Mua taas ei yhtään naurattanut Törmäsen vastustajalle naureskelu, olen pitänyt Anttia rehtinä ammattimiehenä, mutta tämän myötä arvostus laski.
Hieman kusipäisiä piirteitä työntyi kaverista esiin.
Olisi kehunut mieluummin Suomen hyvää karvauspelaamista, kuin pilkannut vastustajaa. Muuten toki asiallinen kommentaattori.
Selostajan ei tulisi lukkiutua yhteenkään pelitapaan, vaan selostaa, miten joukkueet pelaajat juuri sillä hetkellä. Puutuin jo aiemmin siihen, kun Juusela toppuutteli Venäjän puolustajia avaamaan nopeammin, kun Venäjän puolustaja seisoi maalin takana viivelähtöä varten. Sehän oli valmentajan pelitavallinen ohje pelaajille, että lähdetään viiveellä, kun on sen aika. Muutenkin kannattaisi käyttää Jukka Jalosen termiä viive
...
Mua taas ei naurattanut Törmäsen vastustajalle naureskelu, olen pitänyt Anttia rehtinä ammattimiehenä, mutta tämän myötä arvostus laski. Olisi kehunut mieluummin Suomen hyvää karvauspelaamista kuin pilkannut vastustajaa. Muuten toki asiallinen kommentaattori.
Tähän vahva sama. Törmänen on fiksunoloinen kaveri (kuten jo pelaajaurallaan), hyvä kommentaattori ja nouseva koutsi, mutta vastustajan ilkkuminen antaa aina vähän infantiilin ja pienimun... anteeksi, -sieluisen kuvan. Varsinkin kun Suomi tosiaan pakotti Venäjän pelaamaan kuten pelasi.
...Olisi kehunut mieluummin Suomen hyvää karvauspelaamista, kuin pilkannut vastustajaa. Muuten toki asiallinen kommentaattori.
Tai sitten kyse oli ihan vilpittömästä ilosta, joka purkautui tuollaisen epäuskoisena nauruna, kun Suomi tosiaan vei isäntämaata kuin pässiä narussa. En minä ainakaan tuosta nokkiini ottanut, mielestäni on hienoa kun selostamossa näytetään avoimesti tunteet.
No voi herranhetteet, mistähän ne mielensäpahoittajat nyt löytyvät. Eipä tuo iso juttu Törmäseltä ollut, mutta noin yleisemmin moporingin "eehhehhetoiolipaskavittuolipaskatääonhienookunoimokaa" nyt ei vaan vastaa omaa käsitystä järin fiksusta esiintymisestä, jos toinen vaihtari on arvostaa hienoja suorituksia.
Ei myöskään koskaan ole mennyt jakeluun ihmistyyppi, joille toisten epäonnistumiset ovat suurempi ilonlähde kuin omat/omien onnistumiset. Mutta feel free, jos se tyydyttää jotain omassa psyykessä.
Hei tälle kaverille pääsi kolmen sadasosasekunnin kestävä spontaani naurunhörähdys kesken jääkiekko-ottelun. Ootko ihan tosissas siel nyt? :)
Hei tälle kaverille pääsi kolmen sadasosasekunnin kestävä spontaani naurunhörähdys kesken jääkiekko-ottelun. Ootko ihan tosissas siel nyt? :)
Kuin hyeenat raadolla etsimissä joka asiasta negatiivista ja osottelemassa sormella, "NAUROIT!" Hekotelkaa mielummin mukana. Tartte olla niin tosikko.
Jotkut piti naureskelua tarpeettomana, jotkut ei. Kumpikaan osapuoli tuskin asiaa niin suurena pitää että tarvitsee mielensäpahoittajaksi ja tosikoksi rueta haukkumaan? ;)
Itse en kiinnittänyt kommentointiin tuossa tilanteessa huomiota, jännitystila lienee ollut vielä liian korkealla.
Nauran mielensäpahoittajille.
Eiköhän sieltä kohta joku tule kertomaan, kuinka nauruni on...mikä se sana oli, infantiilia.
Minulle on vahvistettu muun muassa tapaus, jossa Lukon pelaajat olivat yhteisessä illanvietossaan laittamassa ruokaa itse hankkimistaan tarvikkeista. Kun Rajala oli nähnyt pelaajien luomukaupasta jo ostamien luomujauhojen hinnan, hän oli määrännyt jauhot vaihdettavaksi halvempiin. Jauhot!
Iltasanomissa juttua Lukon tj Rajalasta:
Ei oo yhtään enää paha mieli!
Trösta Finland i deras svåra stund
(linkki Aftonbladetiin, jossa piirroksia suomalaisten lohduttamiseksi)
Ei oo yhtään enää paha mieli!
Trösta Finland i deras svåra stund
(linkki Aftonbladetiin, jossa piirroksia suomalaisten lohduttamiseksi)
Kyllä: lakonisen kaunis "You still have the minttu" -pirros lämmitti erityisesti mieltäni. Hätäkös tässä.Näistä monethan oli ihan oikeasti hauskoja ja osuvia - tsekatkaapa. :)