Mille naurat juuri nyt?

  • 13 204 995
  • 50 364

Jaws

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, San Jose Sharks, Slovakia, Baltimore Ravens
Minulla on hyvin ikävä tunne noista Tapsan twiiteistä.

Katsoin eilisen Urheiluruudun Yle Areenasta kehotusten jälkeen. Ei ollut ihan oma itsensä. En laita sen piikkiin, että Tapsa on ollut pitkään noista hommista tauolla. Sen verran ammattimies kyseessä, että eilen oli kyse jostain ihan muusta.

Toivotaan Tapsalle parasta, mutta ei hyvältä näytä.
 

choose_life

Jäsen
Suosikkijoukkue
-
Katsoin eilisen Urheiluruudun. Ei ollut ihan oma itsensä. En laita sen piikkiin, että Tapsa on ollut pitkään noista hommista tauolla. Sen verran ammattimies kyseessä, että eilen oli kyse jostain ihan muusta.
Toivotaan parasta, mutta ei hyvältä näytä.

Väärä ketju, koska mielenterveysongelmat ja varsinkaan psykoosi eivät todellakaan ole naurun asia (t. Nimim. Turhankin läheltä seurannut).

Suomisen twiitti- ja facebooktyperyydet ovat erikseen ja lähinnä vain noloja aikuiselta mieheltä, mutta eilen sanottiin kyllä siipan kanssa yhteen ääneen samaa: aika kyseenalaista, onko TS (vielä) mitään sinne päinkään kuin työkykyinen. Suora lähetys on kaiken lisäksi niin armoton.

edit:
No eihän siitä alunperinkään ollut kyse. Twiitit ovat olleet jokseenkin hauskoja, mutta kuten monesti olen jo todennutkin, niin huolestuttava juttu eikä tietenkään ole naurun asia.

Joo, sori epätarkka ilmaus: en tarkoittanut sinua tai muitakaan kommentoijia vaan lähinnä sitä, että tällaisesta tuli itse kirjoitettua nauruketjuun. Toivotaan, että asiat järjestyvät ajan kanssa.
 
Viimeksi muokattu:

Jaws

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, San Jose Sharks, Slovakia, Baltimore Ravens
Väärä ketju, koska mielenterveysongelmat ja varsinkaan psykoosi eivät todellakaan ole naurun asia.

No eihän siitä tässä alunperinkään ollut kyse. Twiitit ovat olleet jokseenkin hauskoja, mutta kuten monesti olen jo todennutkin, niin huolestuttava juttu eikä tietenkään ole naurun asia.
 

abianos

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, suomalaiset
Tämä tapahtui jo kuukaus takaperin, mutta jostain syystä tuli äsken mieleen ja yhä naurattaa:
Olin tyttäreni kanssa aamupäivällä Helsingin Malmilla kävelemässä junaan, kun vastaan käveli hieman hoippuen jääkaappipakastimen kokoinen, ilmeisen natsin (tauointien perusteella) oloinen kaljupää ja niinhän siinä kävi, että hän kävellärysäytti suoraan mua päin. Mietin mielessäni, etten yhtään jaksa mitään "Mitä vittua sä tönit!?"-urpoilua, mutta ei ihan tommosta käynytkään. Herra pysähty aivan kiinni muhun ja tuijotti kulmat kurtussa silmiin. Olin jo kiertämässä häntä, kun hän nappas hellän veljellisesti mua hihasta ja sano naama naantalin aurinkona "Sulla on valtavan kauniit arjalaiset silmät".

Ei siinä mitään, molemmat jatkoimme elämissämme omiin suuntiimme - itse hölmösti naureskellen.
 

euron kolikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Philadelphia Flyers
Barkovinhan lähtökohtaisesti piti monien mielestä hakea vauhtia farmista ja ehkä sitten ensi kaudella vakiinnuttaa paikka NHL kokoonpanosta.

Scott Gomezhan nyt on yks vitun vitsi. Mutta ykköskategorian pelaajaksi hänet on silti aina laskettu.

Näin minä asian ymmärsin.
 

Jaws

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, San Jose Sharks, Slovakia, Baltimore Ravens
Ei nuo Tapsan twiitit mene vielä lähellekään sitä yhtä hullua blogistia. Tapsa on joko levoton kännissä tai muuten vain aivan hervoton jätkä.

Tapsa ei rauhoitu. On ihmeellisessä vauhdissa:

Tapio Suominen@SuominenTapio 2 h
...lätkän pelikirja luotiin 70-luvulla: "Pitkä päätyyn ja kaikki perään." Ruotsalaisten uusi versio:"Pää tyynyyn ja pitkä perään..."
 

-Niks-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit.
Tapsa ei rauhoitu. On ihmeellisessä vauhdissa:

Tapio Suominen@SuominenTapio 2 h
...lätkän pelikirja luotiin 70-luvulla: "Pitkä päätyyn ja kaikki perään." Ruotsalaisten uusi versio:"Pää tyynyyn ja pitkä perään..."

Hyvä tapsa! Se on liekeissä! Tai sitten aivan tuhannen naamoissa, tainnut jäädä alkoholia vereen pahemman kerran jumiin.
 

kesätyttö69

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dufvan Lukko, JYP(ilman Tyni&Virtanen)
Tapsa ei rauhoitu. On ihmeellisessä vauhdissa:

Tapio Suominen@SuominenTapio 2 h
...lätkän pelikirja luotiin 70-luvulla: "Pitkä päätyyn ja kaikki perään." Ruotsalaisten uusi versio:"Pää tyynyyn ja pitkä perään..."

Loistavaa huumoria ja muutenkin hienoja twiittejä. Tästäkin oli iltalehdykkä tehnyt lööpin sivuilleen, mutta ainahan Suominen on tuollainen ollut, ei tule yllätyksenä kellekään joka on lukenut Tapsan Takahuonetta (nimikin loistavasti valittu kun hinttariksihan sitä on aina vitsailtu). "Lempijuomani alkoholi" ym leiskautukset on olleet mukana alusta asti..

Nahkatapsan bandwagonissa ja support!
 

Merovingi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Blue Jackets
Koitin mennä wiziwig sivun kautta tsekkaamaan SKA:n käynnissä olevaa peliä. Valitsin sieltä sen VLC vaihtoehdon ja tälläinen urli sieltä tuli:

Linkki vie aijaa.comin sivulle. Kuvassa hassunhauska url osoite

Minua naurattaa nyt, että tuon kuvasi alla on mainoslinkkinä "Antti Tuisku: Tuiskun bändi - Tutkaamo.fi"..

Joku täällä aiemmin mainitsi Tapsan taidosta selostuskopissa ihan jääkiekon puolella ja toivoi hänen vielä joskus sinne pääsevän. Voisihan se nyt Sotshin kisoissa onnistua, kun Mertsi on Maikkarin miehiä. Niki Juusela ja Nahkatapsa selostamassa ei olisi huono kombinaatio.

Tapio Suominen on kyllä helvetin hieno mies.
 

Pulustaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lestaporot, Jussin tussit
Joku täällä aiemmin mainitsi Tapsan taidosta selostuskopissa ihan jääkiekon puolella ja toivoi hänen vielä joskus sinne pääsevän. Voisihan se nyt Sotshin kisoissa onnistua, kun Mertsi on Maikkarin miehiä. Niki Juusela ja Nahkatapsa selostamassa ei olisi huono kombinaatio.

Tapio Suominen on kyllä helvetin hieno mies.

Tuolta toisaalta luin "varmana tietona" Tapsan olevan Sotshin kisoissa studioisäntänä Suomen puolella. Eli hänet voinee ruksata yli selostajakandidaattien listalta.
 

pehtoori

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings, HPK
Tapio Suominen on kyllä helvetin hieno mies.

Muistan jostain viime vuosituhannen lopulta erään Tapsan tekemän, Stadikalla kuvatun karsintamatsin Tv-spotin. Tapsa siinä lätisi lähikuvassa pelistä yksityiskohtia tiukasti kameraan tuijottaen. Samalla pallo vilahti tasaisin väliajoin miehen naaman edessä ja kuului myös tasainen pompottelun ääni, joten ruudun toiselle puolelle välittyi kuva multitalentista futisjuontajasta. Spotin lopuksi kameramies peruutti ja avustajahan se siellä selällään heitteli Tapsan edessä palloa ilmaan samaan tahtiin mitä Litti vieressä pomputteli. En enää muista Tapsan repliikkiä tuohon lopun spoilaukseen, mutta muistelen hajonneeni sille aika pahasti. Saletisti Tapsan idea ollut tuokin hassuttelu.

On hieno mies.
 

Puscutractori

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Harri Olli, rahaton ManC, NP#32, DEFC #62
Bluesin osiossa on nyt ketjut "Aholle monoa!" ja "Aholalle kenkää". Ei siellä Bluesissa ketään Ahosta olisi kengittäväksi? Joku Ahokas kai lopetti junnuvalmennuksen viime vuonna.
 
Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine

Silkkeri

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Itselleni. Neljännesvuosisadan verran olen onnistunut välttymään solmion solmimiselta, mutta nyt on valitettavasti sekin taito opeteltava huomiseksi. Muutamaa kuvasarjaa ja paria Youtube-videota myöhemmin en osaa edelleenkään, vaikka kuinka kädestä pitäen näytetään niin en ikinä saa onnistunutta lopputulosta aikaiseksi. Naurattaa oman kädettömyyden lisäksi se, että moista epäkäytännöllistä rättiä pidetään jotenkin tyylikkäänä. Ei taida kauluspaitahommat olla mua varten. No, onhan tässä koko yö aikaa.
 

Txjokeri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Men in Blue ja muut oikeudenjakajat
No, onhan tässä koko yö aikaa.

Minä pyöräytin ensimmäisen krakasolmuni reiteni ympärille ja sain siihen siistin solmun. Sitten löysäsin sen verran, että sain kankaansuikaleen siirrettyä oikealle paikalleen.

Nykyään toimin sitten normaalisti peilin edessä.
 

fiftyeight

Jäsen
Suosikkijoukkue
Iddrott Förskott Puukädet
- - -
Nykyään toimin sitten normaalisti peilin edessä.

16-vuotiaasta alkaen on skrakasolmu mennyt ilman peiliä, silmät kiinni kaulaan. Ainoastaan loppusilaus on tsekattu peilistä.

Pari viikkoa sitten tuli baarissa juttua asiasta. Jouduin sitten tekemään skrakan itselleni wc-paperista. Hiukan piti olla tarkkana ja herkkänä sormista, mutta niin vain tuo tuli tehtyä. Kaksipuolinen ja säädettävä. Nauratti.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös