Mille naurat juuri nyt?

  • 13 378 161
  • 50 761

J.Hotti

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK Detroit Red Wings FC Barcelona
Paikalla olleena ja ei Tapparan tai Ilveksen kannattaja voin sanoa että noin se meni. Jos tuota ajattelee kiekko-otteluna niin äärimmäisen epäonnistunut tapahtuma

Joo en mä epäillytkään ettei Santtu olisi asiaa kirjoittanut. Muussa tapauksessahan mä olisin laittanut nuo "huonot toimittajat" ketjuun. Nauratti vaan kun kolme juttua pienen ajan sisään ja kaikissa jutuissa tuo "kaikki on vittu ihan perseestä" tyyli, ennen kaikkea otsikoissa.
 

Everton

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Miksi tuossa Santun kolumnissa on lihavoituna joka kolmas lause? Arveleeko se, että kukaan ei muuten lukisi juttua? Minua ainakin häiritsee moinen tehokeino tuolla lailla tarpeettomasti toistettuna ihan liikaa.
 

Kaulasuoja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kreikka
Eilen tuli käytyä Kuopiossa ja edelleen naurattaa tuo KalPan maalilaulu. Pudotti totaalisesti, sillä en ollut aiemmin tuota kuullutkaan. Matsin jälkeen tuli vielä paikallisradiosta ennen lehdistötilaisuutta.
"Se on koston paikka! Kalakukko syö teijät!" Ihan mahtavaa! Piristi huomattavasti, varsinkin kun edessä oli pitkä ajomatka tappiomatsin jälkeen.

Myönnän myös nauraneeni kun pari herrasmiestä keskustelivat keskenään "Mitenköhän noi Natsi ja Mooses tulevat toimeen keskenään?"

Onneksi lätkä ei ole aina niin vakavaa.
 

Kaulasuoja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kreikka
Onko kyseessä Turmion Kätilöiden biisi vai onko KalPa vaihtanut maalilauluaan?

Ei mitään hajua esittäjästä. Lentävistä Kalakukoista (vai peräti KalPan ukoista?) siinä laulettiin.
Ja korostan vielä että erittäin hyväntahtoisesti ja iloisesti täällä naureskelen.
 

Kaiuni Alen

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, kaikki menestyksekkäät jalkapallojoukkueet
Suosikkijoukkue
Paikalliset, nykyinen ja entinen
Pahasti myöhässä mutta:

14.12 JYP - Pelicans
Jonne Virtanen - väkivaltaisuus 5 min - PRK 20 min 39:00

Aiheesta myöhemmin twitterissä:

Jonne Virtanen ‏@monsterimonni:
Sehän oli ku seksiä, ohi ennen ku alkokaa.
 

Melko Huono

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Jokereiden valmentajaratkaisulle. Jumalauta mikä röhönauru purskahti ilmoille kun otsikon näin netissä. Tomek ykköseksi ja Nurminen kakkoseksi, ai jumalauta mikä ratkasu Jokereiden toimistolta. Muut joukkueet kiittää! Kyllä muuttui tämäkin päivä normaalista ratkiriemukkaaksi. Kiitos Kurrit ja Hjallikset, hienoa duunia. Sama kun olisitte kusetpaskat housussa ja vaihdat ainoastaan päällimmäiset housut.
 
Jokereiden valmentajaratkaisulle. Jumalauta mikä röhönauru purskahti ilmoille kun otsikon näin netissä.

Jos uskottavuus joukkueen edessä on mennyt, se on mennyt, ja silloin lähtee aina (pää)valmentaja-kaikki muut asiat ovat siinä umpisolmussa em. asialle eli pelaajiston luotolle alisteisia. Aina.
Mutta aika spontaani naurunpäräys pääsi kyllä täälläkin. Ei siis pelkästään tämän ratkaisun, vaan ihan kokonaisvaltaisen suorittamisen suhteen joka mahdollisella saralla viime kevättalvesta lähtien. Tää on shiis niinku mun eiku shiis Helsingin Jokerit. Kaaos on ollut vielä älyvapaampi kuin mitä taannoin veikkailin Harkimon palattua säätämään-ja se on jo paljon:).
 

Jymäkkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, NY Rangers, Ketterä, Saksa (futis), IPV
Tämä joulupukki- tappelu huvittaa. Ei niinkään se, että pukit tappelevat, vaan eräs paskahousupukki, joka iskee kolme kertaa samaan kaveriin takaapäin, eikä kyseinen pukki opi silti vahtimaan selustaansa. Mahtaa olla nenä kipeänä;)

http://www.iltalehti.fi/iltvhullumaailma/20131216034223482_a6.shtml

Linkki vie Iltalehden sivuille joulupukkien tappeluvideoon.
 

Konson Antti

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Sm-liiga twiittasi "@smliiga: Liigan Tammikuun tasauskierrokset ovat nyt Liigan Veikkauskierrokset. #Liiga #Veikkaus"

Tuo on jotenki hysteerisen hauska. Nauroin ääneen enkä osaa perustella miksi
 

Malmi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sympatiat: DIF
Sm-liiga twiittasi "@smliiga: Liigan Tammikuun tasauskierrokset ovat nyt Liigan Veikkauskierrokset. #Liiga #Veikkaus"

Tuo on jotenki hysteerisen hauska. Nauroin ääneen enkä osaa perustella miksi

Haha, melkoista touhua. Itse olen jo jonkun aikaa odotellut milloin liigassa aletaan tuotteistamaan esimerkiksi erikoistilanteita tai highlightseja NHL:n tyyliin. Husqvarna on esimerkiksi kunnostautunut rapakon takana tarjoamalla katsojille ylivoiman. Suomessahan tuo kuitenkin toteutettaisiin varmaankin niin että tuo yrityksen nimi tulisi änkeä siihen itse erikoistilanteeseen tyyliin "Veikkausylivoima" tai "Markantalonalivoima".
 

NemI

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Suomessahan tuo kuitenkin toteutettaisiin varmaankin niin että tuo yrityksen nimi tulisi änkeä siihen itse erikoistilanteeseen tyyliin "Veikkausylivoima" tai "Markantalonalivoima".

Kuopiossa ollaan tässäkin jo valovuosia edellä ja (vastustajan) jäähyt on tunnettu jo pitkään paikallisen mehutehtaan Snadi-taukoina.
 
Tämä joulupukki-tappelu huvittaa. Ei niinkään se, että pukit tappelevat, vaan eräs paskahousupukki, joka iskee kolme kertaa samaan kaveriin takaapäin, eikä kyseinen pukki opi silti vahtimaan selustaansa.

http://www.iltalehti.fi/iltvhullumaailma/20131216034223482_a6.shtml

Linkki vie Iltalehden sivuille joulupukkien tappeluvideoon.

"Paskahousupukki":) Tai mitä helvettiä tässä selittämään, kun koko viesti naurattaa lähinnä idioottimaisen hysteerisesti. Myös lopun lakoninen selityslauseke.
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil

Isle of Man

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, TuTo
Öhmöhöm. Mitäpä jos perheessä ei ole tiitiäisiä vaan lapsettomat äiti ja isi vain? Sitä tarkoitan, että tässähän nauretaan tilanteelle, jossa Kozelia imeskelisivät äite, isi ja vähintään yksi lasta.
Mulla tuli ihan sama mieleen, koska vietän joulun vanhemmillani ja jotteiko meidän koko perheen jouluun tumma Velko sopisi ihan hyvin. Toki mielelläni hieman laadukkaampaa olutta joulupöydässä maistelisin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös