Mille naurat juuri nyt?

  • 13 270 333
  • 50 464
Maksimaalista (ja äärimmäisen tahatonta) ironiaa

Selostajan ei tulisi lukkiutua yhteenkään pelitapaan, vaan selostaa, miten joukkueet pelaajat juuri sillä hetkellä. Puutuin jo aiemmin siihen, kun Juusela toppuutteli Venäjän puolustajia avaamaan nopeammin, kun Venäjän puolustaja seisoi maalin takana viivelähtöä varten. Sehän oli valmentajan pelitavallinen ohje pelaajille, että lähdetään viiveellä, kun on sen aika. Muutenkin kannattaisi käyttää Jukka Jalosen termiä viive
...

Ei jumalauta. Halkopinon takaa spämmätään joka toinen ketju täyteen omaa tuskaa siitä, että töitä saavat ammattilaiset eivät ymmärrettävästi suostu väittämään mustaa valkoiseksi ja Leijonien peliä maalin takana seisoskeluksi - ja sen ja vuosikausia jatkuneen monomaanisen ruutuvihkomainoskampanjan jälkeen neuvotaan selostajia olemaan "lukkiutumatta yhteenkään pelitapaan".

Mutta onhan siihen selkeät syynsä, miksi jotkut ovat Sotshissa(kin) median hommissa ja toiset jatkavat koottuja (sanan)selityksiä kotisohvilla ja muilla sivuraiteilla. Koville ottaa, as usual.

Mua taas ei naurattanut Törmäsen vastustajalle naureskelu, olen pitänyt Anttia rehtinä ammattimiehenä, mutta tämän myötä arvostus laski. Olisi kehunut mieluummin Suomen hyvää karvauspelaamista kuin pilkannut vastustajaa. Muuten toki asiallinen kommentaattori.

Tähän vahva sama. Törmänen on fiksunoloinen kaveri (kuten jo pelaajaurallaan), hyvä kommentaattori ja nouseva koutsi, mutta vastustajan ilkkuminen antaa aina vähän infantiilin ja pienimun... anteeksi, -sieluisen kuvan. Varsinkin kun Suomi tosiaan pakotti Venäjän pelaamaan kuten pelasi.
 
Viimeksi muokattu:

Knox

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers
Tähän vahva sama. Törmänen on fiksunoloinen kaveri (kuten jo pelaajaurallaan), hyvä kommentaattori ja nouseva koutsi, mutta vastustajan ilkkuminen antaa aina vähän infantiilin ja pienimun... anteeksi, -sieluisen kuvan. Varsinkin kun Suomi tosiaan pakotti Venäjän pelaamaan kuten pelasi.

Tai sitten kyse oli ihan vilpittömästä ilosta, joka purkautui tuollaisen epäuskoisena nauruna, kun Suomi tosiaan vei isäntämaata kuin pässiä narussa. En minä ainakaan tuosta nokkiini ottanut, mielestäni on hienoa kun selostamossa näytetään avoimesti tunteet.
 

TosiFani

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
...Olisi kehunut mieluummin Suomen hyvää karvauspelaamista, kuin pilkannut vastustajaa. Muuten toki asiallinen kommentaattori.

Eihän tuossa tilanteessa voinut kehua Suomen karvauspeliä, koska Markov teki nuo pitkät ilman painetta. No, ehkä naureskelu on hieman rumaa, mutta ymmärrän Törmäsen reaktion tuossa tilanteessa. Sen verran absurdia nuo neljä pitkää kiekkoa oli Venäjän tasoiselta joukkueelta.
 
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
No täällähän on kunnon hörönauruanalyysit taas. Jos nyt vähän hihittelee vastustajan tunaroinnille olympiatunnelmissa niin ihan sama. Kuin hyeenat raadolla etsimissä joka asiasta negatiivista ja osottelemassa sormella, "NAUROIT!" Hekotelkaa mielummin mukana. Tartte olla niin tosikko.
 

Fox

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Arsenal FC
Tai sitten kyse oli ihan vilpittömästä ilosta, joka purkautui tuollaisen epäuskoisena nauruna, kun Suomi tosiaan vei isäntämaata kuin pässiä narussa. En minä ainakaan tuosta nokkiini ottanut, mielestäni on hienoa kun selostamossa näytetään avoimesti tunteet.

Samaa mieltä. Itselläni ainakain tuli vähän samanlaista naurua kun niitä pitkiä tuli. Positiivista vain olla ihan oma itsensä eikä liikaa miettiä mitä ih,iset ajattelevat kommentoinnista.
 
No voi herranhetteet, mistähän ne mielensäpahoittajat nyt löytyvät. Eipä tuo iso juttu Törmäseltä ollut, mutta noin yleisemmin moporingin "eehhehhetoiolipaskavittuolipaskatääonhienookunoimokaa" nyt ei vaan vastaa omaa käsitystä järin fiksusta esiintymisestä, jos toinen vaihtari on arvostaa hienoja suorituksia.
Ei myöskään koskaan ole oikein mennyt jakeluun ihmistyyppi, joille toisten epäonnistumiset ovat suurempi ilonlähde kuin omat/omien onnistumiset. Mutta feel free, jos se tyydyttää jotain omassa psyykessä.
 
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
No voi herranhetteet, mistähän ne mielensäpahoittajat nyt löytyvät. Eipä tuo iso juttu Törmäseltä ollut, mutta noin yleisemmin moporingin "eehhehhetoiolipaskavittuolipaskatääonhienookunoimokaa" nyt ei vaan vastaa omaa käsitystä järin fiksusta esiintymisestä, jos toinen vaihtari on arvostaa hienoja suorituksia.
Ei myöskään koskaan ole mennyt jakeluun ihmistyyppi, joille toisten epäonnistumiset ovat suurempi ilonlähde kuin omat/omien onnistumiset. Mutta feel free, jos se tyydyttää jotain omassa psyykessä.

Hei tälle kaverille pääsi kolmen sadasosasekunnin kestävä spontaani naurunhörähdys kesken jääkiekko-ottelun. Ootko ihan tosissas siel nyt? :)
 

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | isn't
Hei tälle kaverille pääsi kolmen sadasosasekunnin kestävä spontaani naurunhörähdys kesken jääkiekko-ottelun. Ootko ihan tosissas siel nyt? :)

Aivan! Ja sitäpaitsi olihan se nyt aivan perkeleen hauskaa kun niitä surkeita mogia tuli koko ajan peräjälkeen lisää. Olisko ollut neljä vai viisi peräkkäistä pitkää kiekkoa?
 

Reznik

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Kuin hyeenat raadolla etsimissä joka asiasta negatiivista ja osottelemassa sormella, "NAUROIT!" Hekotelkaa mielummin mukana. Tartte olla niin tosikko.

Jotkut piti naureskelua tarpeettomana, jotkut ei. Kumpikaan osapuoli tuskin asiaa niin suurena pitää että tarvitsee mielensäpahoittajaksi ja tosikoksi rueta haukkumaan? ;)

Itse en kiinnittänyt kommentointiin tuossa tilanteessa huomiota, jännitystila lienee ollut vielä liian korkealla.
 
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Jotkut piti naureskelua tarpeettomana, jotkut ei. Kumpikaan osapuoli tuskin asiaa niin suurena pitää että tarvitsee mielensäpahoittajaksi ja tosikoksi rueta haukkumaan? ;)

Itse en kiinnittänyt kommentointiin tuossa tilanteessa huomiota, jännitystila lienee ollut vielä liian korkealla.

Pyydän anteeksi. Kerään nyt lapioni ja vaaleanpunaisen HelloKitty ämpärini ja lähden tästä hiekkalaatikosta.
 

jussi_j

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Itse lähes huusin toisen peräkkäisen pitkän kohdalla "vittu mikä urpo" ja olin sentään yksin kotona. Toteamus ei sisältänyt ironiaa.
 

aceman81

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät. Pesäkarhut.
Nauran mielensäpahoittajille.

Eiköhän sieltä kohta joku tule kertomaan, kuinka nauruni on...mikä se sana oli, infantiilia.

Nykyään mä pahotan mieleni kun joku pahottaa mielensä. Kuten tänään kun Jauhojärvi puolimalkasesti heitti Radio Rockin haastattelussa ensimmäisenä lauseena jotain Lapin sodan kuittaamisesta. Sotavertaukset on väsyneitä, mutta tuo nyt oli niin selkeesti pilke silmässä heitetty että ameebakin sen ymmärtäis. Mutta eikös sitten kaiken maailman huumorintajuttomien city-mielensäpahottajien täydy irrottaa tuo kontekstista ja päästä purkamaan mielipahaansa.

Ekana naurahdin. Sitten pahoitin mieleni. Ehkä nyt jatkan nauramista noille idiooteille.
 

Saul Goodman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pekka Virta
Iltasanomissa juttua Lukon tj Rajalasta:

Minulle on vahvistettu muun muassa tapaus, jossa Lukon pelaajat olivat yhteisessä illanvietossaan laittamassa ruokaa itse hankkimistaan tarvikkeista. Kun Rajala oli nähnyt pelaajien luomukaupasta jo ostamien luomujauhojen hinnan, hän oli määrännyt jauhot vaihdettavaksi halvempiin. Jauhot!
 

MustatKortit

Jäsen
Suosikkijoukkue
Joel Pohjanpalo ja Aleksi Mustonen
Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine
Näistä monethan oli ihan oikeasti hauskoja ja osuvia - tsekatkaapa. :)
Kyllä: lakonisen kaunis "You still have the minttu" -pirros lämmitti erityisesti mieltäni. Hätäkös tässä.
 

Lupine

Jäsen
On se jännä, että ruotsalaiset eivät halua lyödä lyötyä, vaan aidosti toivovat, että Suomi ottaa huomenna Pronssia!

Hieno kansa ja hieno joukkue. Täältä iso peukku sunnuntaiseen finaaliin Ruotsille! Lycka till!
 

xAnZax

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Aika jännä että useassa kuvassa oli lippujen värit väärinpäin, niin soumen kuin ruotsinkin lippujen.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös