Mille naurat juuri nyt?

  • 13 213 245
  • 50 365

Päätykiekko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kaikki vakavasti otettavat organisaatiot.
JYPin ja Kerhon puolivälieräketjussa HPK:n suosikkijoukkueekseen ilmoittanut kirjoittaja nimitteli jyväskyläläisiä maajusseiksi ja jyväjemmareiksi. Meininki hyvä. Kevät on ilmeisesti tulossa.

Eikö ne muka sitten ole? Minusta ainakin ovat, vaikka suosikkijoukkueeni on Oulun Kärpät.
 

Balrog

Jäsen
Suosikkijoukkue
Erilliset saarekkeet
Vai leikattiinko silakka-annoksia?


Heh, tuosta tuli mieleen yksi Mustan Kyyn jakso neljänneltä kaudelta, Blackadder on jäänyt kiinni Stephen Fryn esittämän kenraalin kyyhkysen ampumisesta ja kapteeni Darling kysyy mitä Blackadder luulee siitä seuraavan, vastaus meni jotenkin "Immediate cessation of chocolate rations ?"
 

Syöttöpiste

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Eikö ne muka sitten ole? Minusta ainakin ovat, vaikka suosikkijoukkueeni on Oulun Kärpät.

Jutun koukku onkin varmaan siinä että hämeenlinnalainen pitää itseään enemmän kaupunkilaisena verrattuna jyväskyläläisiin. Jos mittarina käytetään alan yritysten, eli lähinnä maatilojen määrää, on totuus kuitenkin on se, että Hämeenlinnassa on enemmän maatalous- ja puutarhayrityksiä kuin Jyväskylässä. Hämeenlinnassa niitä oli vuonna 2010 647 ja Jyväskylässä 272. Asukaslukuun suhteutettuna Hämeenlinnassa on jokaista asukasta kohden 0,0097 ko. alan yritystä ja Jyväskylässä vastaava luku on 0,0020. Jokainen voi halutessaan vertailla Hämeenlinnan ja Jyväskylän eroja tarkemmin täältä.
 

xAnZax

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Iltalehden luetuimmat jutut, ilmeisesti nämä eivät liittynytkään toisiinsa.

1. Mies lähetti peniskuvan 7-vuotiaalle - vanhemmat järkyttyivät: "Huusin ukolle kuin syötävä"

2. Synkkä varjo uuden paavin menneisyydessä - "Historia tuomitsee hänet"
 

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Vähän myöhässä, mutta olin eilen tyttären (21v.) kanssa telkkarin ääressä, kun siellä veti Ismo Alanko ilman säestystä itse asiassa helvetin hienosti pitkähkön biisin. Tytär kysäisi: -Hei, eiks ton äijän broidi oo muusikko?
 

Hiker

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jalkapallo, jääkiekko, yleisurheilu
Vähän myöhässä, mutta olin eilen tyttären (21v.) kanssa telkkarin ääressä, kun siellä veti Ismo Alanko ilman säestystä itse asiassa helvetin hienosti pitkähkön biisin. Tytär kysäisi: -Hei, eiks ton äijän broidi oo muusikko?

Voihan se Ismon veli olla muusikko, vaikka Ismokin on. Lähde.
 

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Voihan se Ismon veli olla muusikko, vaikka Ismokin on. Lähde.

Voi, tottakai, mutta tytär piti Ismoa jonkunlaisena näyttelijänä / koomikkona, koska hän veti ilman säestystä. Sukupolvien välinen kuilu on itse asiassa hieno asia, se pitää moottorin käynnissä. Mikä on Popeda? Näin kysyttiin peruskoulun musatunnilla pari vuotta sitten, kun maikka ehdotti että kuunnellaan kotimaista rokkia, vaikka Popedaa.
 

Wiljami

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, sympatiaa muuhun Savoon ja Kaakonkulmalle
Itselleni ja lähinnä omalle toiminnalle eilisissä mestismestaruusbileissä. Kello soimassa yheksältä ja meikäläinen sillon (ja varmaan edelleen) aivan päissään :D Ollaan lusittu jo yhet elintarvikelabrat (uppopaistorasvan kiehuntapisteen määritys, kiva käry darraiselle) ja seuraavaks pitäis esitelmöiä puol tuntia talousveden laatuvaatimuksista n. 20 ihmiselle.

Vois kyl olla myös onnellisuusketjun kamaa ^^
 

Realcowboy

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Sille että "Jatkoajan homoketju" roikkuu päivästä toiseen yhtenä aktiivisimmista ketjuista. Suurinta kiimaa ei näköjään saakaan tällä palstalla aikaan jääkiekko, vaan homoilu.

Ensi eduskuntavaaleihin pitäisi järjestää yksi vaalikeskustelu, missä puhutaan pelkästään homoista ja susista.
 

C.Orr

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menneisyyden kahleista vapaa Jokerit
Mainosmiehet lyöneet taas viisaat päänsä yhteen.
 

Liitteet

  • Lehtimainos.jpg
    Lehtimainos.jpg
    77,2 KB · kertaa luettu: 1 272

C.Orr

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menneisyyden kahleista vapaa Jokerit
Ne pikku virpojat tykkäävät varmasti helvetisti esim. juuri tuosta viskicream täytteestä...

Mä taas luulen, että toi Amarettolikööri on tän pääsiäisen hittituote pikku virpojien keskuudessa.
 

Pordinard

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Buffalo Sabres
Nimimerkki Simonilla on ihan uskomaton draivi päällä HIFK:n osiossa. Puhdas ja aito vitutus on hieno voimavara, helppo samaistua.
 

Dev

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Nimimerkki Simonilla on ihan uskomaton draivi päällä HIFK:n osiossa. Puhdas ja aito vitutus on hieno voimavara, helppo samaistua.

Justiinsa meinasin tulla samaa kirjoittamaan. Huikeeta settiä kerrassaan. Aika iso tatti näyttää olevan otsassa. IFK:n puolella on muutenkin taas sellanen hulabaloo että alta pois. Viestiä pukkaa kymmenen sekunnin välein ja kaikki zambonikuskista aina toimitusjohtajiin haukutaan alimpaan helvettiin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös