Mille naurat juuri nyt?

  • 13 209 443
  • 50 365

NDT665

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Minustä paljastuu henkinen kääpiö, mutta ei kai se mikään salaisuuskaan ole ollut?
Olen nähnyt mainoksen kymmeniä kertoja, mutta silti se joka kerta hymyilyttää.

Kyseessä on Zyx -imeskelytabletin mainos, joka löytyy Youtubesta allaolevasta linkistä:
http://www.youtube.com/watch?v=kYNmGHhIJ8k
 

Captain Slow

Jäsen
Suosikkijoukkue
KR69, K11ng Perrin, Bratislavan mm-miehistö 2019

Ilmari Ahde

Jäsen
Suosikkijoukkue
Haukiputaan huorakuoro

Theofilus

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Twitterissä on käynnissä melkoinen Aleksi Valavuori show. Ei tuolle jätkälle voi kuin nauraa.

Tuomas Nyholm on muuten aivan uskomattoman hieno mies.
 

Jurnu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
http://yle.fi/uutiset/linja-autonkuljettajat_haluaisivat_vapaaliput_vapaa-ajallekin/7587944

Repesin tälle lauseelle... "Nykyisin esimerkiksi Kuopiossa kuskit voivat liikkua busseilla maksutta työvuoronsa aikana" :-)

Tjaah, mä luulin olevan ihan itsestäänselvyys, että kuskit pääsis bussin kyytiin ilmaseks myös vapaalla ollessaan. Kyllä täällä ainakin pääsee.
Kai mä nauran sit kuopiolaisille bussikuskeille. Voi parkoja, kyllä mun ny kelepaa, ai että..
 
Tjaah, mä luulin olevan ihan itsestäänselvyys, että kuskit pääsis bussin kyytiin ilmaseks myös vapaalla ollessaan. Kyllä täällä ainakin pääsee.
Kai mä nauran sit kuopiolaisille bussikuskeille. Voi parkoja, kyllä mun ny kelepaa, ai että..

Mä olen tähän asti luullut, että bussikuskit ajavat työvuoronsa aikana sitä bussia...
 

Ralph

Jäsen
Twitterissä on käynnissä melkoinen Aleksi Valavuori show. Ei tuolle jätkälle voi kuin nauraa.
Siinä vaiheessa kun Valavuori kysyi Jussi Paasilta, että "kuka v*ittu sää oot", niin iski jo myötähäpeät.

"Hei mä oon vittu Aleksi Valavuori, kuka vittu sää oot."
 

MustatKortit

Jäsen
Suosikkijoukkue
Joel Pohjanpalo ja Aleksi Mustonen
Siinä vaiheessa kun Valavuori kysyi Jussi Paasilta, että "kuka v*ittu sää oot", niin iski jo myötähäpeät.

"Hei mä oon vittu Aleksi Valavuori, kuka vittu sää oot."

Minulle avautui noiden juttujen perusteella kunnolla se tosiasia, ettei Aleksi Valavuori välitä jääkiekosta paskaakaan. Ottaen huomioon, että hän kuitenkin hymisteli studiossa isäntänä viime kaudella ja on puhunut suurena moraalinvartijana mm. turvakaukaloista YLEn ajankohtaisohjelmassa, niin herää kysymys siitä, onko hän aidosti kiinnostunut edes tuosta koripallosta?

Vai onko tässä kaiken keskiössä sittenkin vain julkkispersoona Aleksi Valavuori?
 

Knox

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers
Minulle avautui noiden juttujen perusteella kunnolla se tosiasia, ettei Aleksi Valavuori välitä jääkiekosta paskaakaan. Ottaen huomioon, että hän kuitenkin hymisteli studiossa isäntänä viime kaudella ja on puhunut suurena moraalinvartijana mm. turvakaukaloista YLEn ajankohtaisohjelmassa, niin herää kysymys siitä, onko hän aidosti kiinnostunut edes tuosta koripallosta?

Vai onko tässä kaiken keskiössä sittenkin vain julkkispersoona Aleksi Valavuori?

Minä löisin rahani jälkimmäiselle vaihtoehdolle. Tai sanotaanko näin, että en epäile, etteikö Valavuori ole aidosti koripallosta kiinnostunut, mutta onhan tuo todella julkisuuden kipeä äijä. Noh, ihmekkö Tamminen ja Valavuori ovatkin tehneet jotain hommia yhdessä, sopivat toisilleen.

Ja Valavuori tuntuu ottavan lämpöä suhteellisen herkästi, ei ollut ensimmäinen kerta kun twitterissä vääntää jonkun kanssa.
 

kaspeerk

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Pittsburgh
Minä löisin rahani jälkimmäiselle vaihtoehdolle. Tai sanotaanko näin, että en epäile, etteikö Valavuori ole aidosti koripallosta kiinnostunut, mutta onhan tuo todella julkisuuden kipeä äijä. Noh, ihmekkö Tamminen ja Valavuori ovatkin tehneet jotain hommia yhdessä, sopivat toisilleen.

Ja Valavuori tuntuu ottavan lämpöä suhteellisen herkästi, ei ollut ensimmäinen kerta kun twitterissä vääntää jonkun kanssa.
Hauskintahan tässä oli se, että kyseinen artikkeli oli sinänsä ihan asiallisesti kirjoitettu. Tietysti iltapäivälehdet provoavat ja keräävät klikit, bisnestähän nekin tekevät.

Artikkelin lopussa muutenkin todettiin, että Nieminen ja Ilonen maksavat enemmän veroja Suomeen kuin muut aktiiviurheilijat.

Verojärjestelyistä huolimatta mailataitureilta valuu runsaasti ropoja valtion kassaan.

Yrityksensä kautta Ilonen maksaa Suomeen enemmän veroja kuin yksikään toinen aktiiviurheilija, eikä Nieminen ole kaukana perässä.

Tämän lisäksi niin Ilonen kuin Nieminenkin rikastuttavat ulkomaisia verokarhuja lähes yhtä paljon kuin Suomen. Urheilijoiden täytyy maksaa voittamistaan palkintorahoista lähdeveroa siihen maahan, jossa kilpailu on käyty.

Tavallisesti lähdevero on noin 15–20 prosentin luokkaa, joten Ilosen miljoonapotista jäi Suomen rajojen ulkopuolelle jopa 200000 euroa.

Lähde: http://www.iltasanomat.fi/muutlajit/art-1288757437704.html
 

verikuut

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suonen Veto

Jussizip

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings, Porin Ässät, Chelsea FC
Jos ymmärsin lukemani, niin eihän tuolla jonotettu munkkikahveja vaan niitä tarjoiltiin jonottajille. Lisäksi joku tennari on sanonut että lahjakortti. Taattua iltakakkaa. Ei edes naurata.

Kyllä ymmärsit! Otsikointi oli toki hanurista mutta lähinnä huvittaa nämä avajaisryntäykset. Toin asian vähän huonosti tuossa ilmi.

Olen muinoin opiskeluaikoina ollut kaupassa töissä, jossa pidettiin avajaiset. Ihmiset vaelteli kärsimättöminä parkkipaikalla jo paria tuntia ennen ovien avaamista. Vihdoin kun H-hetki löi niin siinä ihmisten ryntäämisessä ei ollut oikeasti mitään järkeä. Aivan kuin olisi ollut ensimmäinen kauppa maailmassa, joka avattiin. Sanalla sanoen kaaos. Kyseessä vieläpä ihan normaali sekatavarakauppaketju, jonka myymälöitä on pitkin Suomea käytännössä jokaisessa kaupungissa.
 

Jari66

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, Ukraina
Tälle sattumukselle on tullut naurettua jälkeenpäin useastikin ja jostain syystä se otsikon nähdessäni mieleen taas pulpahti.

Tapahtui vuonna pipo ja basilika.

Taloutemme oli myynyt edellisen asunnon ja uutta asuntoa etsiessämme asuimme hetken kaupungin omistamassa kaksikerroksisessa betonivuokrahomehylkiössä. Kerrostalossa ei ollut ulko-ovea vaan jokaisen asukkaan ovelle pääsi suoraan.

Tapahtui eräänä synkän sateisena lauantaiyönä seuraavaa. Käkikellon viisarit hakeutuvat kohti lukemia 04:00. Taloudessa nukutaan. Kissakin kuorsaa.

Tämä harmonia järkkyy kun yhtäkkiä ulko-ovea hakataan ja potkitaan kohtuullisella vimmalla. Samalla joku huutaa jotakin sielujen sopukoihin asti tunkevaa vaikerrusta. Olin lähes varma, että naapurilla on pää irti ja tarvitsee välitöntä apua.

Hyökkään siis avaamaan ulko-oven (ovisilmää ei ollut, kertojan huomautus) lähes Aatamin varusteissa. Oven takaa paljastuu jokseenkin päihtynyt minulle tuntematon mieshenkilö. Katsoo minua palavilla silmillään ja niin ikinä kuin vain voi rääkyen toteaa "Mitä Helvettiä!!".

Samalla sekunnilla eskaloituu äärimmäisen raju hyökkäys. Kaverin kädet alkavat käymään tuulimyllyn lailla. Onneksi sen verran hyökkääjää pidempi olin että sain niin sanotusti otsaotteen jolla pidin riittävän etäisyyden ja osumiksi tarkoitetut heilurit halkoivat vain ilmaa. Tilanne jatkuu joitakin hetkiä kunnes muu talous ilmestyy paikalle. Mies katsoo ihmeissään hetken minua, perhettäni, minua ja taas perhettäni. Ryntää ulos.

Myöhemmin paljastui, että mies oli perheriidan ja kostean ravintolaillan jälkeen avaimet kadottaneena luullut olevansa oman asuntonsa ulko-ovella. Tarina sai siinä mielessä kauniin lopun, että mies kävi, selvinpäin, pyytämässä myöhemmin tapahtunutta anteeksi.

Muutkin mokaa.
 
Viimeksi muokattu:
Suosikkijoukkue
Ässät ja Ärrät
Oululainen kauppakeskus jakoi ilmaista karkkia 200 ensimmäiselle asiakkaalle, ja tuloksena järjetön härdelli. Lapsetkin kuulemma kaatuillut ryntäyksessä. Mikä vittu ihmisiä vaivaa? Kyllä sen nyt ymmärtää, että ilmainen tavara kiinnostaa, mutta rajansa kaikella. Puolen kilon irtorkarkkipussin takia noin paljon vaivaa. Porilaiset (taisi olla joku muukin paikka) sentään jonottivat aikanaan ämpäreitä, niistä on sentään jotain hyöytäkin.
Suomessa saa näköjään massat liikkeelle vaikka lupaisi ilmaisen kilon pussin koirankakkaa sadalle ensimmäiselle asiakkaalle. Ei siinä, hupaisaahan tää on näitä uutisia lukea. Linkki juttuun, http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-1288758671813.html
 

DTremens

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Red Wings, PattU, Wolves, Patriots
Oululainen kauppakeskus jakoi ilmaista karkkia 200 ensimmäiselle asiakkaalle, ja tuloksena järjetön härdelli. Lapsetkin kuulemma kaatuillut ryntäyksessä. Mikä vittu ihmisiä vaivaa? Kyllä sen nyt ymmärtää, että ilmainen tavara kiinnostaa, mutta rajansa kaikella. Puolen kilon irtorkarkkipussin takia noin paljon vaivaa. Porilaiset (taisi olla joku muukin paikka) sentään jonottivat aikanaan ämpäreitä, niistä on sentään jotain hyöytäkin.
Suomessa saa näköjään massat liikkeelle vaikka lupaisi ilmaisen kilon pussin koirankakkaa sadalle ensimmäiselle asiakkaalle. Ei siinä, hupaisaahan tää on näitä uutisia lukea. Linkki juttuun, http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-1288758671813.html

Meikä asuu 'bout 100m päässä tuosta kauppakeskukselta, enkä menny siltikään vaikken rikas mies olekaan. Antaa muiden rynniä. Perjantaina kävin kävelemässä läpi ja asioimaan menen sitten kun on meno rauhoittunut. Siinä mielessä harhaanjohtava uutinen, että olihan sielä muutakin kuin ilmaista karkkia. Osassa liikkeistä jotain erikoiseriä hyvin rajoitettu määrä ja ilmaistavaraa myös ilmeisesti. Olikohan niin, että Jysk jakoi 100 kpl halpistyynyjä ilmaiseksi. Maskun puolella ne samat tyynyt oli tarjouksessa, 2 kpl / 5 €... Mut kun ilmainen!!! Eli tuollaista alle 5€ luokkaa nuo ilmaistavarat olleet mitä on jaossa ollut. Perjantaina Tokmanni jakoi perinteisiä ämpäreitä avajaistensa kunniaksi, niissä oli tosin jotain "yllätyksiä" kai sisällä ja yhdessä kahdestasadasta kai jopa lahjakortti! Mutta jokatapauksessa yllättävän moni sinne jaksaa lähteä ravaamaan kilpaa ovien auetessa. Vielä on tämä minun kotikatuni varsikin täynnä autoja kauppakeskuksen juuri sulkeutuessa...
 

Barnes

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tasuno Tasalakki
Oululainen kauppakeskus jakoi ilmaista karkkia 200 ensimmäiselle asiakkaalle, ja tuloksena järjetön härdelli. Lapsetkin kuulemma kaatuillut ryntäyksessä. Mikä vittu ihmisiä vaivaa? Kyllä sen nyt ymmärtää, että ilmainen tavara kiinnostaa, mutta rajansa kaikella. Puolen kilon irtorkarkkipussin takia noin paljon vaivaa. Porilaiset (taisi olla joku muukin paikka) sentään jonottivat aikanaan ämpäreitä, niistä on sentään jotain hyöytäkin.

Oulun Ideaparkin avajaisten ehkä käsittämättömin tapahtuma nähtiin ensimmäisenä päivänä, sillä Sukarin pulju jakoi munkkikahveja ja lahjakortteja, mikä tietty sai "tuularit" liikkeelle aiheuttaen KAHDEN KILOMETRIN mittaisen jonon Nelostiellä. Sääliksi käy niitä jotka olivat esimerkiksi töihin menossa yhtään avajaisista välittämättä ja sitten odotetaankin, koska tarjouskansa kurvaa Ideaparkiinsa.

Viime vuoden marras-joulukuun Lohjalla kaasuyhtiö Gasum järjesti ABC-asemalla markkinointitempun myyden bensaa maakaasun hinnalla. Tankkaus aloitettiin klo.8 aamulla, mutta paikalla oli ollut autoja jo aamu neljältä odottamassa tankkauslupaansa. Halpa bensiini aiheutti peräti neljän tunnin jonotuksia. Mielummin ostan bensaa normihintaan kuin kuolisin odotuksentuskaan, mutta ehkä en vain ymmärrä tarjousten autuutta...
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös