Ikävänkantaja
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine
Yhtään Petteriä puolustelematta - päinvastoin - kysyisin retorisesti, mitä blogiteksti, esimerkiksi oheinen suora sitaatti, kertoo blogin pitäjästä itsestään.Tälle Petteri SIhvosta koskevalle harlekiininovellille on tullut nyt jonkun aikaa hekoteltua. Voi olla, että Johtavan poskia pikkasen punottaa... Eikös se @P.Sihvonen ole kaiken lisäksi parisuhteessakin?
"Vuosia sitten jääkiekkovaikuttaja ja mediapuolella kunnostautunut Petteri Sihvonen lähestyi minua erheellisellä tavalla. Liian suoraan, liian innokkaasti, monia kommervinkkejä käyttäen. Lopuksi suutuin niin, että ilmoitin hänellä, että puhelinnumeroni ei ole seksilinjan numero", minkä jälkeen
"Uudenvuodenaattona kysyin täysin ex tempore Petteriltä hänen suunnitelmiaan illaksi. Pian olin jo junassa. Petteri yllätti minut tulemalla vastaan asemalle, vaikka minun piti ensin mennä hänen kotiinsa ennen yöelämään lähtöä. Neuvokkaana tyttönä vaihdoin sukkahousuni aseman aulassa, jossa olimme vain me kaksi. Petteri katsoi kuuliaisesti muualle, mutta sai sitten suoristella sukkahousujeni takasaumat.
Yöelämässä oli hauskaa. Tanssimme ja puhuimme ja tutustuin paremmin tähän hyvin kohteliaaseen mieheen. Petterin kanssa puhumme paljon seksistä, kuin kaksi seksin tietokirjaa, ja opimme toisiltamme lisää."
"Uudenvuodenaattona kysyin täysin ex tempore Petteriltä hänen suunnitelmiaan illaksi. Pian olin jo junassa. Petteri yllätti minut tulemalla vastaan asemalle, vaikka minun piti ensin mennä hänen kotiinsa ennen yöelämään lähtöä. Neuvokkaana tyttönä vaihdoin sukkahousuni aseman aulassa, jossa olimme vain me kaksi. Petteri katsoi kuuliaisesti muualle, mutta sai sitten suoristella sukkahousujeni takasaumat.
Yöelämässä oli hauskaa. Tanssimme ja puhuimme ja tutustuin paremmin tähän hyvin kohteliaaseen mieheen. Petterin kanssa puhumme paljon seksistä, kuin kaksi seksin tietokirjaa, ja opimme toisiltamme lisää."
Viimeksi muokattu: