The_Trooper
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Jokerit
Jörkka kovassa vauhdissa MTV3:n vaalitentissä, johon valittu näitä mahdollisia ääniharavia mukaan.
Siis hetkinen. Laitettiinko tuossa vaaliväittelyssä lopussa pystyyn joku improvisaatioteatteri, jossa piti puolustaa arvan mukaan jotain kantaa, vaikka olisi itse vastaan? Ai niin, MTV.
Siis hetkinen. Laitettiinko tuossa vaaliväittelyssä lopussa pystyyn joku improvisaatioteatteri, jossa piti puolustaa arvan mukaan jotain kantaa, vaikka olisi itse vastaan? Ai niin, MTV.
Gambian nuorisonohjaaja Donnerille tulee naureskeltua nyt. Onko otettu vähän hapanta ennen tenttiä?
Tämä loppuhuipennus oli kyllä huvittavaa, oikein kansa äänestänyt väittelijät ja tulos oli ööööh, siis mikä oli kysymys? HÄH? Ai mitä vastaan?
Kävin tuon Arsu-fanien videon yllyttämänä FutisForumilla lueskelemassa Mieshuora-ketjua ja hauskaa luettavaa sekin oli. Ei saa vapaassa maassa kannattaa mitä haluaa, koska toiset tietää paremmin. Onhan täälläkin kai joku väärin kannattatettu -ketju, mutta kai nuo mieshuora ja lutuurilasse etc. ovat futisporukan omia termejä? Ihan hyvä, että tällä palstalla saa suht rauhassa kannattaa ja sympatiseerata ilman sen kummempia kitinöitä. Toisaalta, jos tuollainen video tulisi eetteriin vaikka suomalaisten Blackhawks-fanien mestaruusjuhlista niin kyllä siitäkin varmaan keskustelu viriäisi.
Mä satuin aikanaan näkemään saman lafkan edustalla Helsingin ManU-fanien "mestaruusjuhlat".
Vähän sellaisia reppanoilta vaikuttavia tyyppejä - ehkä 6-8 henkeä - siinä baarin edustalla availemassa mestaruuspulloa..siihen päälle sitten umpipaskalla englannin kielellä jotain huutelua ja pomppimista paikallaan.
Kaulaliinoja heiluteltiin pään yläpuolella, kuin helikoptereita konsanaan.
No niin, hipsterit, liimapäät, kauluspaitapojut ja muut hinterot!
Ketä äänestitte Suomen Leijonien MM 2014 sexikkäimmäksi pelaajaksi?
Ettei tulisi tarpeettoman paljon klickauksia, niin:
Iltasanomat on järjestänyt nettilukijoilleen gallupin, jossa pääsee valitsemaan joukkueen kuumimman näköisen könsipojun. Näyttää, että Jori Lehterä pärjäsi aika hyvin.
Oletko mielestkiekon MM-kisat 2014 - Ilta-Sanomat
Ylenpalttisen raju ruokamyrkytys tuli ScanBurgerista. Hyppäsin liikkuvasta autosta pikkutiellä ojanreunalle oksentamaan ja paskomaan. Auto liikkui vielä kolmisen metriä. Onneksi ei ollut vastaantulijoita, olin siis yksin autossa...
Koko joukkue yhdellä kertaa? Huh.
Koko joukkue yhdellä kertaa? Huh.
Kannattaakin valita suosikkijoukkueet huolella jos on pokaaleille perso. Esim seuraava variaatio vois olla toimiva: HJK, FC Barcelona, Brasilian tai Espanjan futismaajoukkue, Bayern München.