitit että et ole mielipiteidesi kanssa tosissasi, eli johtopäätös on se, että ollaan samaa mieltä. Välillä voin olla vähän tyhmä, asiassa jos toisessakin, sitä en kiellä. Tarkoituksella en kuitenkaan provoa. Minulla on omat näkemykseni joita puolustan, ja joskus lipsahtaa sana tai pari liian kärkkäästi. Ei ole Liiga sysipaska sarja, minun mielestä.
Harvemmin minä SM-liigaa dissaan. Ei mulla ole siihen mitään tarvetta.

Melkeimpä allekirjoituskamaa, mutta olkoon.
No olihan tuo yhden yksittäisen porilaisen hitsarin veikkaus niin surkuhupaisa, että se kuuluu ehdottomasti allekirjoituspaikan lisäksi tähän ketjuun.
Oli jälkeenpäin nähtynä väärä veikkaus. Tulevaisuudessa tuo sitten voikin olla lähempänä totuutta kuin tämän kauden toteutunut yleisömäärä. Mistäpä näitä tietää. Uutuus ja menestys viehättää suomalaisia. Nyt on uutuus poissa ja tulevasta menestyksestä ei vielä voi tietää. Itse uskon että yleisömäärät tulevat teillä ensi kaudella tippumaan. Lukua en uskalla laittaa tietystä syystä...
 

faro

Jäsen
Niin tais tulla kirjoteltua. Onhan siellä helvetin kovia pelaajia, en minä sitä kiellä. Ei se kokonaistaso kuitenkaan mitenkään ylivertainen ole vaikkapa SM-liigaan. Ei Liigasta sinne niin paljon muuten pelaajia kelpaisi, eikä Jokerit olisi noin hyvin siellä muuten pärjännyt. Mulla ainakin on mielikuva että Jokereiden joukkueessa oli kuitenkin aika paljon ihan perus pelaajia SM-liigasta. Erot on lopulta kohtalaisen pieniä nykyään jääkiekon huipulla. Joukkueen koko roolitus on helvetin tärkeetä ja pari yksilöä ei voita mitään missään näistä parhaista pääsarjoista. Pelitavatkin ilmeisesti poikkeavat todella paljon sarjojen välillä. Joo, paska sarja ja paska sarja, hieman kärjistin. Sanottasko sitten niin, että sarja josta minä en tykkää. Sinä taas siitä olet kirjoittanut diggaavasi, mutta nyt kuitenkin kirjoitit että et ole mielipiteidesi kanssa tosissasi, eli johtopäätös on se, että ollaan samaa mieltä. Välillä voin olla vähän tyhmä, asiassa jos toisessakin, sitä en kiellä. Tarkoituksella en kuitenkaan provoa. Minulla on omat näkemykseni joita puolustan, ja joskus lipsahtaa sana tai pari liian kärkkäästi. Ei ole Liiga sysipaska sarja, minun mielestä.
No nyt oli jo asiallisempaa tekstiä, josta olenkin hyvin pitkälle samaa mieltä, vaikka näenkin KHL:n ja Liigan tasoeron olevan suurempi, mitä itse annat ymmärtää.
Melkeimpä allekirjoituskamaa, mutta olkoon.
No sitten voit varmaan tuoda esille niitä viestejä, joissa haukun Liigaa?

Uutuus ja menestys viehättää suomalaisia. Nyt on uutuus poissa ja tulevasta menestyksestä ei vielä voi tietää. Itse uskon että yleisömäärät tulevat teillä ensi kaudella tippumaan. Lukua en uskalla laittaa tietystä syystä...
Ei se uutuus vielä(kään) kokonaan ole poissa. Tai ei se ainakaan mielestäni vielä kaudessa poistu.

Tulevan kauden joukkuetta vilkaisemalla voi kylläkin povata ihan hyvää menestystä seuraavallekin kaudelle.
 

Melko Huono

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
No sitten voit varmaan tuoda esille niitä viestejä, joissa haukun Liigaa?
No en todellakaan rupea niitä tänne listaamaan. Haukkuminen ja vähättely on mielestäni aika samoja asioita. Teet sen vähättelyn kuitenkin ihan tietoisesti ja nostat samalla KHL:ää jalustalle. Pieniä vivahde-eroja mutta sama asia.
Ei se uutuus vielä(kään) kokonaan ole poissa. Tai ei se ainakaan mielestäni vielä kaudessa poistu.
Tulevan kauden joukkuetta vilkaisemalla voi kylläkin povata ihan hyvää menestystä seuraavallekin kaudelle.

Ei kokonaan varmasti, mutta silti epäilen yleisömäärän laskua jopa siinä tapauksessa että menestys olisi identtinen.
En ole muuten tietoinen teidän tulevasta joukkueesta kuin että Jormakka sinne taisi tulla. Lisäksi joku pohjoismaalainen, olikohan Norjasta. Vaikea arvioida kuitenkaan menestystä etukäteen vaikka tietäisin listan kokonaisuudessaan. Tuskin monikaan uskoi ennen viime kautta kokoonpanoa katselemalla että noin hyvin menee mitä meni?
Mut nyt ei jouda enempää "vääntämään". Ehkä illalla tai huomenna sitten jos joku vielä mieltä askarruttaa puolin tai toisin.
 
Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki
Haaahhhhaaahhahahahajahahahhahahahahahahahahahahahahahahahahahaaaa!!
 
Suosikkijoukkue
Suomen suurin ja kaunein
Hjallis Harkimo kirjoitti:
Monta pelaajaa sä tiedät SaiPasta? Sano mulle!
En ole muuten tietoinen teidän tulevasta joukkueesta kuin että Jormakka sinne taisi tulla. Lisäksi joku pohjoismaalainen, olikohan Norjasta.

Tälle.

Se norjalainen voitti jonkun turnauksen pistepörssin, mutta en millään saa päähäni mikä sen nimi oli. Hän on wikipedian mukaan kaksinkertainen Norjan mestari. no pun intended
 

douppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
Ihan yhtä hauskaa on mm. faron, erkun ja blueline;n sokea KHL:n ylistäminen ;)

Ai perhana, unohdin Action Bronsonin. Hyvä että laitoit viestin tänne A-B, niin lista täydentyi ;)

Äsken naurahdin vähän tuolle ruotsalaislehden spekulaatiolle (IS:n juttu) siitä, häviääkö Suomi tänään tahallaan Venäjälle. Juu tottakai, ja ihan varmaan! :)
 

faro

Jäsen
Tälle.

Se norjalainen voitti jonkun turnauksen pistepörssin, mutta en millään saa päähäni mikä sen nimi oli.
Taidettiinpa myös valita tuon kyseisen turnauksen parhaaksi pelaajaksi. Itsekään en nyt juuri muista tuon turnauksen nimeä. Muistaakseni HIFK pelasi samassa turnauksessa.

Jos nyt vielä oikein muistelee, niin tämän norjalaisen joukkue taisi tiputtaa HIFK:n pudotuspeleissä.
 

Melko Huono

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tälle.

Se norjalainen voitti jonkun turnauksen pistepörssin, mutta en millään saa päähäni mikä sen nimi oli. Hän on wikipedian mukaan kaksinkertainen Norjan mestari. no pun intended
Taidettiinpa myös valita tuon kyseisen turnauksen parhaaksi pelaajaksi. Itsekään en nyt juuri muista tuon turnauksen nimeä. Muistaakseni HIFK pelasi samassa turnauksessa.

Jos nyt vielä oikein muistelee, niin tämän norjalaisen joukkue taisi tiputtaa HIFK:n pudotuspeleissä.
Oho. Pitikin pikasesti tarkastaa mitä siellä oikein on tapahtunut ja sitähän tuli sekoiltua ihan urakalla, taas. En ollut nimittäin tota Olimbin siirtoa huomannut ollenkaan ja tarkoitin Reginiä ja sehän onkin Tanskasta eikä Norjasta. Mutta ollaan ainakin oikeassa ketjussa, kaikki saatiin nauraa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös