Niin tais tulla kirjoteltua. Onhan siellä helvetin kovia pelaajia, en minä sitä kiellä. Ei se kokonaistaso kuitenkaan mitenkään ylivertainen ole vaikkapa SM-liigaan. Ei Liigasta sinne niin paljon muuten pelaajia kelpaisi, eikä Jokerit olisi noin hyvin siellä muuten pärjännyt. Mulla ainakin on mielikuva että Jokereiden joukkueessa oli kuitenkin aika paljon ihan perus pelaajia SM-liigasta. Erot on lopulta kohtalaisen pieniä nykyään jääkiekon huipulla. Joukkueen koko roolitus on helvetin tärkeetä ja pari yksilöä ei voita mitään missään näistä parhaista pääsarjoista. Pelitavatkin ilmeisesti poikkeavat todella paljon sarjojen välillä. Joo, paska sarja ja paska sarja, hieman kärjistin. Sanottasko sitten niin, että sarja josta minä en tykkää. Sinä taas siitä olet kirjoittanut diggaavasi, mutta nyt kuitenkin kirjoitit että et ole mielipiteidesi kanssa tosissasi, eli johtopäätös on se, että ollaan samaa mieltä. Välillä voin olla vähän tyhmä, asiassa jos toisessakin, sitä en kiellä. Tarkoituksella en kuitenkaan provoa. Minulla on omat näkemykseni joita puolustan, ja joskus lipsahtaa sana tai pari liian kärkkäästi. Ei ole Liiga sysipaska sarja, minun mielestä.