Mille naurat juuri nyt?

  • 13 230 039
  • 50 401

passenger

Jäsen
En tiedä mistä johtuu, mutta aina kun näen Oskari Katajiston itkevän ykkösen uuden sarjan mainospätkässä, tunnen suurta mielihyvää ja alkaa hymyilyttämään.
 
Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine
En tiedä mistä johtuu, mutta aina kun näen Oskari Katajiston itkevän ykkösen uuden sarjan mainospätkässä, tunnen suurta mielihyvää ja alkaa hymyilyttämään.
Itse luulin mainositkijää ensin Eppu Salmiseksi, mikä ei sinänsä naurattanut eikä vituttanut enää. Olotila oli pelkästään tyyni ja katsoin vain, että siinäpä on, onneksi ei ole Janne Kataja tai muu marsukromosominen. Sitten ruutuun pamahtivatkin jo jostain tyhjyyden yöstä Katajisto, Majurin rouva Hullunkurisista perheistä, Hjalliksen kiinteistökauppiaskaveri ym. oman elämänsä diilivoittajat (pl. Pekka Himanen), minkä jälkeen koin ao. ohjelman slogankysymyksen "voiko vitutusta hallita?" retorisena, henkilökohtaisena ja rankkana vittuiluna. Samalla kuitenkin valaistuin ja oivalsin, vastauksena kysymykseen, että voi: katsomalla pelkästään mainosrahoitteisia tv-kanavia tai kuuntelemalla radiota. Missään vaiheessa ei tosin naurattanut, eli sikäli tämä on väärä ketju juuri lukemallesi avautumiselle.
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Tyrskähtelen Sistiksen mainitsemalle olutmerkille Paras suomalainen olutpanimo -ketjussa, hän istuu juuri nyt Nordicissa ja hän on valinnut siellä juotavakseen ruotsalaisen:

Nynäshamnin Ålö Alen
.
 

kesätyttö69

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dufvan Lukko, JYP(ilman Tyni&Virtanen)
Urheiluruudun toimittajalle aka uutisten lukijalle. Näyttää siltä kun olisi syönyt urheilijoita aamupalaksi..
 

Janiz80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Toejoen Veikon kommentille ketjussa "Missä asioissa Ruotsi on Suomea parempi?":

Lisäksi Ruotsi voittaa valtion muodossa. Suomi on käsipuoli naikkonen, kun Ruotsi on rohkean miehekkäästi keski-iän ohittanut veltto penis.

Melkein repesin. Onneksi en revennyt, olisin kuollut.
 

Bruno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingfors IFK, NP#4, Україна
Minä nauran kippurassa tälle.
Linkin takaa löytyy hupaisa sarjakuva. Linkki vie Facebookin sivuille.
 

Leon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Minä nauran kippurassa tälle.
Linkin takaa löytyy hupaisa sarjakuva. Linkki vie Facebookin sivuille.
Linkin takaa löytyy. Olisi kiva, jos löytyisi suoraan linkistäkin. Viitaten edelliseen kirjoittajaan. Itse sarjakuva ei kyllä naurattanut pätkääkään.
 

ISH

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, HIFK, Arsenal
Itselleni. Muistui mieleen kun olin taannoin Ahvenanmaalla ja humalaspäissään piti saada taksi hotellille.

Fiksuna miehenä soitin Taksi Helsinkiin ja puhuin ruotsia.
 
Suosikkijoukkue
Seksi-Lasse
Edelleenkin tuolle medioissa lietsotulle lumentulohysterialle. Aika vähän sitä oli vielä tullut. Hengissä yhä ollaan.
 

Sinner

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin I.F.K (Rikollislauma) , NP#10 DEFC#16
Tuolla HIFK:n puolella keskustelussa onko tämän kauden joukkue kaikkien aikojen tylsin eksyttiin jo Komisaario Palmuihin. Sen innoittamana piti etsiä Leo Jokelan legendaarinen veto Kämpissä. Löytyi, mutta niin löytyi papukaija G Pula-Ahonkin juttuja. Tälle käkikello vedolle olen tässä repeillyt: G pula-aho käkikello - YouTube
 

Trenchtown

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Hauskahan tuo on, mutta eikös tuossa ole vähän turhan suuri riski sille, että joku lyö tuota lasta nyrkillä naamaan?

Tuota mietin myös, kun videota eilen katselin. Oma reaktio olisi joko ulinaitku ja sikiöasento nurkassa, tai sitten hirvittävän sotahuudon säestämänä kimppuun.

Saletisti tuo eka vaihtoehto, mutta pitäähän tässä edes yrittää näytellä kovaa jätkää.
 

KiVi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nanna Karalahti
Tuota mietin myös, kun videota eilen katselin. Oma reaktio olisi joko ulinaitku ja sikiöasento nurkassa, tai sitten hirvittävän sotahuudon säestämänä kimppuun.
Kolmas ihmettelijä ilmoittautuu. Piilokamera menee jo aika mustan huumorin puolelle, jos joku hakkaa tytön aivan mäsäksi adrenaliinipiikissään.
 

Iker

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kolmas ihmettelijä ilmoittautuu. Piilokamera menee jo aika mustan huumorin puolelle, jos joku hakkaa tytön aivan mäsäksi adrenaliinipiikissään.
Ja kun on Brasiliasta kyse, niin voisi kuvitella että jollain hissiin osuvalla saattaa povarissa olla ase, jolla reaktionomaisesti lopettaa riivatun tytön siihen paikkaan.

Ehkä rajuimman näköiset kulkijat jätettiin jekuttamatta.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös