Mille naurat juuri nyt?

  • 13 211 800
  • 50 365

Wiljami

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, sympatiaa muuhun Savoon ja Kaakonkulmalle
onks toi jutun viimeinen kuva linnan terassilta, vai miten se liittyy asiaan? Tauskille varatut naaraat loikoilee varjossa odottamassa "erittäin tunnettua suomalaista artistia"?

Siinä pohjustetaan biittiä Taukin uusille hittibiiseille, mitä Afrikan taivaan alla loikoessa väkisin mieleen ilmestyy. Hieman kyllä pelottaa kaverin kunnon puolesta, kun nyt on jo ollut ne 10k+ (plussa sen takia, kun kyllähän tämä alfa-uros on kerennyt kyseisen kommentin jälkeen touhuilemaan varmaan jo vähintään tuhannen kertaa, luonnollisesti eri henkilöiden kanssa) petipuuhakumppania (ps. Sinä vain :D ) ja nyt tälle aikamme sankarille ja elävälle legendalle aukeaa uusi manner hedelmöitettäväksi linnastaan käsin. On se kova poika.

linkki youtubeen
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Nykytila: subjektiivinen vai objektiivinen näkemys?
Sanoisin, että vahvasti bjektiivinen näkemys. Mutta tämähän on vain minun mielipiteeni. Se ei ole kummoinen, ei maailmaa järisyttävä, mutta se on oma. Ja se, jos mikä, järisyttää maailmaa. Tai jos ei, niin sitten ei, mutta silti se on yhä oma. Paitsi että olen velkainen mies, joten ehkäpä mielipide on sittenkin pankin omaisuutta. Tiedä häntä, sanoi Pekka Töpöhäntä.
 
Suosikkijoukkue
Susanna Pöykiö
Tulipa haettua muutama viikko takaperin kännissä töitä "avoimella hakemuksella" paikkaan johon minun ammatillinen osaaminen ei missään nimessä riitä. Läpällä hain ja melkoisen vittuilevaan sävyyn tuli se haku kirjoiteltua, koska kyseessä on eräs entinen työnantaja. Olin unohtanut koko asian, kunnes tänään soittelivat ja kutsuivat haastatteluun?! Lukikohan ne sitä mailia edes? Ei voi kuin nauraa.
 

Lunatico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Vaivaako korvamato? - Näin pääset siitä eroon (Linkki IL:n sivuille)

Western Washington Universityn tutkijaryhmä paneutui asiaan ja onnistui löytämään keinon, jolla korvamadosta pääsee ainakin hetkeksi eroon.

Tässä tiivistettynä tulokset:

Hymanin mukaan korvamadosta pääsekin eroon, kun löytää tilan, jossa aivoja kuormitetaan sopivasti. Eri ihmisille se voi tarkoittaa eri asioita.

- Joillekin se voi olla kirjan lukemista, toisille videopelejä tai urheilemista. Sen pitää olla jotain, mikä täyttää ihmisen tajunnan, hän sanoo.


- Kuuntele jotain muuta.

EIHÄN?!
 

Jääkaappi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liiga
On aina yhtä hauskaa seurata Jokerifanien keskustelua, kun joukkueeseen huhutaan HIFK:ssa pelannutta pelaajaa.

"Sillä on jullileima, ei todellakaan tänne!"
 

kimbe66

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Nimimerkki Ragulinin viesti Ilves-osiossa laittoi väkisinkin naurattamaan:
Lupaava valmentajavalinta saattaa sulaa kuin kusi lumeen, jollei tarvittavia muutoksia saada.

En tiedä, miten Ragulin kusee, mutta minulla se tulee jo sulaneessa muodossa. Ragulin on luultavasti kovempi jätkä ja kusee jääpalleroita (mahdollisesti kiinteää typpeä), jotka lumi sitten sulattaa. Ehkä nuo tarvittavat muutokset ovat juuri tavallisten kusijoiden hankkimista. Silloin kusi hiukan sulattaa lunta, ennen kuin jäätyy.

Ja anteeksi Ragulin, jos tällä loukkasin, nauratti vain niin paljon mielikuva kiinteää kusta syöksevästä ihmisestä, minkä lumi sitten sulattaa.
 

-FNM-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Tauski ex-vaimojen pahoinpitelyväitteistä: He ovat vain katkeria | Viihde | Iltalehti.fi

- Heidän menestyksensä on päättynyt siihen, kun olen heidät jättänyt. Kummallakaan ei ollut mitään julkisuusarvoa ennen minua. Molemmat naiset rakastavat minua edelleen aivan suunnattomasti. Kumpikaan heistä ei tule enää saamaan Tauskia takaisin, ja sitä sitä he eivät halua hyväksyä. Minulla ei ole heitä kohtaan enää mitään muita tunteita kuin sääliä.

Vittu Tauski. Ihan oikeasti, olet ainoastaan joku vitun TAUSKI!
 

Wiljami

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, sympatiaa muuhun Savoon ja Kaakonkulmalle
Vittu Tauski. Ihan oikeasti, olet ainoastaan joku vitun TAUSKI!

Eihä se oo mikään pelkkä taukki, sehän on "erittäin tunnettu suomalainen artisti". Taiat olla vaan kateellinen ja katkeroitunu. Taukki on kingi ja päällikkö, go taukki (mielellää pitkälle, eikä tartte tulla takasi).
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
"Tämä elokuva jää pois ohjelmistosta, mikäli Suomen joukkue selvittää tiensä Nuorten MM-jääkiekon finaaliotteluun."

Niin.

Eihän tämä oikeasti naurata yhtään, vituttaa vaan enemmän.

Ei sillä että hieno elokuva tuo Äksyt vanhat herrat on.
 

Le Banner

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK täältä ikuisuuteen! 106-105 NYR
On aina yhtä hauskaa seurata Jokerifanien keskustelua, kun joukkueeseen huhutaan HIFK:ssa pelannutta pelaajaa.

"Sillä on jullileima, ei todellakaan tänne!"

Juu, ei suomen superjokkereihin ihan kaikkia huolitakkaan hittolainen. Itse nauran tällä hetkellä jostain Tom Laaksosen sanomisista ja nykyisen paskaliigan touhuista yleensäkin. Toivottavasti ensi syksynä olisi jääkiekkoa tarjolla jo ihan oikeasti.
 

Buddha

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyhjäntoimittajan sijaisnäyttelijä Nybondas.
Naurattaa yks bööna. Ihan hyviä frendejä oltiin aikoinaan, mutta aloin kiinnittään joskus sen alkavaan perselihavuuteen. Siis muuten ihan sopusuhtainen kroppa, mutta taipuvainen perselihavuuteen. No, kissa tuossa päivitti juuri fb:n ja perse senkuin nähtävästi jatkaa kasvuansa, oli kuvauttanut itsensä valkoisen talon joulukuusen kanssa ja oikeastaan nauratti, että mitä mä sanoin...Joskus sitä nähtävästi on kaukaa viisas oikeassa kohdassa. Vedetääs *Jallua sille.
 

Janders

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Nimimerkki Sisäliitin veti kahvit väärään kurkkuun kuultuaan NHL:n alkamisesta. Tässä parhaita paloja tuolta NHL:n työehtosopimusketjusta:
Yksi syy lisää vihata tätä paskaliigaa. Toivottavasti edes ryssillä on munaa jäädä pelailemaan Venäjälle eikä lähteä tuonne pelailemaan sählyä. NHL on aina ollut perseestä,nyt vielä enemmän. Haistakaa kaikki vitun pitkä vittu!
En ehkä lähtisi jullifanina keulimaan tuon oman joukkueenkaan kasaamisella. Saatika Detroitin ostetuilla ryssillä ja hurreillakaan. Vaikka menestystä onkin ymmärrettävästi tullut niin en ikimaailmassa voisi kuvitella moista apinalaumaa omaksi suosikkijoukkueeksi. Hyi.

Haluuako joku arvailla kyseisen nimimerkin suosikkijoukkuetta? :P
 

obi-wan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hammarby IF, HC Andersen, HC Jatkoaika
Petteri Sihvoselle.

Ylimielisyys on parasta koskaan.
 
Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine
^Risto Dufvan nimimerkille.
 

Varis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, KiVa, EK65
Nimimerkki Sisäliitin veti kahvit väärään kurkkuun kuultuaan NHL:n alkamisesta. Tässä parhaita paloja tuolta NHL:n työehtosopimusketjusta:
Sisäliittimen ristiretki NHL-puolelle on kyllä kokonaisuudessaan hervotonta settiä, mutta tämä viesti pudotti parhaiten.
Ketä kiinnostaa jotkut plektran näköiset Datsjukit ja tolkuton määrä jotain hampaattomia ruotsalaisia Homströmejä? Saatikka se räpistely ylipienessä kaukalossa ja kiekon hakkaaminen päädystä päätyyn ilman mitään järkeä. Paskaa.
Plektran näköinen Datsjuk. Voe helevettiläene. Yritän kerätä itseni.
 
Vihaan sanaa itkupotkuraivarit mutta eihän tähän voi enää muuta sanoa. Sisäliittimen viestit sopisi ensimmäiseksi esimerkiksi sanakirjaan katkeruus-sanan kohdalle, kiitos tästä bongauksesta!
 

Leon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
En oikeastaan naura enää, mutta putkahti taas mieleen eilinen Urkkaruutu, missä Juha Lind spekuloi KHL:n vetovoimaa NHL:n työsulun loputtua. Mainitsi nimeltä Eric Fehrin mahdollisena kiinnostuksen kohteena, ja samaan aikaan näytetään Borna Rendulicin ensimmäistä liigamaalia. Meneeköhän KHL lankaan?
 

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
En jaksa laskea uudetaan.

Joku voisi kertoa Tauskille, että runkkausta ei lasketa naisen kanssa olemiseksi. Ei vaikka kuinka ajattelisi eri naista joka kerta. Jos Tauski tulisi sellaisenaan Putouksen sketsihahmokisaan, häntä pidettäisiin liian epäuskottavana karikatyyrina.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös