Mille naurat juuri nyt?

  • 13 202 096
  • 50 364

Inttikaveri

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK (Joukkue ja nimimerkki)
Antti Mäkinen tarjosi palveluksiaan Tapio Suomiselle Sotsin tiimiin Twitterissä..

Kyllä, mutta ei selostajana, vaan asiantuntija apuna NHL/KHL pelaajissa. Paikanpäälle menevät selostajat on pitänyt lyödä lukkoon jo aikapäivää sitten, ja Mäkinen on itse sanonut ettei ole tuolla selostamassa

Liitetään tähän vielä Mäkisen twiitti:

Antti Mäkinen ‏@makinenantti 24. lokakuuta
Tietääkseni #sotshi'n akkreditoinnit toimittajille umpeutuivat noin vuosi sitten.En ole mukana kisoissa. #Selvennys
 
Viimeksi muokattu:

Reznik

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Huomio!
Tällä viikolla on kansainvälinen sukupuolitautitietoisuuden viikko. Mikäli sinulla on jokin tarttuva sukupuolitauti, tiedota siitä kavereillesi vaihtamalla kirahvi profiilikuvaksesi. Moni rohkea on jo näin tehnyt.


Facebookin käyttäjät varmaan kirahvimanian huomanneet, joten hauska vastaisku sattui tuolla twitterin puolella vastaan. Sovellusmahdollisuudethan on vieläpä loputtomat!
 
Barkovinhan lähtökohtaisesti piti monien mielestä hakea vauhtia farmista ja ehkä sitten ensi kaudella vakiinnuttaa paikka NHL kokoonpanosta.

Scott Gomezhan nyt on yks vitun vitsi. Mutta ykköskategorian pelaajaksi hänet on silti aina laskettu.

Joku vähänkin NHL:ää viime vuosina seurannut tietää, että asia ei ole noin miten sanot. Gomez on alempien ketjujen veteraani ja Barkov kärkiketjujen nuori tähti. Siinä noin lyhykäisyydessään. Siksipä ihmettelinkin tuota alkuperäistä väitettä ja sille nauramista. Eli väärin naurettu.
 

J.Hotti

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK Detroit Red Wings FC Barcelona
Sarkasmi on monelle niin vaikea huumorinlaji ymmärtää. Nauran siis tämän kuvakoosteen aikaan saamalle palauteryöpylle mm. somessa. Suomessa on kyllä liian monella ihmisellä seiväs poikittain perseessä.

Linkki: HS Nyt ja vuoden paras kuvakooste : )

Kim Clijsters hankki Yanina Wickmayerille uusia faneja katsomosta näytösottelussa, turvamiehet eivät tosin tainneet pitää tuosta tempauksesta..

http://www.youtube.com/watch?v=4d1gT4a9VRE

Tenniksen näytösottelut, syvä huokaus ja siis naisten sellaiset. Naisilta nämä pitäisi oikeasti kieltää. En ole tähän päivään mennessä todistanut naistenniksen näytösottelua missä olisin jollekin "suoritukselle" nauranut. Enemmänkin myötähäpeää herättävää touhua. Toista se oli aikoinaan, kun miesten puolella mm. Connors, McEnroe, Becker ja Edberg noita ahkerasti pelasivat. Hyvää tennistä ilman turhaa hampaiden kiristelyä ja muutamia hauskoja juttuja mahtui väliin.
 

Murmeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Vancouver Canucks
Sarkasmi on monelle niin vaikea huumorinlaji ymmärtää. Nauran siis tämän kuvakoosteen aikaan saamalle palauteryöpylle mm. somessa. Suomessa on kyllä liian monella ihmisellä seiväs poikittain perseessä.
Ei sarkasmi ole vaikea huumorin laji mutta jos tämä tosiaan on saanut "palauteryöpyn" somessa niin se vain alleviivaa sitä, että kaikkien ei oikeasti pitäisi saada ääntään kuuluviin julkisesti. Vahvistaa myös mm. facebookista poispysymiseni oikeellisuutta. Muutenkin vituttaa niin usein, että pää varmaan räjähtäisi.
 

Tuamas

Jäsen
Ei sarkasmi ole vaikea huumorin laji mutta jos tämä tosiaan on saanut "palauteryöpyn" somessa niin se vain alleviivaa sitä, että kaikkien ei oikeasti pitäisi saada ääntään kuuluviin julkisesti.

Kyllä, internet-aikakausi on tasoittanut pelikenttää niin paljon, että kaikki saatanan urpot omaavat internetissä yhtä kuuluvan äänen kuin muutkin.

Kaikki mielipiteet eivät ole samanarvoisia.
 

lapa78

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lexaa
Tälle Jokerifanille joka on päässyt haistelemaan julkisuutta ja ihmettelee sitä feispuukissa. Onkohan tässä nyt kyse niistä sämpylänjakajista?

Eniten kuitenkin naurattaa ajatus siitä, että kyseinen kaveri kirjoittelee todennäköisesti myös tänne. Terkkuja vaan, jos satut lukemaan tämän.
 

Malmi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sympatiat: DIF
Tälle Jokerifanille joka on päässyt haistelemaan julkisuutta ja ihmettelee sitä feispuukissa. Onkohan tässä nyt kyse niistä sämpylänjakajista?

Eniten kuitenkin naurattaa ajatus siitä, että kyseinen kaveri kirjoittelee todennäköisesti myös tänne. Terkkuja vaan, jos satut lukemaan tämän.

Tämä keissi on käsitelty jo tässä ketjussa.
 

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Ei sarkasmi ole vaikea huumorin laji mutta jos tämä tosiaan on saanut "palauteryöpyn" somessa niin se vain alleviivaa sitä, että kaikkien ei oikeasti pitäisi saada ääntään kuuluviin julkisesti. Vahvistaa myös mm. facebookista poispysymiseni oikeellisuutta. Muutenkin vituttaa niin usein, että pää varmaan räjähtäisi.

Jaksoin lukea jonkun matkaa noita uutisen perässä olleita fb-kommentteja, eikä siellä montaa tosissaan ottanutta ollut, ehkä 10% max. Loput 90% oli sitten sitä yhtä ja samaa hassuttelua.
 

J.Hotti

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK Detroit Red Wings FC Barcelona
Kun vedonlyönnissä yksi kohde pettää, tottakai se vituttaa. Koska tämä on itselleni niin tuttu tilanne, en yleensä tykkää nauraa toisille pelaajille joille näin käy. Mutta nyt joutui tekemään poikkeuksen. Seuraavassa lainauksessa boldatut tekstit (oikein / väärin) allekirjoittaneen lisäämät.

Näillä mennään tänään:

Ilves - JYP 2 - OIKEIN
Lukko - TPS+1 1 - OIKEIN
Jokerit+2 - Tappara 2 - VÄÄRIN
SaiPa - Kärpät X - OIKEIN
KalPa - HPK X - OIKEIN

819.66 kerroin ja kympillä haetaan jackpottia!

Niin ja miksi tälle nauroin?

jundebooY-nimimerkin suosikkijoukkue: Jokerit.
 

hanu

Jäsen
Suosikkijoukkue
raitapaita
Itselleni. Neljännesvuosisadan verran olen onnistunut välttymään solmion solmimiselta, mutta nyt on valitettavasti sekin taito opeteltava huomiseksi. Muutamaa kuvasarjaa ja paria Youtube-videota myöhemmin en osaa edelleenkään, vaikka kuinka kädestä pitäen näytetään niin en ikinä saa onnistunutta lopputulosta aikaiseksi. Naurattaa oman kädettömyyden lisäksi se, että moista epäkäytännöllistä rättiä pidetään jotenkin tyylikkäänä. Ei taida kauluspaitahommat olla mua varten. No, onhan tässä koko yö aikaa.

Minä olen nyt n. 54,5v nuori. Ensimmäisen kerran elämässäni mulla oli kraka kaulassa omissa häissäni, vastentahtoisesti silloinkin. Äkkiä laskien sen jälkeen olen kohteliaisuuspuketunut krakaan kymmenisen kertaa. Omien- ja appivanhempien hautajaisissa, kummilikan häissä, kun jouduin sen alttarille taluttamaan sekä parissa kolmessa vähän juhlavammassa väitöstilaisuudessa. Kaapissa on parisenkymmentä krakaa, olen niistä käyttänyt kai kolmea. En osaa tehdä solmua, en oile koskaan uskaltanut naiseltani kysyä, missä hän on oppinut tuon turhan taidon.

En olisi sisällä pipa päässä, vaan kravatin käyttö menee mulla siihen 'äärimmäisessä pakossa' -kategoriaan. Työnantaja on joskus yrittänyt saada mut käyttään pukua ja kravattia, mun ammatillinen ylivoima on kuitenkin riittänyt vakuuttamaan farkuista, sandaaleista ja t-paidasta huolimatta alun selvästä halveksunnasta huolimatta liituraita ja jakkupukujengin.

Sen verran olen kärsinyt, että mulle ei enää osteta 1-luokan junalippuja, vaikka asemani firmassa ne oikeuttaisi, toki en niitä mitenkään kaipaa, ravintolavaunussa ei ole 1lk paikkoja.

Menen varmaan kategoriaan JUNTTI, vaan vietän töissä n. 50h/vko, haluan olla mukavissa kuteissa sen aikaa. Toki kamppeeni ovat puhtaat ja muutenkin pitokelposet.

t. hanu
 

Iker

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Naurahdin Jori Lehterän twitter-kommentille, taitaa tuo olla jo päivän tai pari vanha, mutta minä törmäsin nyt vasta muuta kautta. Kielioppi ilmeisesti normi twitter-tasoa, mutta toi ite ns. pointti haastattelutilanteen mielikuvineen hörähdytti.

"Käytii enskankaa khl-tv haastikses. Tuli varmaa hyvä. Enska totee im gonna ja sit haastattelija kysyy what is kana ja siihe enska et chicken."
 
Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine
Oheisen, HS:n julkaiseman NSA-puhelinurkintajutun otsikolle... ja uutiskuvalle.
 

Liitteet

  • hs301013.jpg
    hs301013.jpg
    61,9 KB · kertaa luettu: 675

ZayWest

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Käännettävät rotsit, Ensisijainen kontakti
Sille etten siedä räppiä, mutta joskus sitä tehnyt ja joskus varmaan jonkun nauhotteen vielä teenkin. Tässä olotilassa naurattaa melko helvetisti.

Tästä teille muille vinkki: Älkää tehkö mitään taiteellista. Ikinä.
 
Lihattoman Lokakuun päätösjuhlassa yksi ohjelmanumero on karitsan leikkaaminen ja käsittely. Sekös vegaania vituttaa:

Henna Hyvärinen kirjoitti:
Lampaan lapsen tappaminenko on sitten hyvä esimerkki vastuullisesti tuotetusta lihasta? Mikään lihantuotanto ei ole tänä päivänä ekologisesti tai eettisesti kestävää. Ensin mietitään porukalla kuukauden verran mikä lihantuotannossa on pielessä ja sitten kuun päätteeksi käydään samalla porukalla juhlissa paloittelemassa karitsa urhilahjana kaikille lihantuottajille edellisen kuukauden vähistä lihaostoksista. Kuvottavaa.
 
Suosikkijoukkue
Seksi-Lasse
Aurinkokuningas jälleen vaatimattomana Iltalehden jutussa.


"- Suoraan sanoen järkyttävää! Olisin ollut kutakuinkin ainoa, joka olisi laittanut kaiken heti kuntoon. Olisin sytyttänyt kaupungin, ja he olisivat saaneet sata kertaa paremman koutsin. Tärkeintä olisi ollut täyttää areena. Hallin olisin saanut täyteen heti ja pelin kuntoon kuukaudessa. Olisin vielä kaiken lisäksi ollut vapaana, joten se olisi ollut nerokas vaihtoehto, Tamminen tykittää."
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös