Nauran Jatkoajan maajoukkue-osion keskustelupalstalle. Sama oksennuslaari keväästä ja vuodesta toiseen, täysin riippumatta siitä miten Leijonat pelaavat. Toki siellä saattaa joku positiiviseen sävyyn kirjoitettu viesti väliin putkahtaa, mutta yleisilme ja keskustelun sävy on syvästi ahdistunut. Tämä ilmiö voisi vituttaakin, mutta kun tähän on reilun vuosikymmenen aikana tottunut niin enemmän se vaan jaksaa naurattaa.
Lisäksi tulee mieleen tuo aiemminkin keskusteluissa ollut hankintojen ilmoittaminen huutomerkin kanssa.
Itse naureskelin samalle asialle kun uutisen näin. Eikö noita luotoja ja saaria ole koko Suomenlahti täynnä joissa pesiä. SItten vielä ihmetellään miksi rahaa rakentamiseen ei ole kun samalla joudutaan pohtimaan ja suunnittelemaan tämmöisiä idioottimaisuuksia. Tulee mieleen Kuopion toriremontti jossa rahaa paloi miljoonia euroja kun joku valitti että Kauppahalli yhteydessä oleva vanha ja ränsistynyt kalahalli täytyy säilyttää ja koko paska tunkattiin pystyyn ja tuetttiin ilmaan kunnes huomattiin että paikkahan on homeessa ja käyttökelvoton. No purkuunhan se lopulta meni ja rahaa paloi.Keinotekoisille lokkiluodoille.
Ymmärtäisin vakavoitua jos oltaisiin menossa jonkin uhanalaisen ja pesimäherkän lajin reviirille, mutta kun lokkien joista kaupungille on riesaa, imagohaittaa ja ties mitä porua tullut kun pesivät ja pyörivät ihan liiankin ahnaasti ihmisten ja etenkin heidän jätöstensä lähettyvillä. Aika monta lokin pesimäalueeksi kelpaavaa paikkaa taitaa suomenlahden rannalle jäädä...
Nimimerkki Melko Huonon KHL-ahdistukselle on aina niin mukava naurekella.
Siinä on se ero, että nimimerkki Melko Huono on ilmeisesti ihan tosissaan noiden juttujensa kanssa.Ihan yhtä hauskaa on mm. sun, erkun ja blueline;n sokea KHL:n ylistäminen ;)
Eli sinä ainoastaan provoat? Minä kerron mitä mieltä KHL:stä olen, ei se minua millään tavalla ahdista. Sinäkin siis oikeasti olet sitä mieltä että KHL on paska sarja? Hyvä juttu, ollaan jostain siis oikeasti kuitenkin samaa mieltä!Siinä on se ero, että nimimerkki Melko Huono on ilmeisesti ihan tosissaan noiden juttujensa kanssa.
Keinotekoisille lokkiluodoille.
Ymmärtäisin vakavoitua jos oltaisiin menossa jonkin uhanalaisen ja pesimäherkän lajin reviirille, mutta kun lokkien joista kaupungille on riesaa, imagohaittaa ja ties mitä porua tullut kun pesivät ja pyörivät ihan liiankin ahnaasti ihmisten ja etenkin heidän jätöstensä lähettyvillä. Aika monta lokin pesimäalueeksi kelpaavaa paikkaa taitaa suomenlahden rannalle jäädä...
Luuleeko joku oikeasti, että minä pidän KHL:ää NHL:ää parempana sarjana? Ja vieläpä provosoituu tuosta?Eli sinä ainoastaan provoat? Minä kerron mitä mieltä KHL:stä olen, ei se minua millään tavalla ahdista.
Missä olen näin sanonut?Sinäkin siis oikeasti olet sitä mieltä että KHL on paska sarja?
Missä on näkyvissä helsingin kaupungin maksamat laskut? Olisi kiva tietää paljon WSP ja Ympäristötutkimus Yrjölä ovat tuosta keränneet.Kaikista härskeintähän tässä toiminnassa on se, että tästä on tilattu yksityiseltä toimijalta 32 sivun selvitys asiasta, en nyt nopealla selvityksellä löytänyt kuinka monta kymmentä/sataa tuhatta selvitys maksoi.
Karu esitys taas siitä kuinka poliitikoilla ei ihan maalaisjärki aina toimi.
Mitenköhän tuollaisen homman saisi. Päivässä Kirjoittaisi vain hemmetin pitkän paperin siitä että kyllä luoto häviää ja tilalle jos tehdään uusi niin lokit ehkä tykkää ehkä ei. Lasku perään ja kuukaudeksi espanjaan lomalle.Kaikista härskeintähän tässä toiminnassa on se, että tästä on tilattu yksityiseltä toimijalta 32 sivun selvitys asiasta, en nyt nopealla selvityksellä löytänyt kuinka monta kymmentä/sataa tuhatta selvitys maksoi.
Karu esitys taas siitä kuinka poliitikoilla ei ihan maalaisjärki aina toimi.
Alunperin oli kyse ainoastaan siitä oletko sinä ja muutama muu tosissaan noiden KHL:ää ylistävien viestien kanssa vai ette. Jos te ylistätte KHL:ää ja dissaatte muita sarjoja, lähinnä SM-liigaa, niin eikö se silloin ole tietoista flametusta jos kuitenkaan et oikeasti ole sitä mieltä? Mikä silloin on pointti sun viesteissä? Miksi kirjoitat asioita joita et kuitenkaan voi allekirjoittaa? Sinä taidat provosoitua jos joku vähättelee KHL:ää? On pitänyt oikein ottaa yhden yksittäisen henkilön oma VEIKKAUS allekirjoitukseen, joka ei tällä kertaa mennyt oikein, mutta vähätteli KHL:ää ja Jokereita.Missä olen näin sanonut?
Tuli muuten mieleen, että ei tästä nyt kovin kauaa ole, kun vielä myönsit KHL:n olevan maailman toiseksi kovin sarja. Nyt puolestaan väität KHL:n olevan paska sarja, koska pari Suomen joukkueen KHL-pelaajaa on pelannut huonosti.Sinäkin siis oikeasti olet sitä mieltä että KHL on paska sarja? Hyvä juttu, ollaan jostain siis oikeasti kuitenkin samaa mieltä!
Alunperin oli kyse ainoastaan siitä oletko sinä ja muutama muu tosissaan noiden KHL:ää ylistävien viestien kanssa vai ette. Jos te ylistätte KHL:ää ja dissaatte muita sarjoja, lähinnä SM-liigaa, niin eikö se silloin ole tietoista flametusta jos kuitenkaan et oikeasti ole sitä mieltä?
No olihan tuo yhden yksittäisen porilaisen hitsarin veikkaus niin surkuhupaisa, että se kuuluu ehdottomasti allekirjoituspaikan lisäksi tähän ketjuun.On pitänyt oikein ottaa yhden yksittäisen henkilön oma VEIKKAUS allekirjoitukseen, joka ei tällä kertaa mennyt oikein, mutta vähätteli KHL:ää ja Jokereita.
Missä on näkyvissä helsingin kaupungin maksamat laskut? Olisi kiva tietää paljon WSP ja Ympäristötutkimus Yrjölä ovat tuosta keränneet.
Niin tais tulla kirjoteltua. Onhan siellä helvetin kovia pelaajia, en minä sitä kiellä. Ei se kokonaistaso kuitenkaan mitenkään ylivertainen ole vaikkapa SM-liigaan. Ei Liigasta sinne niin paljon muuten pelaajia kelpaisi, eikä Jokerit olisi noin hyvin siellä muuten pärjännyt. Mulla ainakin on mielikuva että Jokereiden joukkueessa oli kuitenkin aika paljon ihan perus pelaajia SM-liigasta. Erot on lopulta kohtalaisen pieniä nykyään jääkiekon huipulla. Joukkueen koko roolitus on helvetin tärkeetä ja pari yksilöä ei voita mitään missään näistä parhaista pääsarjoista. Pelitavatkin ilmeisesti poikkeavat todella paljon sarjojen välillä. Joo, paska sarja ja paska sarja, hieman kärjistin. Sanottasko sitten niin, että sarja josta minä en tykkää. Sinä taas siitä olet kirjoittanut diggaavasi, mutta nyt kuitenkin kirjoitit että et ole mielipiteidesi kanssa tosissasi, eli johtopäätös on se, että ollaan samaa mieltä. Välillä voin olla vähän tyhmä, asiassa jos toisessakin, sitä en kiellä. Tarkoituksella en kuitenkaan provoa. Minulla on omat näkemykseni joita puolustan, ja joskus lipsahtaa sana tai pari liian kärkkäästi. Ei ole Liiga sysipaska sarja, minun mielestä.Tuli muuten mieleen, että ei tästä nyt kovin kauaa ole, kun vielä myönsit KHL:n olevan maailman toiseksi kovin sarja. Nyt puolestaan väität KHL:n olevan paska sarja, koska pari Suomen joukkueen KHL-pelaajaa on pelannut huonosti.
Joko olet tyhmä tai sitten provoat. Vai onko Liiga sitten sysipaska sarja?
Harvemmin minä SM-liigaa dissaan. Ei mulla ole siihen mitään tarvetta.
Oli jälkeenpäin nähtynä väärä veikkaus. Tulevaisuudessa tuo sitten voikin olla lähempänä totuutta kuin tämän kauden toteutunut yleisömäärä. Mistäpä näitä tietää. Uutuus ja menestys viehättää suomalaisia. Nyt on uutuus poissa ja tulevasta menestyksestä ei vielä voi tietää. Itse uskon että yleisömäärät tulevat teillä ensi kaudella tippumaan. Lukua en uskalla laittaa tietystä syystä...No olihan tuo yhden yksittäisen porilaisen hitsarin veikkaus niin surkuhupaisa, että se kuuluu ehdottomasti allekirjoituspaikan lisäksi tähän ketjuun.
No nyt oli jo asiallisempaa tekstiä, josta olenkin hyvin pitkälle samaa mieltä, vaikka näenkin KHL:n ja Liigan tasoeron olevan suurempi, mitä itse annat ymmärtää.Niin tais tulla kirjoteltua. Onhan siellä helvetin kovia pelaajia, en minä sitä kiellä. Ei se kokonaistaso kuitenkaan mitenkään ylivertainen ole vaikkapa SM-liigaan. Ei Liigasta sinne niin paljon muuten pelaajia kelpaisi, eikä Jokerit olisi noin hyvin siellä muuten pärjännyt. Mulla ainakin on mielikuva että Jokereiden joukkueessa oli kuitenkin aika paljon ihan perus pelaajia SM-liigasta. Erot on lopulta kohtalaisen pieniä nykyään jääkiekon huipulla. Joukkueen koko roolitus on helvetin tärkeetä ja pari yksilöä ei voita mitään missään näistä parhaista pääsarjoista. Pelitavatkin ilmeisesti poikkeavat todella paljon sarjojen välillä. Joo, paska sarja ja paska sarja, hieman kärjistin. Sanottasko sitten niin, että sarja josta minä en tykkää. Sinä taas siitä olet kirjoittanut diggaavasi, mutta nyt kuitenkin kirjoitit että et ole mielipiteidesi kanssa tosissasi, eli johtopäätös on se, että ollaan samaa mieltä. Välillä voin olla vähän tyhmä, asiassa jos toisessakin, sitä en kiellä. Tarkoituksella en kuitenkaan provoa. Minulla on omat näkemykseni joita puolustan, ja joskus lipsahtaa sana tai pari liian kärkkäästi. Ei ole Liiga sysipaska sarja, minun mielestä.
No sitten voit varmaan tuoda esille niitä viestejä, joissa haukun Liigaa?Melkeimpä allekirjoituskamaa, mutta olkoon.
Ei se uutuus vielä(kään) kokonaan ole poissa. Tai ei se ainakaan mielestäni vielä kaudessa poistu.Uutuus ja menestys viehättää suomalaisia. Nyt on uutuus poissa ja tulevasta menestyksestä ei vielä voi tietää. Itse uskon että yleisömäärät tulevat teillä ensi kaudella tippumaan. Lukua en uskalla laittaa tietystä syystä...
No en todellakaan rupea niitä tänne listaamaan. Haukkuminen ja vähättely on mielestäni aika samoja asioita. Teet sen vähättelyn kuitenkin ihan tietoisesti ja nostat samalla KHL:ää jalustalle. Pieniä vivahde-eroja mutta sama asia.No sitten voit varmaan tuoda esille niitä viestejä, joissa haukun Liigaa?
Ei se uutuus vielä(kään) kokonaan ole poissa. Tai ei se ainakaan mielestäni vielä kaudessa poistu.
Tulevan kauden joukkuetta vilkaisemalla voi kylläkin povata ihan hyvää menestystä seuraavallekin kaudelle.
Hjallis Harkimo kirjoitti:Monta pelaajaa sä tiedät SaiPasta? Sano mulle!
En ole muuten tietoinen teidän tulevasta joukkueesta kuin että Jormakka sinne taisi tulla. Lisäksi joku pohjoismaalainen, olikohan Norjasta.