Mille naurat juuri nyt?

  • 13 378 161
  • 50 761

Nick Neim

Jäsen
Parodiatwitterit ovat joskus ihan huvittavia, mutta tälle twiitille tuli revettyä ihan ääneen.
 

Liitteet

  • Screenshot_2014-10-23-23-04-08.png
    Screenshot_2014-10-23-23-04-08.png
    818,5 KB · kertaa luettu: 525

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Näin twitterissä otsikon "Keith Armstrong Ilveksen päävalmentajaksi" ja ensimmäinen reaktio oli "Mitä vittua? Nyt ne on kyllä vieneet sekoilun jo ihan uudelle levelille Ilveksessä!" kunnes tajusin että pelataanhan Ilveksessä jalkapalloakin... Sitten alkoi naurattaa ajatus Ilveksen pelaajien reaktioista kun heille kerrottaisiin että Tuokkola on saanut kenkää ja tilalle on otettu brittiläis-suomalainen futisvalmentaja...
 

morningstar

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Buffalo Bills
Vanha rouva Madeleine Albright näyttää että kyllä herja irtoaa.
 

Liitteet

  • ConanAlbright.jpg
    ConanAlbright.jpg
    64,1 KB · kertaa luettu: 560

Zorba

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
http://www.hs.fi/autot/a1414122425062 Ihmisen typeryydellä ei ole rajaa. Hesarin juttu Sunny Car Centeristä.
Kylläpäs on raja. Ihan kaikkiin huijauksiin ei Ritaluomakaan lankea:

Sunny Car Centeria yritettiin
huijata jälleen?

Hämeenlinnan Sunny Car Centerin ympärillä kuohuu jälleen. SCC:n toimitusjohtaja Markku Ritaluoma kokee tulleensa uuden huijausyrityksen kohteeksi.
Ritaluoman mukaan häneen otti yhteyttä uusimaalainen mies, joka tarjosi SCC:lle 75:tä miljoonaa euroa.
- Hän kertoi, että hänellä on Nordeassa englantilaisen pankin kautta 75 miljoonan euron bondi,jonka hän haluaisi käyttää SCC-hankkeeseen. Hän lähetti myös virallisen pankkitakaustodistuksen.
Ritaluoman mukaan mies pyysi SCC:ltä 10000 euroa muun muassa pankkikuluja varten. Lisäksi hän vaati yhtiöstä 51 prosentin osuutta.
Aiemmista kuvioista viisastuneena Ritaluoma palkkasi lakitoimiston selvittelemään tarjouksen taustoja.
-Sijoitus on täyttä huijausta. Lakitoimistoa ei löytynyt. Myös pankkitakaukset ovat väärennettyjä, Ritaluoma väittää. AAMULEHTI
 

Saul Goodman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pekka Virta
Tietää että Lukolla on mennyt viime aikoina hyvin, kun osion vilkkaimmat keskustelut ovat Hifkin Otto Honkaheimo, Saku Koivu, Ässien Aleksi Saarela, tämän äiti ja päähän noussut kusi.
 

NDT665

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Minustä paljastuu henkinen kääpiö, mutta ei kai se mikään salaisuuskaan ole ollut?
Olen nähnyt mainoksen kymmeniä kertoja, mutta silti se joka kerta hymyilyttää.

Kyseessä on Zyx -imeskelytabletin mainos, joka löytyy Youtubesta allaolevasta linkistä:
http://www.youtube.com/watch?v=kYNmGHhIJ8k
 

Captain Slow

Jäsen
Suosikkijoukkue
KR69, K11ng Perrin, Bratislavan mm-miehistö 2019

Theofilus

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Twitterissä on käynnissä melkoinen Aleksi Valavuori show. Ei tuolle jätkälle voi kuin nauraa.

Tuomas Nyholm on muuten aivan uskomattoman hieno mies.
 

Jurnu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
http://yle.fi/uutiset/linja-autonkuljettajat_haluaisivat_vapaaliput_vapaa-ajallekin/7587944

Repesin tälle lauseelle... "Nykyisin esimerkiksi Kuopiossa kuskit voivat liikkua busseilla maksutta työvuoronsa aikana" :-)

Tjaah, mä luulin olevan ihan itsestäänselvyys, että kuskit pääsis bussin kyytiin ilmaseks myös vapaalla ollessaan. Kyllä täällä ainakin pääsee.
Kai mä nauran sit kuopiolaisille bussikuskeille. Voi parkoja, kyllä mun ny kelepaa, ai että..
 
Tjaah, mä luulin olevan ihan itsestäänselvyys, että kuskit pääsis bussin kyytiin ilmaseks myös vapaalla ollessaan. Kyllä täällä ainakin pääsee.
Kai mä nauran sit kuopiolaisille bussikuskeille. Voi parkoja, kyllä mun ny kelepaa, ai että..

Mä olen tähän asti luullut, että bussikuskit ajavat työvuoronsa aikana sitä bussia...
 

Ralph

Jäsen
Twitterissä on käynnissä melkoinen Aleksi Valavuori show. Ei tuolle jätkälle voi kuin nauraa.
Siinä vaiheessa kun Valavuori kysyi Jussi Paasilta, että "kuka v*ittu sää oot", niin iski jo myötähäpeät.

"Hei mä oon vittu Aleksi Valavuori, kuka vittu sää oot."
 

MustatKortit

Jäsen
Suosikkijoukkue
Joel Pohjanpalo ja Aleksi Mustonen
Siinä vaiheessa kun Valavuori kysyi Jussi Paasilta, että "kuka v*ittu sää oot", niin iski jo myötähäpeät.

"Hei mä oon vittu Aleksi Valavuori, kuka vittu sää oot."

Minulle avautui noiden juttujen perusteella kunnolla se tosiasia, ettei Aleksi Valavuori välitä jääkiekosta paskaakaan. Ottaen huomioon, että hän kuitenkin hymisteli studiossa isäntänä viime kaudella ja on puhunut suurena moraalinvartijana mm. turvakaukaloista YLEn ajankohtaisohjelmassa, niin herää kysymys siitä, onko hän aidosti kiinnostunut edes tuosta koripallosta?

Vai onko tässä kaiken keskiössä sittenkin vain julkkispersoona Aleksi Valavuori?
 

Knox

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers
Minulle avautui noiden juttujen perusteella kunnolla se tosiasia, ettei Aleksi Valavuori välitä jääkiekosta paskaakaan. Ottaen huomioon, että hän kuitenkin hymisteli studiossa isäntänä viime kaudella ja on puhunut suurena moraalinvartijana mm. turvakaukaloista YLEn ajankohtaisohjelmassa, niin herää kysymys siitä, onko hän aidosti kiinnostunut edes tuosta koripallosta?

Vai onko tässä kaiken keskiössä sittenkin vain julkkispersoona Aleksi Valavuori?

Minä löisin rahani jälkimmäiselle vaihtoehdolle. Tai sanotaanko näin, että en epäile, etteikö Valavuori ole aidosti koripallosta kiinnostunut, mutta onhan tuo todella julkisuuden kipeä äijä. Noh, ihmekkö Tamminen ja Valavuori ovatkin tehneet jotain hommia yhdessä, sopivat toisilleen.

Ja Valavuori tuntuu ottavan lämpöä suhteellisen herkästi, ei ollut ensimmäinen kerta kun twitterissä vääntää jonkun kanssa.
 

kaspeerk

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Pittsburgh
Minä löisin rahani jälkimmäiselle vaihtoehdolle. Tai sanotaanko näin, että en epäile, etteikö Valavuori ole aidosti koripallosta kiinnostunut, mutta onhan tuo todella julkisuuden kipeä äijä. Noh, ihmekkö Tamminen ja Valavuori ovatkin tehneet jotain hommia yhdessä, sopivat toisilleen.

Ja Valavuori tuntuu ottavan lämpöä suhteellisen herkästi, ei ollut ensimmäinen kerta kun twitterissä vääntää jonkun kanssa.
Hauskintahan tässä oli se, että kyseinen artikkeli oli sinänsä ihan asiallisesti kirjoitettu. Tietysti iltapäivälehdet provoavat ja keräävät klikit, bisnestähän nekin tekevät.

Artikkelin lopussa muutenkin todettiin, että Nieminen ja Ilonen maksavat enemmän veroja Suomeen kuin muut aktiiviurheilijat.

Verojärjestelyistä huolimatta mailataitureilta valuu runsaasti ropoja valtion kassaan.

Yrityksensä kautta Ilonen maksaa Suomeen enemmän veroja kuin yksikään toinen aktiiviurheilija, eikä Nieminen ole kaukana perässä.

Tämän lisäksi niin Ilonen kuin Nieminenkin rikastuttavat ulkomaisia verokarhuja lähes yhtä paljon kuin Suomen. Urheilijoiden täytyy maksaa voittamistaan palkintorahoista lähdeveroa siihen maahan, jossa kilpailu on käyty.

Tavallisesti lähdevero on noin 15–20 prosentin luokkaa, joten Ilosen miljoonapotista jäi Suomen rajojen ulkopuolelle jopa 200000 euroa.

Lähde: http://www.iltasanomat.fi/muutlajit/art-1288757437704.html
 

verikuut

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suonen Veto
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös