Mille naurat juuri nyt?

  • 13 207 763
  • 50 365

Jarvis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Philadelphia Flyers, JYP (Never stop the madness)
Jarkko Ruutu saa oman oluensa (Linkki:iltalehti) ja ihan menevän näköinen etikettikin tulossa.(Linkki:Jama-panimo.)
Nyt vain myyntiin joka maitokauppaan sekä sporttipubeihin ja kehumalla somessa tuotetta pientä mainoskampanjaa päälle.
Hetkinen... alkoholinmyynti, jääkiekkoväkivälta, alkoholimainonta, Suomi 2015...ää, antaa olla...
 

Bunder

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Coyotes, Thrashers
Naurattaa se, että Viasat jätti näyttämättä, Arizonan ottelun tiistaina, sekä yhden toisenkin matsin. Joka paikkaan jonne tästä laittaa palautetta, niin vastaus on sama, eli "Kaikki pelit näytetään". Laitoin palautetta Viasatille ja hekin vastasit, että näyttävät kaikki ottelut. Kirkossa pappikin sanoo, että Viasat näyttää kaikki pelit. Mutta eipä näyttänyt ja sitähän kukaan ei usko.
 

euron kolikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Philadelphia Flyers
Meikäläisen vedonlyöntihistorialle tältä päivältä.

Ensin kusi varma Jyp, sitten Boston ja juuri äsken Nashvile. Ei voi kuin nauraa. Vielä on lapulla Philadelphia, mutta he nyt perseilevät aina, kun pelaan niitä.
 

MustatKortit

Jäsen
Suosikkijoukkue
Joel Pohjanpalo ja Aleksi Mustonen
Meikäläisen vedonlyöntihistorialle tältä päivältä.

Ensin kusi varma Jyp, sitten Boston ja juuri äsken Nashvile. Ei voi kuin nauraa. Vielä on lapulla Philadelphia, mutta he nyt perseilevät aina, kun pelaan niitä.

huh, äsken tsekkasin että Kings ollu kolme maalia tappiolla vielä noin pari minsaa ennen loppua... huhheijaa. Siis ei voi olla totta, onneksi ei minulla ollut vetoja tuosta!
 

Nick Neim

Jäsen
huh, äsken tsekkasin että Kings ollu kolme maalia tappiolla vielä noin pari minsaa ennen loppua... huhheijaa. Siis ei voi olla totta, onneksi ei minulla ollut vetoja tuosta!
Ja juuri pari päivää sitten Kings oli Vancouveria vastaan noin pari minsaa ennen loppua 2-1 tappiolla, mutta väänsivät itselleen voiton vielä varsinaisella peliajalla. Täytyy jatkossa varmaan poimia livestä mikäli ovat loppuhetkillä tappiolla...
 

Beagle Boy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Luomuteurastajat (RIP)
Sain juuri erään jenkkifoorumin modelta tai joltain muulta päälliköltä myllykirjeen koska olin käyttänyt eräässä kirjoituksessani ilmaisua "the F-word". En ollut siis kirjoittanut f**k saati sitten ihan rehellisesti fuck.

Mie romahdan...
 

Sinner

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin I.F.K (Rikollislauma) , NP#10 DEFC#16
Jarkko Ruutu saa oman oluensa (Linkki:iltalehti) ja ihan menevän näköinen etikettikin tulossa.(Linkki:Jama-panimo.)

Repiikö Rudi tuossa Tuckerin otsatukkaa irti vai käyttääkö Bud Spencermäistä nuijalyöntiä otsaan?

Ei naurata yhtään mikään. Vittumaiseen flunssaan ja lihaskipuihin otin yöksi kaksi Tramalia ja päädyin raapimaan itseäni koko helvetin yön. Joku allergiareaktio tai sitten on maksa menossa.
 

Iker

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Nauran Jaromir Jagrille. Eiks toi oo joku Selänteen ikäinen äijä? Ei oo varmaan lopettamassa ens kesään.
Tähän liittyen, Urheilusanomien haastattelussa Jagr jokunen viikko sitten tuosta puhui ja suoraan sanoi, ettei todellakaan ole lopettamassa ennen kuin on pakko.

Sivusi mm. Selännettä ja yleisön antamaa painetta ja yleistä ilmapiiriä siihen suuntaan, että tähtien olisi jostain syystä lopetettava peliura sieltä huipulta. Ihmetteli minkä takia pitäisi ja että itse ainakin rakastaa pelaamista niin paljon, että tekee sitä niin kauan kuin mahdollista ja palaa varmaan NHL-peliensä jälkeen vielä Tshekkeihin jatkamaan uraansa.

Muotoili sen hyvin jotenkin niin, että eiköhän sitä kaikkien hehkuttamaa peliuran jälkeistä elämää ehdi elää vielä esim. 46-vuotiaana, sillä tuskin hän kuolee samantien kuin luistimet menee naulaan.

Kunniotettavaa paloa lajiin ja täysin ymmärrettävää, että sitä tekee niin kauan kuin luistin kulkee ja homma sujuu.
 

Pipolätkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Dallas
JYP- osion "Jukka Seppäselle kenkää"-ketjulle. Omistajalle voi olla kohtuu vaikea antaa potkuja. Tietysti rahalla saa kaikkea. Hauskaa vielä oli aloittajan ehdotus Kari Tynistä omistajaksi/pääpiruksi.
 

Trenchtown

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Vittumaiseen flunssaan ja lihaskipuihin otin yöksi kaksi Tramalia ja päädyin raapimaan itseäni koko helvetin yön.

Kutina on yleinen sivuoire oikeastaan kaikkien opioidien kohdalla. Varsinkin kun et olettaakseni säännöllisesti Tramalia syö, niin eiköhän tuo kutina ollut sen sivuoire, sinuna en olisi maksan toiminnasta enkä liioin mahdollisesta allergiasta huolissani.
 

Sinner

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin I.F.K (Rikollislauma) , NP#10 DEFC#16
Kutina on yleinen sivuoire oikeastaan kaikkien opioidien kohdalla. Varsinkin kun et olettaakseni säännöllisesti Tramalia syö, niin eiköhän tuo kutina ollut sen sivuoire, sinuna en olisi maksan toiminnasta enkä liioin mahdollisesta allergiasta huolissani.
Kiitos vastauksestasi. Joudun syömään Tramalia kyllä enemmän kuin välittäisin tuon alaselän takia. Tätä kutinaa on ollut ilman tuota tramaliakin ja se saattaa johtua ihan kuivasta ihostakin nyt talvella ( etenkin kainaloiden "takaa" kutisee helvetisti ), mutta eilinen yö oli kyllä ihan helvettiä, kun se kutina vain siirtyi raapiessa paikasta toiseen.
 

Frostbite

Jäsen
Suosikkijoukkue
Оулун Кäрпäт, Фц Барцелона, РоПС, Rive Kanerva
Useampi viikko aikaa, kun varasin reissun ensi talvelle Aasiaan. Business-luokan lennot oli matkatoimistolla ilman lisäveloitusta myynnissä. Ostin reissun. Edelleen hymyilyttää.
 
Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine
Hymähdin viime yön NHL-tuloksille YLEn teksti-tv:llä. Onkohan San Josen avausmaalin tekijä nimim. SPORTTIKOTKA:n kavereita?
 

Liitteet

  • KARLSSON.png
    KARLSSON.png
    9,4 KB · kertaa luettu: 875

Ralph

Jäsen
Hymähdin viime yön NHL-tuloksille YLEn teksti-tv:llä. Onkohan San Josen avausmaalin tekijä nimim. SPORTTIKOTKA:n kavereita?
Siellä on YLE:llä joku ohjelmisto varmaan, jossa uudet pelaajat on jostain syystä merkitty isolla. Pari muutakin uutta maalintekijää on saanut nimensä isoilla, kuten esim. Borna. Mutta silti, tästä SPORTTIKOTKA:sta tuli mieleen todellinen klassikkovitsi:

Mikä on nimimerkki SPORTTIKOTKA:n washingtonilaisen kaksoisveljen nimimerkki USA:n Jatkoajassa?

Se on CAPSLOKKI.

On se kova, siis Uleåborgir.
 

Leon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Tässä saattaisi olla ainesta jopa omaksi ketjukseen, jotenkin modattuna.
Ensimmäiset kuusi yrittäjää palkitaan pelikielloilla, kiitos sääntöjen. Hommahan perustuu aivan täysin kuvaan, joka on intternetin pahimpia vitsauksia. Itse aiheeseen liittyen, olen jo kolme päivää nauranut kirjalle "Miksi Marx oli ikeassa?".
 

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Hymähdin viime yön NHL-tuloksille YLEn teksti-tv:llä. Onkohan San Josen avausmaalin tekijä nimim. SPORTTIKOTKA:n kavereita?
Siellä oli tosiaan muitakin isolla. Itse bongasin ekana nimen GOMEZ ja luulin että se oli pelaajan taannoiseen maalivireeseen liittyvää hassuttelua.
Tuo Uleåborgirin kasku on kova.

Ensimmäiset kuusi yrittäjää palkitaan pelikielloilla, kiitos sääntöjen. Hommahan perustuu aivan täysin kuvaan, joka on intternetin pahimpia vitsauksia. Itse aiheeseen liittyen, olen jo kolme päivää nauranut kirjalle "Miksi Marx oli ikeassa?".
Joo ei mitään hauskoja juttuja tänne. Corey Elkins ja jääkiekko ovat kuitenkin pääasia täällä.

Muuratut ulisijat oli hauska, vaikka tiivistelmässä olikin jätetty täysin mainitsematta eräs yhteys tositapahtumiin, ehkä hyvä niin.
 
Viimeksi muokattu:

Wiljami

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, sympatiaa muuhun Savoon ja Kaakonkulmalle
Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine
Tälle Petteri SIhvosta koskevalle harlekiininovellille on tullut nyt jonkun aikaa hekoteltua. Voi olla, että Johtavan poskia pikkasen punottaa... Eikös se @P.Sihvonen ole kaiken lisäksi parisuhteessakin?
Yhtään Petteriä puolustelematta - päinvastoin - kysyisin retorisesti, mitä blogiteksti, esimerkiksi oheinen suora sitaatti, kertoo blogin pitäjästä itsestään.
"Vuosia sitten jääkiekkovaikuttaja ja mediapuolella kunnostautunut Petteri Sihvonen lähestyi minua erheellisellä tavalla. Liian suoraan, liian innokkaasti, monia kommervinkkejä käyttäen. Lopuksi suutuin niin, että ilmoitin hänellä, että puhelinnumeroni ei ole seksilinjan numero", minkä jälkeen

"Uudenvuodenaattona kysyin täysin ex tempore Petteriltä hänen suunnitelmiaan illaksi. Pian olin jo junassa. Petteri yllätti minut tulemalla vastaan asemalle, vaikka minun piti ensin mennä hänen kotiinsa ennen yöelämään lähtöä. Neuvokkaana tyttönä vaihdoin sukkahousuni aseman aulassa, jossa olimme vain me kaksi. Petteri katsoi kuuliaisesti muualle, mutta sai sitten suoristella sukkahousujeni takasaumat.

Yöelämässä oli hauskaa. Tanssimme ja puhuimme ja tutustuin paremmin tähän hyvin kohteliaaseen mieheen. Petterin kanssa puhumme paljon seksistä, kuin kaksi seksin tietokirjaa, ja opimme toisiltamme lisää.
"
No, luultavasti sen, että filosofian maisterista ei välttämättä ole jääkiekkovalmentajaksi eikä "mentaalivalmentajasta" bloggariksi, jos asiaa tarkastelee puhtaasti ammatillisesta uskottavuusnäkökulmasta. Positiivinen vapaus antaa kuitenkin kaikille mahdollisuuden olla sitä mitä haluavat.
 
Viimeksi muokattu:

Jaws

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, San Jose Sharks, Slovakia, Baltimore Ravens
Jarkko Nieminen kohtaa Brisbanen tennisturnauksessa Denis Kudlan.

Siellä joku yrittää hypätä aallonharjalle ja ratsastaa auringonkoittoon. On onneksi vain yksi Denis Godla. Halvat kopiot jääkööt tennispuolelle. Tai sitten tuo on joku reinkarnaatio, mistäpä sitä nyt minä mitään tietäisin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös