Mille naurat juuri nyt?

  • 13 213 832
  • 50 365

Hauptmann

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Jos tuota aiemmassa viestissäsi kirjoittamaasi Hai-maskilla pelannutta maalivahtia haet, niin se oli varmaankin Josef "Pepi" Heiss.
Sama vastaus tuli tuolla "Sekalaisten kysymysten ketjussa". Viimeistään Rokun vastaus sinetöi tämän tapauksen. Kiitos.
 

ace

Jäsen
Saksalaisista maalivahdeista puheenollen, Helmut De Raaf:lla oli aikoinaan makee maski. Valkoinen pohja ja jotain mustia kuvioita. Googlehaulla ei löydy kuvaa tuosta, mahtaako kukaan tietää siitä löytyisi kuva?
 

Jackie Moon

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vihreet ja punaset.
Näille ihmisille täällä tupakkikopissa. "Minä toivon Mikko oikeasti että olen mukanasi, jos tänään sekoat. Oikeesti vittu mä oon sun mukana si. Olen. KUUNTELE! Olen!" Saatte arvailla kumpi niistä painoa 65kg ja kumpi 110kg.
 

Saul Goodman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pekka Virta
Nauran Rauman Lukolle. Onhan tuo ihan huikeaa puuhastelua.


Onpahan jälleen ollut Lukon tiedotuspolitiikka juuri sen näköistä kuin puuhastelijakerholta voi odottaakin.

- Talvella kerrotaan että tulevan kauden joukkueeseen on kovasti imua ja nostatetaan isot odotukset fanien mieliin

- Ilmoitetaan että tulevan kauden joukkue julkistetaan toukokuun risteilyllä, eikä sitä ennen kerrota mitään uutisia.

- Muutama viikko tästä kerrotaan Teemu Nurmen tehneen jatkosopimuksen Lukon kanssa.

- Viikkoa ennen risteilyä julkistetaan Ilkka Mikkolan hankinta Kärpistä

- Kolme tuntia ennen risteilyä tiedotetaan uuden ykkösmaalivahdin hankinnasta (nimi on toki kirjoitettu väärin seuran tiedotteeseen mutta mitäs siitä)

- Risteilyllä kerrotaan että käytännössä koko ykkösketju puuttuu vielä

- Ristelyn aikaan laitetaan julki tiedote, jossa kerrotaan että tulevan kauden joukkueesta puuttuu vielä maalivahti, jonka hankinnasta toki ilmoitettiin jo aiemmin päivällä

Kyse on periaatteessa pienistä asioista, mutta Lukon menneisyyden ja toimintatavat tuntien tällaiset jutut kertovat kyllä omaa kieltään organisaation osaamisesta ja meiningistä tiedottamisen suhteen. Vastuu asioista ei ole luonnollisesti kenelläkään, sillä kukaan ei tiedä mitä kukin poika on asioiden suhteen sössinyt ja samalla linjalla mennään varmasti jatkossakin.
 

kananlento

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Pittsburgh Penguins, ManU, NP Ice Hawks
Mestarivalmentaja Karri Kiven puheet U-studiossa vahvistivat itselleni NpNHVP-tilastointini mielekkyyden.

Boldaamalleni käsitteelle hymähdin. Kyllä on kehittynyt siffan (sinänsä ihan kunnioitettava) tilastointi. En malta odottaa kymmenen vuoden päästä tehtäviä dnkjsandjsamd jhmasdn j samdnaskj,d-tilastointeja.

Niiden tuloksia odotellaan, että päästään tosissaan analysoimaan.
 

Dee Snider

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jatkoaika Cancer Fighters
Boldaamalleni käsitteelle hymähdin. Kyllä on kehittynyt siffan (sinänsä ihan kunnioitettava) tilastointi. En malta odottaa kymmenen vuoden päästä tehtäviä dnkjsandjsamd jhmasdn j samdnaskj,d-tilastointeja.

Niiden tuloksia odotellaan, että päästään tosissaan analysoimaan.

Voin kuvitella, millaiset John Nash-tyyliset kaaviot koristaa siffan kartanon seiniä ja täysinäisiä ruutuvihkoja (joihin on laskettu jokaisen katsotun ottelun viivelähdöt) varten on rakennettu lisärakennus.
 

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Keskustelu Petteri Nummeliinista TPS- osiossa. Ei helvetti, mitä paatosta edelleen. Muutama nimimerkki sekoaa näemmä tällaisistakin asioista...tavallaan surullista.
 

M10

Jäsen
Eli tämä viikko on siis International Clitoris Awareness-week....:)

Kaikkea ne keksii, tuli jostain syystä mieleen Coming To America-klassikkohupailun Black Awareness Week...:) Se pastori ja tietysti Randy Watson & Sexual Chocolate....:)

Se jaloilla polkeminen, kun ei tuu tarpeeksi aplodeja.. Klas-sik-ko.
 

Balrog

Jäsen
Suosikkijoukkue
Erilliset saarekkeet
Voe helevettiläänen!!!...:)

Nyt juhlitaan naisten seksuaalisuutta – tänään alkaa Klitorisviikko! - The Voice

Linkki Voicen sivuille.

Eli tämä viikko on siis International Clitoris Awareness-week....:)

Kaikkea ne keksii, tuli jostain syystä mieleen Coming To America-klassikkohupailun Black Awareness Week...:) Se pastori ja tietysti Randy Watson & Sexual Chocolate....:)

BB-Asolle tuosta viikosta voisi olla jotain apua..

http://www.mtv3.fi/viihde/televisio.shtml/bb-naistenmies-ason-nolo-kysymys-mika-on-klitoris/2009/10/977381
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Jari Kurri tuo hyvän mielen aina ja naurun suuvärkin tienoille, joko muistot peliuralta tai sitten tämä GM-touhu. Ihan parasta viihdettä. Kal€'s Angels on muutenkin miellyttävä viihdekokonaisuus eikä mitään valmiiksi naurettua sitcomia, vaan ehtafinskiä saunassa veljeillään -meininkiä.
 

Plätsis

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Eräästä Uusmaalaisesta kukkakaupasta lähdettäessä tien vieressä on n. metrin kokoisin kirjaimin KIITOS KÄYNNISTÄ -kyltti. Sitten siitä on revitty se Y pois. Halpaa, mutta nauratti.

Saattaa johtua siitä kukkakaupassa pyörimisestä johtuneesta vitutuksesta.
 

pehtoori

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings, HPK
Radio Rockin Juuri nyt en muista-tietokilpailussa eräs kilpailija ehdotti juuri Monte Carloa Vatikaaniin. En tiedä johtuuko väsymyksestä, mutta ihmisten tyhmyys tuollaisissa yleistietokysymyksissä on hauskaa. Vaikka kuinka on suora lähetys ja jännäkakka housussa niin joku roti. Ethän sä nyt voi jumalauta sanoa, että Monte Carlo on Vatikaanissa.
 

inchino

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Radio Rockin Juuri nyt en muista-tietokilpailussa eräs kilpailija ehdotti juuri Monte Carloa Vatikaaniin...

- Suomi itsenäistyi 1971.
- Ensimmäinen maailmansota käytiin 30-luvulla.
- Narsisti on sellainen henkilö joka on kiinnostunut kukista.
- En osaa sanoa kuka oli presidenttinä ennen Tarja Halosta.

Tässä vain muutama esimerkki lähiaikoina esitetyistä mielenkiintoisista vastauksista jotka nyt tulivat äkkiseltään mieleen. Varmasti on jännää soittaa suoraan lähetykseen ja rehellisiä jäätymisiäkin tapahtuu, mutta kyllähän totuus taitaa olla se, että keskiverto Radio Rockin kuuntelija on ihan saatanan tyhmä ja sivistymätön henkilö.

Joo, kuuntelenhan minäkin...
 
Suosikkijoukkue
JYP, Vatanen, Blackhawks
Varmasti on jännää soittaa suoraan lähetykseen ja rehellisiä jäätymisiäkin tapahtuu, mutta kyllähän totuus taitaa olla se, että keskiverto Radio Rockin kuuntelija on ihan saatanan tyhmä ja sivistymätön henkilö.

Joo, kuuntelenhan minäkin...

Tuossa vielä vuosi sitten kun tuli käytännössä joka aamu kuultua kyseinen kilpailu, niin harvassa oli ne kerrat kun skabaa EI olisi vienyt itsekseen läpi. Melkoisia taliaivoja sinne toisinaan tuntuu soittavan.
 

Jaws

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, San Jose Sharks, Slovakia, Baltimore Ravens
Melkoisia taliaivoja sinne toisinaan tuntuu soittavan.

Kaikki radioon soittavat ovat taliaivoja. Yleensä elämäänsä kyllästyneitä, sivistymättömiä apinoita.

Kuka oikeasti soittaa johohkin radioon saadakseen jotain t-paitoja tai örmörphiksen levyjä? Niitä saa kaupastakin.
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Kuka oikeasti soittaa johohkin radioon saadakseen jotain t-paitoja tai örmörphiksen levyjä? Niitä saa kaupastakin.

Kuka ottaa osaa eri kisoihin eri tapahtumissa? Kuka ostaa seuran tuottaman tuotearvan? Kuka vetää narua Särkänniemessä/vastaavissa? Joskin viimeinen vaihtoehto on eenemmänkin vain lasten juttuja toki.

Ihminen haluaa vaan jännitystä ja haastetta elämään, välittämättä palkinnoista ja haluaa vastailla kysymyksiin kisoissa.

Ja ei, en ole soittanut itse kertaakaan radioon.
 

Jii

Jäsen
Suosikkijoukkue
musta & valkoinen
Kaikki radioon soittavat ovat taliaivoja. Yleensä elämäänsä kyllästyneitä, sivistymättömiä apinoita.

Kuka oikeasti soittaa johohkin radioon saadakseen jotain t-paitoja tai örmörphiksen levyjä? Niitä saa kaupastakin.
Kuka veikkaa jotain pistepörssiin voittajaa tai sitä saako Sieppi näissäkin kisoissa poikittaista mailaa saadakseen rahaa? Sitä saa töistä tai sijoituksista.

Kaikki ilmainen kelpaa. Oli se sitten karhu-kalsarit tai Muusin keikkailippu. Mitä ihmeellistä siinä on? Itse soittelisin enemmänkin, mutta kun ei yleensä pääse läpi.
 

Jaws

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, San Jose Sharks, Slovakia, Baltimore Ravens
Kaikki ilmainen kelpaa. Oli se sitten karhu-kalsarit tai Muusin keikkailippu. Mitä ihmeellistä siinä on? Itse soittelisin enemmänkin, mutta kun ei yleensä pääse läpi.

Noh, sanotaan nyt kauniisti, että kukin tyylillään. Useimmiten soittelijat ovat vain ihmeellisiä pätijöitä, joilla ei ole mitään muutakaan tekemistä.

Toki nyt joku voi tulla saivartelemaan, että onhan tämä palstakin täynnä näitä pätijöitä joilla ei muutakaan tekemistä ole. Mutta silti.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Se on kyllä minuakin kummastuttanut, että radioon tuntuvat pyrkivän tiedoillansa pätemään sellaiset ihmiset, joilla tietoa ei ole. Ehkä ko. henkilöt toivovat, että tuurilla kysyttäisiin juuri siitä omasta harrastuksesta joku juttu minkä tietää. Tai sitten ne on vaan masokisteja.

Minä voisin kuvitella soittavani radion tietokilpailuun, mutta se johtuu siitä että minulla on tolkuton määrä yleistietoa ja -sivistystä. En kuitenkaan pidä sitä vaivan arvoisena. Ei minun tarvitse todistella mitään, eikä maksa vaivaa soitella monen kympin hinnalla kilpailuihin joista voi voittaa kahvimukin tai radiokanavan mainoslippahatun. Se ei ns. kannata.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös