Mille naurat juuri nyt?

  • 13 247 162
  • 50 424

Jymäkkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, NY Rangers, Ketterä, Saksa (futis), IPV
Tämä joulupukki- tappelu huvittaa. Ei niinkään se, että pukit tappelevat, vaan eräs paskahousupukki, joka iskee kolme kertaa samaan kaveriin takaapäin, eikä kyseinen pukki opi silti vahtimaan selustaansa. Mahtaa olla nenä kipeänä;)

http://www.iltalehti.fi/iltvhullumaailma/20131216034223482_a6.shtml

Linkki vie Iltalehden sivuille joulupukkien tappeluvideoon.
 

Konson Antti

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Sm-liiga twiittasi "@smliiga: Liigan Tammikuun tasauskierrokset ovat nyt Liigan Veikkauskierrokset. #Liiga #Veikkaus"

Tuo on jotenki hysteerisen hauska. Nauroin ääneen enkä osaa perustella miksi
 

Malmi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sympatiat: DIF
Sm-liiga twiittasi "@smliiga: Liigan Tammikuun tasauskierrokset ovat nyt Liigan Veikkauskierrokset. #Liiga #Veikkaus"

Tuo on jotenki hysteerisen hauska. Nauroin ääneen enkä osaa perustella miksi

Haha, melkoista touhua. Itse olen jo jonkun aikaa odotellut milloin liigassa aletaan tuotteistamaan esimerkiksi erikoistilanteita tai highlightseja NHL:n tyyliin. Husqvarna on esimerkiksi kunnostautunut rapakon takana tarjoamalla katsojille ylivoiman. Suomessahan tuo kuitenkin toteutettaisiin varmaankin niin että tuo yrityksen nimi tulisi änkeä siihen itse erikoistilanteeseen tyyliin "Veikkausylivoima" tai "Markantalonalivoima".
 

NemI

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Suomessahan tuo kuitenkin toteutettaisiin varmaankin niin että tuo yrityksen nimi tulisi änkeä siihen itse erikoistilanteeseen tyyliin "Veikkausylivoima" tai "Markantalonalivoima".

Kuopiossa ollaan tässäkin jo valovuosia edellä ja (vastustajan) jäähyt on tunnettu jo pitkään paikallisen mehutehtaan Snadi-taukoina.
 
Tämä joulupukki-tappelu huvittaa. Ei niinkään se, että pukit tappelevat, vaan eräs paskahousupukki, joka iskee kolme kertaa samaan kaveriin takaapäin, eikä kyseinen pukki opi silti vahtimaan selustaansa.

http://www.iltalehti.fi/iltvhullumaailma/20131216034223482_a6.shtml

Linkki vie Iltalehden sivuille joulupukkien tappeluvideoon.

"Paskahousupukki":) Tai mitä helvettiä tässä selittämään, kun koko viesti naurattaa lähinnä idioottimaisen hysteerisesti. Myös lopun lakoninen selityslauseke.
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil

Isle of Man

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, TuTo
Öhmöhöm. Mitäpä jos perheessä ei ole tiitiäisiä vaan lapsettomat äiti ja isi vain? Sitä tarkoitan, että tässähän nauretaan tilanteelle, jossa Kozelia imeskelisivät äite, isi ja vähintään yksi lasta.
Mulla tuli ihan sama mieleen, koska vietän joulun vanhemmillani ja jotteiko meidän koko perheen jouluun tumma Velko sopisi ihan hyvin. Toki mielelläni hieman laadukkaampaa olutta joulupöydässä maistelisin.
 

Malmi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sympatiat: DIF
Noniin eli lentomäkeä ja 50 km hiihtomatka siihen päälle. Nyt ollaan Suomessa asian ytimessä. Mitalisaaliin kasvattamiseen paras keino on keksiä uusi laji. Tosin enpä usko että Suomen mitalisaalis tuosta kasvaisi vaikka yhdistettyyn lisättäisiin yhden miehen curling ja yhteislähtösyöksylaskukilpailu. Suomen edustaja Matti Töppönen kertoo olevansa muuten tyytyväinen 39. sijaan mutta uskoo että rahkeita olisi ollut enempäänkin mutta curlingissa harja katkesi heti kättelyssä ja syöksylaskussa törmäsi jyrkänteellä karhuun. Loppupeleissä korkeimmalla pallilla seisoo kuitenkin se Norjan Odd Einar Oyvind Lykkeskyyyg Bögelsen. Talviurheilussa on saatanan kylmä ja kaikilla on räkä poskella mutta lopussa Norja voittaa aina.

Linkki vie YLE:n sivuille.

Herola ehdottaa yhdistettyyn lentomäen ja viidenkympin kisaa | Yle Urheilu | yle.fi
 

Kuubextra

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokkolan Hermes
Iltalehdessä uutinen: "SM-liiga sössi puheenjohtajan valinnan", siellä erityisesti seuraava kohta nauratti:

- Oman seuran asioiden hoitamiseen riittää enemmän energiaa kuin yhteisten asioiden valmisteluun ja hoitamiseen, yhden liigaseuran johtaja totesi.

Ihanko tosi :D
 
Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine
Iltalehdessä uutinen: "SM-liiga sössi puheenjohtajan valinnan", siellä erityisesti seuraava kohta nauratti:

- Oman seuran asioiden hoitamiseen riittää enemmän energiaa kuin yhteisten asioiden valmisteluun ja hoitamiseen, yhden liigaseuran johtaja totesi.

Ihanko tosi :D
Eihän toisaalta esimerkiksi Kärppien menestys ole vaikkapa TPS:lta mitään pois - päinvastoin.

Minä puolestani hilpeennyin pyytämättä ja yllätyksenä Kummelin taannoisen Verotarkastaja-sketsin parissa.
 

J.Hotti

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK Detroit Red Wings FC Barcelona

Hereworth

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Joni Puurula, Flyers

kananlento

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Pittsburgh Penguins, ManU, NP Ice Hawks
Kiitos tästä. Äsken lähti lyhyt sähköposti Puolustusvoimille linkin kera, että älkääs nyt unohtako tätä kaveria.

Kiusa se on pienikin kiusa.

Mikäs on se korkein ikä, kun palveluksen voi hoitaa? Niko näyttäisi täyttävän vajaan vuoden päästä 28 vuotta. Jostain olen saanut päähäni, että 28 vuoden jälkeen eivät enää palvelukseen ota. Mielestäni omana aikanani vanhin oli nimenomaan 28, ja tuli ulkomailta asti hoitamaan palveluksensa viime tingassa.

Eli ilmeisesti Nikolla on melkein kaksi vuotta aikaa suorittaa?
 

Musta Nuoli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkue, TuTo. Varauksellisesti.
Mikäs on se korkein ikä, kun palveluksen voi hoitaa? Niko näyttäisi täyttävän vajaan vuoden päästä 28 vuotta. Jostain olen saanut päähäni, että 28 vuoden jälkeen eivät enää palvelukseen ota. Mielestäni omana aikanani vanhin oli nimenomaan 28, ja tuli ulkomailta asti hoitamaan palveluksensa viime tingassa.

Eli ilmeisesti Nikolla on melkein kaksi vuotta aikaa suorittaa?

Eivät ne varmaan muutenkaan tuollaisia kukkakauppiaita ota, joten suotta tuokin vastenmielinen niljake kansalaisvelvollisuuttaan pakoilee. Ei taida otus olla varsinaista upseeriainesta.

Tosin toivoisin, että sotapoliisit ottaisivat ja raahaisivat mokoman kasarmille suoraan tositee-ohjelmista tai missä hänenkaltaisensa Ö-luokan tyrkkyjulkkikset nyt luuhaavatkin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös