Mille naurat juuri nyt?

  • 13 225 940
  • 50 386

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
korkin kiertoilmaisuille lukosta ja raumasta. Tulin jo valmiiks tähän ketjuun odottamaan niitä.

Niin, menikö se nyt niin että korkin mielestä rauma ja lukko on samassa kastissa kusen, paskan ja korkin itsensä kanssa? Ihme kombo joko veljellistä tai lapsellista ylenkatsomista, ja toisaalta itsesäälissä vikisemistä.

No, PORI ja PORILAISET on mitä on.
 

hemmo_1973

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Siepillä ei tosiaan sillä hetkellä ollut poikaystävää.

Eikös hänen missi-tittelinsä tullut hiukan myöhässä, kun joku luopui jonkun kiistan takia kruunusta? Ei välttämättä liity ketjun aiheeseen, mutta minua ihmetyttää miksi muutenkin paljon positiivista julkisuutta saavat Sara Sieppi ja Sabina Särkkä ovat mainoksen tietoihin perustuen lähteneet mukaan siihen Aitolehden uuteen tv-ohjelmaan. Tai no, voihan siitä tulla katsojamenestys - tätä kyllä vahvasti epäilen.
 

Saul Goodman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pekka Virta
Juu, mutta mä puhuin nyt korkeakoulutetuista naisista, joilla oikeasti liikkuu pään sisällä muutakin kuin ilmaa ja elatusmaksuja.

Oma kihlattuni on fiksu, korkeakoulutettu ihminen. Minun on vaikea nähdä itseäni menestyvässä parisuhteessa jonkin missin kanssa, vaikka hän olisi kuinka muodokas tahansa, mistä me puhuisimme iltaisin, katsoisiko hän kanssani iltauutisia, lukisiko hän edes Hesaria?
Onko iltauutisten katsominen ja Hesarin lukeminen sitten joku fiksuuden merkki? Mielestäni melkeinpä päinvastoin. Suomessa ei ole oikeasti laadukkaita sanomalehtiä tai uutisia vaan ne täytyy hankkia netistä. Vai oliko tämä lainaamani kappale nyt sarkasmia?

Mutta kertokaa nyt sitten samalla, että mikä on se Ainoa™ ja Oikea™ "sivistynyt" tapa viettää arki-iltaa?
 

Knox

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers
Juu, mutta mä puhuin nyt korkeakoulutetuista naisista, joilla oikeasti liikkuu pään sisällä muutakin kuin ilmaa ja elatusmaksuja.

Oma kihlattuni on fiksu, korkeakoulutettu ihminen. Minun on vaikea nähdä itseäni menestyvässä parisuhteessa jonkin missin kanssa, vaikka hän olisi kuinka muodokas tahansa, mistä me puhuisimme iltaisin, katsoisiko hän kanssani iltauutisia, lukisiko hän edes Hesaria?

Ja siis ajattelen asian toimivan myös toisinpäin, en usko että hän viihtyisi kovin hyvin jonkun anssisalmelan seurassa.

Mutta eihän tässä pohdinnassa ole mitään järkeä, sama kuin miettisit että mitä jos olisin homo, miten voisin panna miestä. Ihmiset tykkäävät eri asioista. Sinä ja kihlattusi sovitte ilmeisen hyvin yhteen, teille mainitsemasi asiat ovat normaaleja, kun taas jollekkin toiselle nuo olisivat tylsistymistä tai jotain.

Ei siinä kuule ehdi kiireisen kauden aikana politiikasta höpistä, pääasia että kotona tulee pildeä kun sitä tekee mieli. Missi taas on tyytyväinen kun rahaa on niin että ranteita pakottaa, mies on paljon poissa ja voi kertoa säännöllisesti lehtiin siitä, kuinka ihanaa elämä täällä isossa maailmassa on.

Se jäi myös mieleen, että aika erikoinen oli tapa, jolla mukavan ja ihan skarpin oloisen olympiavoittaja Toni Niemisen vaimo lähti kalppimaan, pyytämättä ja yllätyksenä.

Oliko tää se juttu, kun Toni joutui asumaan siellä hevosten seassa?
 

Zamboni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
ps. mainitsemistasi esimerkeistä, niin Kurrin eron syistä ei ole muistikuvaa.

Kurrin kohdalla kävi niin, että Tiina ehti jo amerikkalaistua, eikä halunnut takaisin Suomeen. Taisi olla hetken täällä ja painui pian takaisin lännen onnelaan viettämään "eläkepäiviä". Jarpalla taas tuntuu olevan enemmän kotiseutuhenkeä, kun tänne tuli pyörimään. Ja samaahan se Teemun muijakin juuri ilmoitti, että takaisin Suomeen en perkele lähde.
 

Sabaton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Stars, Spurs, Werder Bremen, Real Madrid
En tiedä johtuuko väsymyksestä vai mistä, mutta onhan tuo Jari Porttilan parodia-tili melko hulvaton. Muutama poiminta tuolta yleisurheilun EM-kisoissa hylättyyn Mahiedine Mekhissi-Benabbadiin liittyen:

"Menin haastattelemaan diskattua Mekpissi-Ben-Abbaa, hän yritti tönäistä minua kumoon, mutta löin hänet MTV3:n mikrofoonilla kanveesiin."

"Madeleine Messipissi-Ben-Alibaba is disqualified after MTV3's protest and unconscious after MTV3's interview. This is Jari Porttila, justice"

"Sorry @HiltonHelp Mademoiselle Missisippi-Bel-Air-Baba-Lybeck is not able to sleep in your hotel tonight. He is lying unconscious on track."

"What do you @officielmmb think about Jukka Keskitalo?"

"Do you @officielmmb want to congratulate Kimi Räikkönen and Minttu for their baby? Please don't try to push the baby. It is not born yet."


*@officielmmb on siis kyseisen juoksijan twitter-tili.
 

JJT

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Nuo Twitterin parodiatilit ovat kyllä parhaimmillaan todella huikeaa settiä. Oma suosikki on Hannu Jortikasta tehty Jortsu Jortikka. Tässä muutamia poimintoja:

Mä tilaan kaikki mun viinat samallaisin ku voitan mun mestaruudet. Triplana. #liiga #khlfi #u20fi

Costa Rica oli nii positiivine yllätys koko turnaukses, et täst lähtie ostan vaan Costa Rica nimist kahvii! #mmfutis #ylemmfutis

Tiedäks te sen fiilikse mikä tulee, ku voittaa kuudenne #liiga'mestaruude? No ette! Mä olen ainoo ketä tietää!! Hähä!

Jos meinaa unohtua kui mont #Liiga'mestaruut mää olen voittanu, nii muistelkaa vaa mikä puu tuodaa jouluna olohuoneesee.

Ittensä sijaa Erkka lähetti Hantta Virran tarkkailee Kanadan viime pelii, koska kaks silmää näkee enemmä ku puoltoist. #mmkisat #leijonat

Ihmiset kyselee, et mite Vatasest ja Granlundist tuli nii hyviä. Täs on vastaus. #mmkisat #leijonat #nhlfi pic.twitter.com/eKpHeKrzoE
 

Kulttimörkö

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP ja maajoukkueet
Oma suosikkini parodiatileistä on Teukka Salami. Ihan ehdottomia helmiä ovat yleensä kuvilla varustetut twiitit. Esimerkiksi tämä: Twitter / teukkasalami: Sotsis piti selittää Sidille ...

Juuri ennen edellistä Teemun ja Romanin tiedotustilaisuutta tuli tämä hykerryttävä twiitti:

Jokerien johto jakaa toimittajille paperipusseja, jo pyörtyneitä media-alan ammattilaisia elvytellään SPR:n teltassa. Huikee tunnelma!

Näitähän löytyy vaikka kuinka...

Juteltii Lehterän kaa sen rookiekaudesta. -Aion tavoitella sun ennätyksiä, se sano. Taputin Joria olalle ja hymähdin et sympaattinen ajatus.

Toimittaja kysy et nyt kun uras on ohi, mikä leffa kuvais sitä parhaiten? Heitin et Päättymätön tarina ja iskin silmää. Kundi hyperventiloi.

Ja lisää löytyy tuolta Teukka Salamin Twitter-sivulta.
 

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC, maapisteet, Captain Conker
Kävinpä huvikseen pitkästä aikaa Kiekkopesässä. Varmaan hankala arvata kenen entisen jatkislaisen tekstiä kyseessä?

Nykyisen jatkoajan päätoimittajan aikana on menty alas ja lujaa. Taitaa olla setan kavereita tuo hemmo. Homo juttuja julkaistaan etusivulla ja jos niitä kritisoi saa pannaa. Kommarit ja ateistit juhlii TOJ:N johdolla. Tuo yksi saa kirjoittaa vuodesta toiseen neukku propagandaa eikä kaveria laiteta sieltä pois. Myös huhuja JA levittää ja julkaisee pelaajasopimuksia jotka eivät pidä paikkaansa. Alkuaikana JA ei koskaan julkaissut pelaajasiirtoa jos asia ei ollut varma. Nyt on ihan toisin. Jatkoaika perustettiin aikanaan siksi että fanit saisivat kirjoittaa siellä toisilleen. Nyt on asia ihan toisin. Siellä ne kyttäävät paikkoja keltaiseen lehdistöön ja nuoleskelevat yleistä mielipidettä.
 

Kaiuni Alen

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, kaikki menestyksekkäät jalkapallojoukkueet
Olen tässä reilut pari tuntia selaillut Feissarimokia ja tälläkin kertaa on todettava, että on se vaan mahtava sivusto! Miten voi ihmiset olla näin tyhmiä...

enpä viitsi edes kuvailla linkkejä, hahahaa!
 
Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki
Olen tässä reilut pari tuntia selaillut Feissarimokia ja tälläkin kertaa on todettava, että on se vaan mahtava sivusto! Miten voi ihmiset olla näin tyhmiä...

enpä viitsi edes kuvailla linkkejä, hahahaa!

Iltasanomien uutiskommentit ovat kyllä huvittavia. Ei aihetta ilman ryssäntrollien foliohiippahattuisia purkauksia.

Nämä kaksi ovat suoraan "Mikä sai sinut menettämään uskon ihmiskuntaan?"-ketjun kamaa.
 

Hurraa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Avtomobilist, FCV, Flames, Happee, JyP, Lohi
Rippituoliketjun aiheen uskomaton karkailu koskien Jari-Pekka-huoltoasemaketjua. Aivan uskomatonta settiä!
 

Musta Nuoli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkue, TuTo. Varauksellisesti.
Rippituoliketjun aiheen uskomaton karkailu koskien Jari-Pekka-huoltoasemaketjua. Aivan uskomatonta settiä!

Mutta kuka perustaisi Biblical Boobies -sivuston? Siitä saisi Jari-Pekkakin miettimistä. Tai luultavasti tämän maailman jaripekat miettivätkin näitä asioita joka ilta kiivaan kiihkeän syntisesti peräkammarissaan, pukeutuneena isoäitinsä korsettiin ja dildo työnnettynä hanuriinsa samalla kun synti, ahdistus ja kiusaus kiihottavat rajan yli kohti pientä kuolemaa.

Raamatun panosessiot -sivustolla olisi kyllä varmasti tilausta, isosta kirjasta löytyisi hyvin erilaista irstailua ja tissifetissiä. Sodomian kaupungille sitten oma alasivusto, miksei Gomorrallekin.

Miksi muuten on sodomiaa, muttei gomorrointia?
 

Trenchtown

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
enpä viitsi edes kuvailla linkkejä, hahahaa!

Nauran sille, että et ilmeisesti ymmärrä kuvailleesi linkit juuri niin kuin pitääkin.

Ja tämä viesti on suoraan: "Miksi eräät käyttäjät päätyvät lopulta ignorelistallesi" -kamaa.

Asiahan ei mulle kuulu, mutta taisit ymmärtää nimimerkki Virveliä kainaloon pointin vähän väärin. Ellei sitten sinusta se, että menettää feissarimokien idioottien tai uutisia kommentoivien ryssätrollien takia uskonsa ihmiskuntaan ole hyvä syy asettaa käyttäjiä ignore-listalle.
 

bebeto

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Ylöjärven Ryhti
Mutta kuka perustaisi Biblical Boobies -sivuston? Siitä saisi Jari-Pekkakin miettimistä. Tai luultavasti tämän maailman jaripekat miettivätkin näitä asioita joka ilta kiivaan kiihkeän syntisesti peräkammarissaan, pukeutuneena isoäitinsä korsettiin ja dildo työnnettynä hanuriinsa samalla kun synti, ahdistus ja kiusaus kiihottavat rajan yli kohti pientä kuolemaa.

Raamatun panosessiot -sivustolla olisi kyllä varmasti tilausta, isosta kirjasta löytyisi hyvin erilaista irstailua ja tissifetissiä. Sodomian kaupungille sitten oma alasivusto, miksei Gomorrallekin.

Miksi muuten on sodomiaa, muttei gomorrointia?

Olen harrastanut molempia, syntistä.Entäs tuo Camorra?
 

Musta Nuoli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkue, TuTo. Varauksellisesti.
Olen harrastanut molempia, syntistä.Entäs tuo Camorra?

Camorraa ei kannata harrastaa. Nähdä Napoli ja kuolla. Myös Cosa Nostra, 'Ndrangheta ja Sacra Corona Unita on parempi jättää oman onnensa nojaan.

Gomorroinnin tarkka määritelmä kaivattaisiin. Sodomia sentään on nykyisin vakiintunut vähän paremmin, vaikka menneinä vuosikymmeninä ja -satoina sekin tarkoitti lähes mitä tahansa vailla eksaktia määritelmää.

Sodomasta puheen ollen, Lotin vaimo oli Sodomasta kotoisin, samoin Lotin tyttärien aviomiehet. Kovasti taisivat harrastaa sodomiaa, sillä kaikilta lähti henki, kun Herra Sebaot sille päälle sattui ja pisti kaupungin tuhannen (karvaisen) pillun päreiksi. Muuttipa vielä Lotin vaimon suolapatsaaksi.

Ei kyllä Lotia naurattanut, vaikka nauruketjussa ollaankin. Mutta se naurattaa, että Lot ainoana pelastui Sodomin kaupungista tyttäriensä kera, koska oli niin hurskas ja oikeamielinen. Sillä mitä teki Lot seuraavaksi? Veti saatanalliset kännit ja nussi kummankin tyttärensä raskaaksi. Siinä sitä hurskautta. Luultavasti äijä myös pisti ex-vaimonsa suolapatsaan talteen ja myi arvokkaan suolan eteenpäin.
 
Suosikkijoukkue
Kärpät
Asiahan ei mulle kuulu, mutta taisit ymmärtää nimimerkki Virveliä kainaloon pointin vähän väärin. Ellei sitten sinusta se, että menettää feissarimokien idioottien tai uutisia kommentoivien ryssätrollien takia uskonsa ihmiskuntaan ole hyvä syy asettaa käyttäjiä ignore-listalle.

Olet palstan (tai ainakin ketjun) Sauli Niinistö, ja täten vedänkin sanojani takaisin. Olin väliaikaisesti alentuneessa ymmärryksen tilassa. Todettakoon, että tämän episodin puitteissa ei allekirjoittaneen ignorelistalle ole päätynyt yhtään nimimerkkiä. Ja jossain alkoi piipittämään, ilmeisesti sarkasmitutkan patterit ovat jälleen vaihtamisen tarpeessa.
 
Viimeksi muokattu:
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös