Mille naurat juuri nyt?

  • 13 206 944
  • 50 365

Walrus21

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Miss Helsinki kisalle. Naismakunsa kullakin mutta ei kai nyt tätä voittajaa voi kutsua missin tasoiseksi hyvällä tahdollakaan. Linkki IL http://www.iltalehti.fi/viihde/2015011018996289_vi.shtml
Heh, päätin sitten iltiksen sivuille eksyttyäni avata toisenkin linkin, ja sen takaa paljastuikin syy tälle kisojen tasolle:

Sini aikoi myös tuomaroidessan kiinnittää huomiota ennen kaikkea siihen, mitä finalistien sisältä löytyy.
- Se ei ole todellakaan pelkkä ulkonäkö tai kauneus, millä täällä mennään.

http://www.iltalehti.fi/viihde/2015010918995238_vi.shtml Linkki iltalehteen.
 

Bunder

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Coyotes, Thrashers
Toisesta ketjusta bongasin tämän traileri ehdotuksen, joten kiitos nimimerkki narrille. Eli kyseessä näyttää olevan Hatred niminen peli, jossa tarkotuksena on... Noh.. tappaa. Luulisi että jonkun kohun saisi tämäkin peli aikaan. Linkki youtubeen. https://www.youtube.com/watch?v=qV3PhvCf_Jg
 

Eikka86

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Heh, päätin sitten iltiksen sivuille eksyttyäni avata toisenkin linkin, ja sen takaa paljastuikin syy tälle kisojen tasolle:

Sini aikoi myös tuomaroidessan kiinnittää huomiota ennen kaikkea siihen, mitä finalistien sisältä löytyy.
- Se ei ole todellakaan pelkkä ulkonäkö tai kauneus, millä täällä mennään.

http://www.iltalehti.fi/viihde/2015010918995238_vi.shtml Linkki iltalehteen.

Olisi mukava tietää että mitähän sieltä lopulta löytyi?
 
Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine
Varmaankin ainakin maksa, munuainen, tukku verisuonia ja jokseenkin surkastunut aivojen otsalohko. Muusta en ole sitten ihan varma.
Mahdollisesti myös Ryan Getzlaf.
 

Lunatico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit

Trenchtown

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Lueskelin yöllä NHL-pelin ohessa palstaa ja The Voice of Finland-ketjua. Siellä joku oli kehunut kohtalaisen vuolaasti yhtä ohjelmassa nähtyä lauluesitystä ja välittömästi tuli mieleen, että jokohan palstan virallinen oikeinkuuntelija @ZayWest tänään tuon bongaa ja ilmestyy ketjuun dissaamaan ko. esitystä. Vähän nauratti, kun näin oli päässyt käymään.

Eikä mulla mitään ole ZayWestiä vastaan, huvittaa vain poikkeuksellisen piikikäs tapansa kertoa muille, että nämä ovat väärässä. No tätähän Jatkoaika nykyään on, ei siinä.

*e* No joo, kävin vielä tarkistamassa ja ei ZayWest varsinaisesti dissannut ko. esitystä, kunhan oli sitä mieltä, että @lake79 lienee kasvanut tynnyrissä, kun meni tuota esitystä noin kehumaan.

*e2* Nimi korjattu J.Hotti -> lake79.
 
Viimeksi muokattu:

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Itse asiassa se olin minä joka sitä esitystä vuolaasti kehui ja meikäänhän tuo siellä myös viittasi. Myönnettäköön että vähän liikaakin ylistin vaikuttuneena kauniista lauluääänestä, mutta harvoin noin puhdasta lauluääntä ja mukavalta kuulostavaa sovellusta kuulee Suomen lauluskaboissa.
 

ZayWest

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Käännettävät rotsit, Ensisijainen kontakti
No ei voi sanoa että itseltäni nyt ihan putkeen tuo kommentointi meni. Nobody ilman mitään käsitystä musiikista tulee mölyapinoimaan toisten musiikista aiheutuneita hyviä fiiliksiä. Onneksi se jää nyt kuitenkin yhdeksi todisteeksi allekirjoittaneen monista idioottimaisuuksista.

*e* No joo, kävin vielä tarkistamassa ja ei ZayWest varsinaisesti dissannut ko. esitystä, kunhan oli sitä mieltä, että @J.Hotti lienee kasvanut tynnyrissä, kun meni tuota esitystä noin kehumaan.

Oletin vähän turhaan että pojat olisivat seuranneet tai tavanneet muitakin versioita ko. biisistä. Ehkä tynnyrit olisi voinut jättää rauhaan kun niinkin voimakasta kyynelehdintää aiheutti. Täytyy muutenkin olla valot päällä ettei napsu pelikieltoa liekittelystä ja varsinkin ei-tarkoitetusta sellaisesta.
 

Moto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Jos tuossa on tosiaan Suomen seksikkäin nainen, niin on rima todella alhaalla.
Tuota kautta löytää myös linkin Miss Helsinki-kilpailun kärkikolmikkoon. Kisa on ilmeisesti muutettu transu-kilpailuksi?
 

Beergenheim20

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, Jokerit, OJ
Jotenkin tuntuu, että joskus lehden toimitukset oikeen kerjää haukkuja ja mollauksia noille uutisoinnin kohteille. Nyt tosin tuossa ei enää ole sitä kommenttiosiota, aikaisemmin oli. Liekö täyttynyt haukuista ja toimittajat vaan myhäilleet kahvihuoneessa
 

Captain Slow

Jäsen
Suosikkijoukkue
KR69, K11ng Perrin, Bratislavan mm-miehistö 2019

Captain Slow

Jäsen
Suosikkijoukkue
KR69, K11ng Perrin, Bratislavan mm-miehistö 2019
Hah! Mä vielä jopa muistan tän. Näin livenä joskus Blues-Ilves-pelissä.
Ei tuollaista voi olla unohtamatta...? Syöpyy niin tehokkaasti verkkokalvoille moinen.
 

kananlento

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Pittsburgh Penguins, ManU, NP Ice Hawks
Koskakohan ihmiset tajuavat, että 99,9% tatuoinneista ovat todella rumia?

Mä en kans ymmärrä ollenkaan tätä tatuointivillitystä. Suurimmalla osalla todella tökerön näköisiä. Toki ihan ok-näköisiäkin mahtuu mukaan, mutta suurin osa ei mee mun jakeluun. Toisaalta, mitäpä se mulle kuuluu jos joku niitä haluaa ottaa..
 

JYP#44

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyyni Kari & Klassikkopaidat
Koskakohan ihmiset tajuavat, että 99,9% tatuoinneista ovat todella rumia?
Tälle +1. Olen vissiin vähän vanhanaikainen, mutta tuollaiset isot tatuoinnit muualla kuin käsissä tai jaloissa jotenkin tekevät etenkin naisista melko halvan oloisia. Mikä on sinänsä outoa sillä ainakin omassa tuttavapiirissä noita tatuointeja harrastavat etenkin ne ns muiden yläpuolella olevat pintaliitäjät.

Vähän offtopicina etten ole vieläkään antanut anteeksi eräälle lukioaikaiselle naispuoliselle kaverilleni kun tämä hankki tatuoinnit 18 vuotiaana. Tytöllä oli ikäisekseen aivan jumalattoman hyvät tissit ja muutenkin hyvä kroppa. Heti 18v täytettyään meni sitten tatuoimaan molemmat tissinsä jollain helvetin linnuilla. Tatuoinnit olivat vieläpä mallia värikäs. Hyi paska yök. Pilalle menivät. Eipä sinänsä että minulla olisi kyseisille tisseille ollut ikinä mitään asiaa muutenkaan.
 

MustatKortit

Jäsen
Suosikkijoukkue
Joel Pohjanpalo ja Aleksi Mustonen
Koskakohan ihmiset tajuavat, että 99,9% tatuoinneista ovat todella rumia?

Täältä myös eräs samanmielinen. Tyttöystävällä on frendi, jolla on tatskoja ympäri kroppaa. Ottaa niitä ilmeisesti muuten vaan joka paikkaan. Kerran otti kuvan ranskalaisesta perunasta, jota kastetaan dippiin, ihan vaan kun sai puoli-ilmaiseksi jonkun kaverin tekemänä.

Minun mielestäni tatuoinnit ovat helvetin rumia.
 

Kulttimörkö

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP ja maajoukkueet
Tatuointeihin sopii vanha viisaus; liika on liikaa. Kun niitä on liikaa, ne ei erotu toisistaan ja kokonaisuudesta tulee suttua. Jos niitä on vain muutama ja ne ovat tarpeeksi pieniä jotta erottuvat edukseen (ja tietenkin laatu pitää olla kunnossa), silloin ne voivatkin olla upeita. Jokainen kuitenkin tekee kehollaan mitä haluaa ja jokainen antaa iskeä kehoonsa mitä kuvia haluaa. Yleensä ne on kuitenkin hyvinkin henkilökohtaisia aiheita niillä voi olla henkilölle itselleen syvä merkitys.
 

KiVi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nanna Karalahti
Tatuointeihin sopii vanha viisaus; liika on liikaa. Kun niitä on liikaa, ne ei erotu toisistaan ja kokonaisuudesta tulee suttua. Jos niitä on vain muutama ja ne ovat tarpeeksi pieniä jotta erottuvat edukseen (ja tietenkin laatu pitää olla kunnossa), silloin ne voivatkin olla upeita.
Niin ne maut vaihtelevat. Minusta nimittäin yksittäiset tatuoinnit ovat aika harvoin hienoja - tai itse tatuointi voi olla hieno, mutta istutettuna ihmisen kokonaisuuteen tuskin toimii. Sen sijaan joku kokonaan mustaksi vedetty käsi, selkä, jalka jne. voi olla makeankin näköinen.
 
Suosikkijoukkue
Seksi-Lasse
Tälle +1. Olen vissiin vähän vanhanaikainen, mutta tuollaiset isot tatuoinnit muualla kuin käsissä tai jaloissa jotenkin tekevät etenkin naisista melko halvan oloisia.

Sama. kyllähän etenkin tatuoinnit tisseissä, perseessä tai suoraan pillun yläpuolella ovat...noh, huorahtavia. Mutta niin kai on tarkoituskin? Sitä paitsi ne pilaavat kyseiset, sinänsä erittäin mielenkiintoiset paikat aika totaalisesti.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös